Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Anonyymit laajentajat"  (Luettu 22061 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: "Anonyymit laajentajat"
mulla on pankijohtajan kanssa suulinen sopimus että "pankinjohtaja antaa mulle rahaa tarvittaessa ja mä maksan sen ajallaan takaisin korkojen kera!"
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Oiskohan ideana se, että tuo urakointi johtaa helposti siihen navetan sakkaukseen.
Usein on kyllä niin, että 20 tonnin urakointitulo näkyy navetalla 30 tonnin tappiona. +se, että urakoinnin kustannukset ovat vielä 10 tonnia  :-X

Urakoinnissa on kolme hyvää puolta!

-Raha huolet häviää kun sitä rahaa ei enää ole!
-Vapaa ajan  ongelmia ei ole kun sitä vapaa aikaakaan ei ole
-Perhe huolet häviää kun akka ei halua olla kahden kanssa naimisissa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: "Anonyymit laajentajat"
höpöhöpö paskanlevityksessäkö omakone kannattaa 5ke lasku ja omatlaitteet paskaVEHKEINÄ 50ke.urakoitsijalla laitteet maksaa 200ke.mulla vain 48,3 lehmää parsinavetassa .

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Hyvä nyrkkisääntö on se sama vanha, että ei velkaa yli liikevaihdon ja pätee tänäkin päivänä. Pitää olla harkintaa mihin ryhtyy ja hermojen pitää myös kestää jos tilillä on vähän rahaa, tai jos sitä on jopa reilusti.
Meillä oli kymmenen vuotta sitten velkaa neljä kertaa enemmän kuin mitä oli liikevaihtoa ja nykyään 85% liikevaihdosta.
Toki tiukkoja hetkiä on välillä ollut tänä aikana, mutta investointia en kadu. Työ uudessa navetassa on paljon kevyempää ja mielekkäämpää kuin ennen. Vanhan navetan aikaan saattoi menna 100 päivää töissä ilman yhtään vapaapäivää, nyt on vuodessa yli 100 vapaapäivää...  ;)
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: "Anonyymit laajentajat"
mulla on pankijohtajan kanssa suulinen sopimus että "pankinjohtaja antaa mulle rahaa tarvittaessa ja mä maksan sen ajallaan takaisin korkojen kera!"

 
Parhaiten kuitenkin menee kun pysyy poissa pankista 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: "Anonyymit laajentajat"
mulla on pankijohtajan kanssa suulinen sopimus että "pankinjohtaja antaa mulle rahaa tarvittaessa ja mä maksan sen ajallaan takaisin korkojen kera!"

 
Parhaiten kuitenkin menee kun pysyy poissa pankista 8)
Sää taidat noudattaa ohjettasi liiankin kirjaimellisesti – tosin tuvan ja navetan väki siinä tulee ainakin tutuksi  :(
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: "Anonyymit laajentajat"
No en kyllä tunne semmosia, mutta joillakin on vain virtaa enempi kuin muilla  ::)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: "Anonyymit laajentajat"
mulla on pankijohtajan kanssa suulinen sopimus että "pankinjohtaja antaa mulle rahaa tarvittaessa ja mä maksan sen ajallaan takaisin korkojen kera!"

 
Parhaiten kuitenkin menee kun pysyy poissa pankista 8)
Sää taidat noudattaa ohjettasi liiankin kirjaimellisesti – tosin tuvan ja navetan väki siinä tulee ainakin tutuksi  :(

  Mulle välillä pankinjohtaja soittelee sijoitusvaihtoehtoja kun navetan väki on jäänyt pois kuvioista, tosin täällä A-alueella

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Hyvä nyrkkisääntö on se sama vanha, että ei velkaa yli liikevaihdon ja pätee tänäkin päivänä. Pitää olla harkintaa mihin ryhtyy ja hermojen pitää myös kestää jos tilillä on vähän rahaa, tai jos sitä on jopa reilusti.
Meillä oli kymmenen vuotta sitten velkaa neljä kertaa enemmän kuin mitä oli liikevaihtoa ja nykyään 85% liikevaihdosta.
Toki tiukkoja hetkiä on välillä ollut tänä aikana, mutta investointia en kadu. Työ uudessa navetassa on paljon kevyempää ja mielekkäämpää kuin ennen. Vanhan navetan aikaan saattoi menna 100 päivää töissä ilman yhtään vapaapäivää, nyt on vuodessa yli 100 vapaapäivää...  ;)
Meillä oli kymmenen vuotta sitten tilanne, että ollut muuta kuin koulusta paperit. Tila löytyi MT:n ilmoituksesta. :) sen jälkeen onkin tullut paiskittua töitä yks keskiverto työura ;D
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

mah

  • Vieras
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Oiskohan ideana se, että tuo urakointi johtaa helposti siihen navetan sakkaukseen.
Usein on kyllä niin, että 20 tonnin urakointitulo näkyy navetalla 30 tonnin tappiona. +se, että urakoinnin kustannukset ovat vielä 10 tonnia  :-X
Eli jos ei ole navettaa, tekee urakoitsija 60 tonnia tuloa? :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Oiskohan ideana se, että tuo urakointi johtaa helposti siihen navetan sakkaukseen.
Usein on kyllä niin, että 20 tonnin urakointitulo näkyy navetalla 30 tonnin tappiona. +se, että urakoinnin kustannukset ovat vielä 10 tonnia  :-X
Eli jos ei ole navettaa, tekee urakoitsija 60 tonnia tuloa? :-X
Niin ainakin pitäisi tehdä... miks pitäis laittaa vaikka 0, 5 miljoonaa kalustoon ellei sillä tienaisi vähintään 60 tonnia vuodessa.

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Hyvä nyrkkisääntö on se sama vanha, että ei velkaa yli liikevaihdon ja pätee tänäkin päivänä. Pitää olla harkintaa mihin ryhtyy ja hermojen pitää myös kestää jos tilillä on vähän rahaa, tai jos sitä on jopa reilusti.
Piti palata tähän. Liikevaihdon ja velkojen suhde ei ole läheskään niin tärkeää kuin velkojen ja käyttökatteen suhde. Jos se on 50% liikevaihdosta, mikä on komea luku, kestää touhu velkaa kevyesti 2x liikevaihdon. Jos taas jäädään alle 30%, on liikevaihdon verrankin jo paljon. Konehommia ulkoistaneelle investoineelle tilalle 30% on jo tiukka tavoite, vaikka yli 40 pitäis päästä.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Hyvä nyrkkisääntö on se sama vanha, että ei velkaa yli liikevaihdon ja pätee tänäkin päivänä. Pitää olla harkintaa mihin ryhtyy ja hermojen pitää myös kestää jos tilillä on vähän rahaa, tai jos sitä on jopa reilusti.
Piti palata tähän. Liikevaihdon ja velkojen suhde ei ole läheskään niin tärkeää kuin velkojen ja käyttökatteen suhde. Jos se on 50% liikevaihdosta, mikä on komea luku, kestää touhu velkaa kevyesti 2x liikevaihdon. Jos taas jäädään alle 30%, on liikevaihdon verrankin jo paljon. Konehommia ulkoistaneelle investoineelle tilalle 30% on jo tiukka tavoite, vaikka yli 40 pitäis päästä.
Kyllähän se vaikuttaa mitä sillä velalla on saanu irti.

c.c.less

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Liikevaihdon ja velkojen suhde ei ole läheskään niin tärkeää kuin velkojen ja käyttökatteen suhde. Jos se on 50% liikevaihdosta, mikä on komea luku, kestää touhu velkaa kevyesti 2x liikevaihdon.

Täh? Mikä tunnusluku on tuo "se"?

Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: "Anonyymit laajentajat"
Hyvä nyrkkisääntö on se sama vanha, että ei velkaa yli liikevaihdon ja pätee tänäkin päivänä. Pitää olla harkintaa mihin ryhtyy ja hermojen pitää myös kestää jos tilillä on vähän rahaa, tai jos sitä on jopa reilusti.
Piti palata tähän. Liikevaihdon ja velkojen suhde ei ole läheskään niin tärkeää kuin velkojen ja käyttökatteen suhde. Jos se on 50% liikevaihdosta, mikä on komea luku, kestää touhu velkaa kevyesti 2x liikevaihdon. Jos taas jäädään alle 30%, on liikevaihdon verrankin jo paljon. Konehommia ulkoistaneelle investoineelle tilalle 30% on jo tiukka tavoite, vaikka yli 40 pitäis päästä.
Ottaa sen verran lainaa, mitkä pystyy maksamaan korkoineen pois ja pitäähän sitä itsellekin jotain jäädä. Ei siinä sen monimutkaisempia kaavoja tartte. Rahalla pitää olla ISÄNTÄ.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.