Sanoo SAS mitä hyvänsä sulaa Etelämanner kokonaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.05.14 - klo:21:16Sanoo SAS mitä hyvänsä sulaa Etelämanner kokonaan .Totta, mutta saattaa mennä muutama vuosimiljoona....
Jääkarhut kuolee sukupuuttoon. Jääkarhun sperman arvo nousee. Nyt kannattaa lähteä Sorkan ja Opelistinkin lypsämään tavaraa typpistiaan. Vuosien päästä hinnat pilvissä, hyvä turva eläkepäiville kansaneläkkeen lisäksi.
Jos ette uskalla lähteä jääkarhulypsylle niin voin hoitaa hommat... sevverta karski olen ettei karhuntassujen bitchslapit hetkauta. Saatte ryypätä porukalla aivan rauhassa sen aikaa jossain hiihtomajassa.
Lainaus käyttäjältä: Tonniperä - 14.05.14 - klo:21:40Jos ette uskalla lähteä jääkarhulypsylle niin voin hoitaa hommat... sevverta karski olen ettei karhuntassujen bitchslapit hetkauta. Saatte ryypätä porukalla aivan rauhassa sen aikaa jossain hiihtomajassa. Olet urhea Henkilö . Tarjootkos ne viinat .......
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.05.14 - klo:21:44Lainaus käyttäjältä: Tonniperä - 14.05.14 - klo:21:40Jos ette uskalla lähteä jääkarhulypsylle niin voin hoitaa hommat... sevverta karski olen ettei karhuntassujen bitchslapit hetkauta. Saatte ryypätä porukalla aivan rauhassa sen aikaa jossain hiihtomajassa. Olet urhea Henkilö . Tarjootkos ne viinat ....... No en tod! Glenvidud saatte tuoda mukananne. (ja tarjota reilulla kädellä muillekin)...
Lainaus käyttäjältä: Tonniperä - 14.05.14 - klo:21:48Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.05.14 - klo:21:44Lainaus käyttäjältä: Tonniperä - 14.05.14 - klo:21:40Jos ette uskalla lähteä jääkarhulypsylle niin voin hoitaa hommat... sevverta karski olen ettei karhuntassujen bitchslapit hetkauta. Saatte ryypätä porukalla aivan rauhassa sen aikaa jossain hiihtomajassa. Olet urhea Henkilö . Tarjootkos ne viinat ....... No en tod! Glenvidud saatte tuoda mukananne. (ja tarjota reilulla kädellä muillekin)... Onx ihan viisasta mennä duunamaan niit luminalleja viskipöhnäs?