Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sotilasarvosi?  (Luettu 12242 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Sotilasarvosi?
päällikökkötasoa, valtaosa tämänkin saitin kirjoittajista seisoisi asennossa ja sanoisi kyllä herra.......

Tyylisi ja asenteesi agron kirjoitusten perusteella ovat kaukana päällikkötasosta.... anteeksi vaan.

no tulenjohtopäällikkökin  on "päällikkö".....  ;)

Sellainen komppania kuin päällikkö.

Tositilanteessa ei taida montaa päälikköä tarvita. Johtajuudella sitten ratkaistaan onko miehistö pätevä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Sotilasarvosi?
päällikökkötasoa, valtaosa tämänkin saitin kirjoittajista seisoisi asennossa ja sanoisi kyllä herra.......

Tyylisi ja asenteesi agron kirjoitusten perusteella ovat kaukana päällikkötasosta.... anteeksi vaan.

no tulenjohtopäällikkökin  on "päällikkö".....  ;)

Sellainen komppania kuin päällikkö.

Tositilanteessa ei taida montaa päälikköä tarvita. Johtajuudella sitten ratkaistaan onko miehistö pätevä.

Niin voisi sanoa maanviljelijän näyttöjen riittävän rauhanaikaiseen muodolliseen "kyllä herra" johtamiseen. Se on aika vaarallista, jos päällikkö on uransa huipulla vasta sodanajan kokoonpanoon joutuessaan ja tullut  pahasti katkeroituneeksi ja päähän potkituksi siviilissä ollessaan.  8)

ja jos on duunari koko elämänsä , niin kyllähän siinä asioiden junailu, johtaminen ja päätöksistä vastuunkantamisen treenaus jää vähille.  ;D
Olen minä duunissakin jonkinlainen esimies ollut  suurimman osan työurasta ja nykyäänkin vielä. Lisäksi maanviljelijänä tottunut tekemään itsenäisiä päätöksiä. No kohta pääsen kaikesta eroon, ei tarvitse enää.........
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Sotilasarvosi?
Lentosotamies. Vastaa maavoimien majuria  8)
Meidän aikaan niitä kutsuttiin ilmavaivoiksi.

Toteaa pölypallo.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Sotilasarvosi?
päällikökkötasoa, valtaosa tämänkin saitin kirjoittajista seisoisi asennossa ja sanoisi kyllä herra.......

Tyylisi ja asenteesi agron kirjoitusten perusteella ovat kaukana päällikkötasosta.... anteeksi vaan.

no tulenjohtopäällikkökin  on "päällikkö".....  ;)

Sellainen komppania kuin päällikkö.

Tositilanteessa ei taida montaa päälikköä tarvita. Johtajuudella sitten ratkaistaan onko miehistö pätevä.

Niin voisi sanoa maanviljelijän näyttöjen riittävän rauhanaikaiseen muodolliseen "kyllä herra" johtamiseen. Se on aika vaarallista, jos päällikkö on uransa huipulla vasta sodanajan kokoonpanoon joutuessaan ja tullut  pahasti katkeroituneeksi ja päähän potkituksi siviilissä ollessaan.  8)

ja jos on duunari koko elämänsä , niin kyllähän siinä asioiden junailu, johtaminen ja päätöksistä vastuunkantamisen treenaus jää vähille.  ;D
Olen minä duunissakin jonkinlainen esimies ollut  suurimman osan työurasta ja nykyäänkin vielä. Lisäksi maanviljelijänä tottunut tekemään itsenäisiä päätöksiä. No kohta pääsen kaikesta eroon, ei tarvitse enää.........

No älä sitten kitise ja napise niin saatanasti joka asiasta ja ns. vääryydestä. Luulis päällikön ymmärtävän ettei se maailman sillätavalla pyöri.   8)
Mutta kun minä tiedän asiat paremmin kuten päällikön kuuluukin!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Kamikaze

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 124
Vs: Sotilasarvosi?
Onko ketään muuta maaseutusihteeri vapauttanut sodan ajan palvelusta? Mulle tuli sellanen soitto tossa neljänkympin synttäreitten jälkeen,että passaako jos jäät tuottamaan ruokaa jos sota syttyy. Kyllähän se passas.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Sotilasarvosi?
alikessu ei au koulutusta,16 kk yk hommissa siellä tuli oltua vääpeli.

Viimeksi muokattu: 19.05.14 - klo:08:58 kirjoittanut piki1

vatanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
Vs: Sotilasarvosi?
Herra lentosotamies.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Sotilasarvosi?
Kolme natsaa on kauluksessa. Kerran olen käynyt pyynnön perästä kertaamassa ja muutaman kerran käynyt vapaaehtoisesti paukuttelemassa veronmaksajien piikkiin/pari kertaa pyöräjotoksella ym. ressureippailuilla.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Sotilasarvosi?
Kolme natsaa on kauluksessa. Kerran olen käynyt pyynnön perästä kertaamassa ja muutaman kerran käynyt vapaaehtoisesti paukuttelemassa veronmaksajien piikkiin/pari kertaa pyöräjotoksella ym. ressureippailuilla.

Eversti  ???

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Sotilasarvosi?
On minua siksikin haukuttu  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
Vs: Sotilasarvosi?
 ei oo sit se yksi sivari tullu tänne kehumaan

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Sotilasarvosi?
ei oo sit se yksi sivari tullu tänne kehumaan

sinnuuhaa ne kallajärven sivariks kehhuut.

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
Vs: Sotilasarvosi?
ei oo sit se yksi sivari tullu tänne kehumaan

sinnuuhaa ne kallajärven sivariks kehhuut.

 Mie tiiä kallajärvest mittään, mut sie oot rekkakuski. Zeppeliinin kunkku. Näin tääl on kehuttu.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Sotilasarvosi?
ei oo sit se yksi sivari tullu tänne kehumaan

sinnuuhaa ne kallajärven sivariks kehhuut.

 Mie tiiä kallajärvest mittään, mut sie oot rekkakuski. Zeppeliinin kunkku. Näin tääl on kehuttu.

vae ovat oekeen kehuneet. sehä mukavoo.

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Sotilasarvosi?
Sen verran auktoriteettivastainen  olen, etten tottele ketään komentelijaa. Alikessut on muuten niitä kaikkein *****maisimpia, jos jotain,  niin niitä pitääkin vetää turpiin intin jälkeen, jos kadulla vastaan tulevat.

Ja maanviljelijästä tulee mieleen Tuntemattoman luutnantti Lammio, sellanen pilkunnussija ja turhantärkeilijä, ne on niitä kaikkein *****maisimpia tyyppejä kapiaisten joukossa.