Tällä hetkellä, tai oikeestaan jo pitemmän aikaa on täällä vallinnut taas pitkästä aikaa sellanen letkeä ja rento kapakkatunnelma.Kiitos teille siitä. Jatketaan sama linjaa ja pidetään seipäät pois perseestä.
Tulis viel kesähessu pyöräyttään parit runot, niin olis meininki kuin Asterixin kylässä...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.05.14 - klo:20:31Tällä hetkellä, tai oikeestaan jo pitemmän aikaa on täällä vallinnut taas pitkästä aikaa sellanen letkeä ja rento kapakkatunnelma.Kiitos teille siitä. Jatketaan sama linjaa ja pidetään seipäät pois perseestä. Ai kapakkatunnelma
Mä meen jo nukkumaan...
Lainaus käyttäjältä: Ailuut - 28.05.14 - klo:20:41Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.05.14 - klo:20:31Tällä hetkellä, tai oikeestaan jo pitemmän aikaa on täällä vallinnut taas pitkästä aikaa sellanen letkeä ja rento kapakkatunnelma.Kiitos teille siitä. Jatketaan sama linjaa ja pidetään seipäät pois perseestä. Ai kapakkatunnelma Tuulia ei tiedä tunnelmasta mitään ,huikka ennen valomerkkiä
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 28.05.14 - klo:20:38Tulis viel kesähessu pyöräyttään parit runot, niin olis meininki kuin Asterixin kylässä...sille asteriksillen annetaan turpaan jos pilaa tän tunnelman
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 28.05.14 - klo:21:03Mä meen jo nukkumaan...Mä tuun kohta myös...
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 28.05.14 - klo:21:11Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 28.05.14 - klo:21:03Mä meen jo nukkumaan...Mä tuun kohta myös... nukuitko hyvin?
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 29.05.14 - klo:07:42Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 28.05.14 - klo:21:11Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 28.05.14 - klo:21:03Mä meen jo nukkumaan...Mä tuun kohta myös... nukuitko hyvin? Kyllä.