Kaikki kepun MEPit ovat tundralta. Koska etelän immeiset tajuavat, että kepu ajaa vain tundran etua?
Oletteks' te valvoneet ja räköttäneet täällä koko viikonlopun? Mä olin koko viikonlopun vesillä ja lähes tietämätön vaaleista ja jääkiekosta. Nyt piti tulla kotiin, kun lupasi niin kylmää.
missään muualla eivät ihmiset riisu kenkiä eteiseen kuin suomessa, miksi, kun kerran on lattiat ja jopa matot lattialla? tuo yks sakemanni haastoi tuosta ratiossa muutama viikko sitten . meillä on siis muutakin outoa kuin vain lomitusjärjestelmä.
SKäNnä on musu ja sillä on kaikki lattiat peitetty käsinkudotuilla silkkimatoilla.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 27.05.14 - klo:20:13SKäNnä on musu ja sillä on kaikki lattiat peitetty käsinkudotuilla silkkimatoilla. Jep, mun synagoogaan ei rantahurrit lampsi kahisevassa kansitakissa ja purkkareissa.
De Skittanden vaatekaappi pursuaa iskemättömiä Torstain neonvärisiä lasketteluhaalareita
onks ne niitä housuun laskettelutuhaalareita. ihan kuin se yks jäbä joka kävi kyykyllä himoksella kuusen vieressä ja hupparista löysi jotain..
Emmä ehdi kinata teidän kans nyt, pitää mennä saunaan rantaan ja grillaamaan. Hej på dig!