Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.04.14 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.04.14 - klo:20:26Eix olis parempi aloittaa uusi threadi aiheella klaara vappen....Sit siellä on kaikki rantaruottalaiset. Pestä tittare paska kikkare, kuten Timppa aikoinaan totes De Fittadelle, snapsilaulujen ehdottomalle kuninkaalle. Niin mut eikö kaikki olennaisen sisälly lauseeseen...Svenska talande bättre folk....Jossain pippaloissa ollut ja en tuota näkemystä täysin kiistä.....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.04.14 - klo:20:26Eix olis parempi aloittaa uusi threadi aiheella klaara vappen....Sit siellä on kaikki rantaruottalaiset. Pestä tittare paska kikkare, kuten Timppa aikoinaan totes De Fittadelle, snapsilaulujen ehdottomalle kuninkaalle.
Eix olis parempi aloittaa uusi threadi aiheella klaara vappen....
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 30.04.14 - klo:21:26Bamse, Bamse knullar Skutt i baken,svansen kittlar skönt när man är naken.Skalman runkar, Farmor kokar honung,så att Bamse kan få stånd igen.In och ut i alla hål är mer än Brummelisa tålMen det är svårt att säga stopp med munnen full med snopp.Onko Skalman sorkkamies suomeksi?
Bamse, Bamse knullar Skutt i baken,svansen kittlar skönt när man är naken.Skalman runkar, Farmor kokar honung,så att Bamse kan få stånd igen.In och ut i alla hål är mer än Brummelisa tålMen det är svårt att säga stopp med munnen full med snopp.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 30.04.14 - klo:21:26Bamse, Bamse knullar Skutt i baken,svansen kittlar skönt när man är naken.Skalman runkar, Farmor kokar honung,så att Bamse kan få stånd igen.In och ut i alla hål är mer än Brummelisa tålMen det är svårt att säga stopp med munnen full med snopp.Onko Skalman sorkkamies suomeksi?Jos niin sovitaan.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 30.04.14 - klo:21:37Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 30.04.14 - klo:21:26Bamse, Bamse knullar Skutt i baken,svansen kittlar skönt när man är naken.Skalman runkar, Farmor kokar honung,så att Bamse kan få stånd igen.In och ut i alla hål är mer än Brummelisa tålMen det är svårt att säga stopp med munnen full med snopp.Onko Skalman sorkkamies suomeksi?Jos niin sovitaan. Arvelin vaan...
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Olen selvänä koska huomenna töihin . Mites ittes laita Saat kommunistien vihat päällesi, jos menet töihin vappuna.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Olen selvänä koska huomenna töihin . Mites ittes laita
Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Olen selvänä koska huomenna töihin . Mites ittes laita Saat kommunistien vihat päällesi, jos menet töihin vappuna. Huomenna huutaa klapisirkeli. Ihan piruuttani olen jättänyt muutaman motin kommareiden kiusaksi. Sitäpaitsi: mites sitä muuten juhlii Suomalaisen Työn Päivää kuihn ...tekemällä työtä! Kerran tuli yks kylän kommari haukkumaan mut, kun olin hommissa vappuna. Nostin äijän kauluksista ilmaan ja kysyin että mitä. Vastas ettei mitään.
Lainaus käyttäjältä: SKM - 30.04.14 - klo:22:28Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Olen selvänä koska huomenna töihin . Mites ittes laita Saat kommunistien vihat päällesi, jos menet töihin vappuna. Huomenna huutaa klapisirkeli. Ihan piruuttani olen jättänyt muutaman motin kommareiden kiusaksi. Sitäpaitsi: mites sitä muuten juhlii Suomalaisen Työn Päivää kuihn ...tekemällä työtä! Kerran tuli yks kylän kommari haukkumaan mut, kun olin hommissa vappuna. Nostin äijän kauluksista ilmaan ja kysyin että mitä. Vastas ettei mitään.Sää oot melkein yht vahva ku siemen-masa
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 30.04.14 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: SKM - 30.04.14 - klo:22:28Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Olen selvänä koska huomenna töihin . Mites ittes laita Saat kommunistien vihat päällesi, jos menet töihin vappuna. Huomenna huutaa klapisirkeli. Ihan piruuttani olen jättänyt muutaman motin kommareiden kiusaksi. Sitäpaitsi: mites sitä muuten juhlii Suomalaisen Työn Päivää kuihn ...tekemällä työtä! Kerran tuli yks kylän kommari haukkumaan mut, kun olin hommissa vappuna. Nostin äijän kauluksista ilmaan ja kysyin että mitä. Vastas ettei mitään.Sää oot melkein yht vahva ku siemen-masaOlikos Masalla 3 säkkiä vai enempi sylissä? Housuissa oletettavasti kaks, mut niitä ei lasketa.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.04.14 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: ana111 - 30.04.14 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: SKM - 30.04.14 - klo:22:28Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Olen selvänä koska huomenna töihin . Mites ittes laita Saat kommunistien vihat päällesi, jos menet töihin vappuna. Huomenna huutaa klapisirkeli. Ihan piruuttani olen jättänyt muutaman motin kommareiden kiusaksi. Sitäpaitsi: mites sitä muuten juhlii Suomalaisen Työn Päivää kuihn ...tekemällä työtä! Kerran tuli yks kylän kommari haukkumaan mut, kun olin hommissa vappuna. Nostin äijän kauluksista ilmaan ja kysyin että mitä. Vastas ettei mitään.Sää oot melkein yht vahva ku siemen-masaOlikos Masalla 3 säkkiä vai enempi sylissä? Housuissa oletettavasti kaks, mut niitä ei lasketa.Ja se oli mitä vit-tuu neljätoist vai On se kova
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Juu ei ole otettu eikä annettu. Kaikki siis ok.
Lainaus käyttäjältä: Tonniperä - 01.05.14 - klo:05:44Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:20:07Tää on julkinen adressi ihmisille joiden etunimi alkaa H-kirjaimella ÄLÄ OTA ENÄÄ VIINAA VAPPUNA Hoolla alkavia nimiä ovat mm. Henrik, Heikki, Hekasorkka ja Hemminki". (Toim.huom.)Juu ei ole otettu eikä annettu. Kaikki siis ok. Vähän?
Tulkaahan Navettapiika ja SKN kylään, nostan päälärillisen korvenkyyneliä pöytään... ei teistä kumpikaan lähde omin jaloin kotiin.... ja molempien nimmari on sen jälkeen tuossa Backspacen adressissa.