Kerran vuodessa. Hirveesti puristaa.. En oo edes nykyiselle eukolle paljastanut että olen käynyt ko. koulun Roolileikkejä illalla tiedossa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:19:21Kerran vuodessa. Hirveesti puristaa.. En oo edes nykyiselle eukolle paljastanut että olen käynyt ko. koulun Roolileikkejä illalla tiedossa Hmm . Teillä sitte kummia tapoja .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:19:21Kerran vuodessa. Hirveesti puristaa.. En oo edes nykyiselle eukolle paljastanut että olen käynyt ko. koulun Roolileikkejä illalla tiedossa Hmm . Teillä sitte kummia tapoja .Sorkki vetää illalla Kempin hitsaajalätsän päähän, kunhyökkää akkansa viereen puikkoa sulattamaan.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:19:21Kerran vuodessa. Hirveesti puristaa.. En oo edes nykyiselle eukolle paljastanut että olen käynyt ko. koulun Roolileikkejä illalla tiedossa Hmm . Teillä sitte kummia tapoja .Sorkki vetää illalla Kempin hitsaajalätsän päähän, kunhyökkää akkansa viereen puikkoa sulattamaan.Onko faktaa, että sorkka saa edes vappuna. Nimittäin että saako Heka pimperoa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:19:28Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.04.14 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.04.14 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:19:21Kerran vuodessa. Hirveesti puristaa.. En oo edes nykyiselle eukolle paljastanut että olen käynyt ko. koulun Roolileikkejä illalla tiedossa Hmm . Teillä sitte kummia tapoja .Sorkki vetää illalla Kempin hitsaajalätsän päähän, kunhyökkää akkansa viereen puikkoa sulattamaan.Onko faktaa, että sorkka saa edes vappuna. Nimittäin että saako Heka pimperoa Ei oo kukaan nähny... Ja taivas varjele, toivottavasti ei kukaan joudu koskaan sellaiseen tilanteeseen...
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.04.14 - klo:19:21Kerran vuodessa. Hirveesti puristaa.. En oo edes nykyiselle eukolle paljastanut että olen käynyt ko. koulun Roolileikkejä illalla tiedossa Jaaha, sulla on lunta paskahuusin katolla, sanoo amikset.
Mää olen päässyt Mantaakin lakittamaan värikkäissä haalareissa, mutta ko lippistä en ole koskaan saanut.
Lainaus käyttäjältä: c.c.less - 30.04.14 - klo:21:36Mää olen päässyt Mantaakin lakittamaan värikkäissä haalareissa, mutta ko lippistä en ole koskaan saanut.Mää laatotin yhtä Mantaa. Ja toista Mantaa pääsin pukittaa, en kukittaa, ilman värikkäitä haalareita.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.04.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: c.c.less - 30.04.14 - klo:21:36Mää olen päässyt Mantaakin lakittamaan värikkäissä haalareissa, mutta ko lippistä en ole koskaan saanut.Mää laatotin yhtä Mantaa. Ja toista Mantaa pääsin pukittaa, en kukittaa, ilman värikkäitä haalareita. olen minäkin yhtä mantaa ropeltanu. kypärä päässä siltä parhaat tutinat sai.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 30.04.14 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.04.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: c.c.less - 30.04.14 - klo:21:36Mää olen päässyt Mantaakin lakittamaan värikkäissä haalareissa, mutta ko lippistä en ole koskaan saanut.Mää laatotin yhtä Mantaa. Ja toista Mantaa pääsin pukittaa, en kukittaa, ilman värikkäitä haalareita. olen minäkin yhtä mantaa ropeltanu. kypärä päässä siltä parhaat tutinat sai.Tuota kun hieman korjailis, mutta kun olen niin ujo ja häpeämätön.