Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jalovaaran rukous pahensi...  (Luettu 1521 kertaa)

Ailuut

• Vieras
Jalovaaran rukous pahensi...
... hyvässä uskossa rukoustilaisuuteen tullut nainen koki karvaan pettymyksen.   >:(

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288682894976.html?pos=ok-nln

navettapiika

• Vieras
Vs: Jalovaaran rukous pahensi...
Näille :o kaiken maailman henkiparantajille ja ennustajille pitäs määrätä uhkasakko voimaan jos ennustukset ja parantamiset ei toteudu ja ole toteen näytettävissä, loppus tuo ilmanaikonen voohkaaminen.

antik

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
... hyvässä uskossa rukoustilaisuuteen tullut nainen koki karvaan pettymyksen.   >:(

Kyllä rukous parantaa. Aina oon parantunu, kun oon rukoillu ja vannonu etten koskaan enää kossua.

mymmy

• Vieras

------------jos joku luulee ,että siellä kaikki paranee,niin se ei ole totta,eikä sellaista luvatakkaan.Minullakin on nivelrikko polvessa,enkä ole syyttänyt ketään rukoilijaa siitä,ettei se ole parantunut.Minä otan sen vaivan vastaan,enkä pullikoi ,se on minun osani.Nämä iltasanomien kirjoitukset on sellaisia,ettei niitä voi ottaa ihan täydestä,asiat eivät mene ihan niin kuin niissä kerrotaan.Jos joku jumalaton menee tilaisuuteen vain tullakseen terveeksi,niin eihän se ole rehellistä.Miksi Jumala parantaisi hänet.
Olen itse seurannut tv seiskasta Jalovaaran ohjelmia,enkä ole löytänyt niistä mitään raamatun vastaista.
Se,että Suomessa paranee enää harvoin sairaita rukouksen kautta johtuu siitä,että täällä vaikuttaa uuspakanuus,eivätkä ihmiset usko mihinkään. Ei Jeesuskaan parantanut ihmisiä kylissä,jossa ei ihmisillä ollut uskoa.
Mutta kun seuraan jatkuvasti ulkomailla tehtävää lähetystyötä,niin siellä parantumiset ovat ihan arkipäivää.Esim.Afrikassa paranee joukoittain trakooman sokeuttamia ihmisiä ,rammat nousevat ja kuurot kuulevat.
Lähetyslehdet on täynnä näitä kertomuksia kuvien kanssa ja joskus näkee alfa tv:ssä ja tv.seiskassakin näitä videoita.
Minun mieheni parani sepelvaltimotaudista,kun tuli uskoon,eikä yhtään nitroa ole sen jälkeen ottanut.Hänet on tutkimuksessa todettu terveeksi,mitään jälkeä taudista ei ole.
Minun kaksi ystävääni on parantunut syöpäkasvaimesta eikä ole uusinut.

navettapiika

• Vieras
Vaan kukapa on oikea toisen uskoa mittaamaan. Eiköhän täällä jokainen omalla uskollaan autuaaksi tule.  :o

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Jalovaara on saatananpalvoja.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Suuri Ajattelija

• Vieras

Sitä se on, kun usko ei ole riittävän vahva. Kuntapolitiikassakaan, ainakaan kepussa, ei pärjää ellei usko johtajan kaikkivoipaisuuteen.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Minun mieheni parani sepelvaltimotaudista,kun tuli uskoon,eikä yhtään nitroa ole sen jälkeen ottanut.Hänet on tutkimuksessa todettu terveeksi,mitään jälkeä taudista ei ole.
Jos kuitenkaan itse usko ei häntä parantanut, vaan tupakoinnin ja juopottelun lopettaminen ;D

Ailuut

• Vieras
Jos kuitenkaan itse usko ei häntä parantanut, vaan tupakoinnin ja juopottelun lopettaminen ;D

Juuri näin.   ;)