Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Työt alkaneet, vai ?  (Luettu 8719 kertaa)

Ailuut

• Vieras
Vs: Työt alkaneet, vai ?
Skännäkin siellä möyrii pellolla... Ei jouda edes ryyppäämään...
Saati Agroon kirjoitteleen... Sama kohtalo Ooppelimiehellä, sekä ana-raukalla...muista puhumattakaan...
Timppa on vissiin pudonnut kaurasiiloon ikuisiksi ajoiksi.
Plini on oletettavasti suljetulla osastolla pysyvästi.

Hauskaa kevättä vaan kaikille ja Työn Iloa  ;D

Kait sinäkin jo mökillä kukkapenkkiä muokkaat.   ;D

Ajelin muuten tänään Kanteleen ohi ja tähystelin näkyisikö tuota kalevalaista Joukahaista pellolla, mutta en tunnistanut.  ::)  ;D

Juu...olen jo vähän katastellut, mitä kukkia siirtelis mihinnii...  :)    Joukahainen käyttää varmaan valepukua agrolaisten pelossa.    :P

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
eläppäs vielä heitä kirvestä kaivoon. kupiteltukin joskus on, mutta selviäkin päiviä elämän varrelle sattunut.

ei niin kiirettä, ettei saimaasta savuja, joten pidetäänhän lippuja ylhäällä. kevät on ihmisen parasta aikaa :)

Totta...keväällä ihminen vaan jotenkin herää... siis normaali ihminen....  sitten se outo juttu:  masentumaan taipuvainen ihminen on pahiten masentunut juuri keväällä !  Selittäkääs keittiöpsykolookit, miksi  ???
Joskus oon lukenut, että keväällä tehdään eniten itsemurhia...  Se tuntuu aivan käsittämättömältä.   :(
Liika valo saa pollan sekaisin, sitten ei nukuta ja kohta käydään sellaisilla kierroksilla, ettei kukaan perässä pysy ja sitten pysähtyy tavalla tai toisella. :(
Juu tälläin keväällä alkaa olla sellainen kiirus ettei lähteen kerkee >:( Toisin sanottuna v***tus on huipussaan :'( Palasinaolevia romuja koko torpanmäki täynnä omia sekä toisten. Taastarvis kaivaa sitä univapaata energiaa :-[ Sitä etsiessä pullon löysin joten eiköhän tämätästä taas suttaannu ;) Mutta paja ja pellot kutsuu monine tekemättömine töineen. Huomenna varmmaan ekoja jyviä maahan viskalla komiasti ;) Ei mahtunu kylvökones tietäpitkin perille :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Tässähän on ihan kiva yksinpuhelu. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

• Vieras
Sorry, nukuin pommiin...tai hetkinen olen lomalla, joten en voi nukkua pommiin. Taas pitkä päivä edessä aurinkoa pakoillessa. ;D

Köntys

• Vieras
Juu tälläin keväällä alkaa olla sellainen kiirus ettei lähteen kerkee >:( Toisin sanottuna v***tus on huipussaan :'( Palasinaolevia romuja koko torpanmäki täynnä omia sekä toisten. Taastarvis kaivaa sitä univapaata energiaa :-[ Sitä etsiessä pullon löysin joten eiköhän tämätästä taas suttaannu ;) Mutta paja ja pellot kutsuu monine tekemättömine töineen. Huomenna varmmaan ekoja jyviä maahan viskalla komiasti ;) Ei mahtunu kylvökones tietäpitkin perille :-[

Onko noi luomusiemeniä  8)

Ailuut

• Vieras
Sorry, nukuin pommiin...tai hetkinen olen lomalla, joten en voi nukkua pommiin. Taas pitkä päivä edessä aurinkoa pakoillessa. ;D

Hetkonen.... Miksi pakoilet aurinkoa ???  Mää sitävastoin tungen sen lähelle.    8)

Viimeksi muokattu: 24.04.14 - klo:09:42 kirjoittanut Ailuut

navettapiika

• Vieras

Herkonen.... Miksi pakoilet aurinkoa ???  Mää sitävastoin tungen sen lähelle.    8)
Se on tuo synnyinlahjana saatu geeni, mikä pakottaa pois auringosta. Meidän lapsillakin joka toisella se on, eli olemme  normaalia herkempiä ihosyöville ja iho palaa tosi herkästi. Kevätaurinko on kaikista pahin, joten pakoilen aurinkoa. Vesisade rulettaa. ;D

Ailuut

• Vieras

Herkonen.... Miksi pakoilet aurinkoa ???  Mää sitävastoin tungen sen lähelle.    8)
Se on tuo synnyinlahjana saatu geeni, mikä pakottaa pois auringosta. Meidän lapsillakin joka toisella se on, eli olemme  normaalia herkempiä ihosyöville ja iho palaa tosi herkästi. Kevätaurinko on kaikista pahin, joten pakoilen aurinkoa. Vesisade rulettaa. ;D

Silloin on kyllä viisainta pysytellä varjon puolella.   :(  Mut ei passaa vesisadettakaan aina toivoa... Liiallinen sadehan on melkoinen riesa maanviljelijälle.  ;D

navettapiika

• Vieras

Silloin on kyllä viisainta pysytellä varjon puolella.   :(  Mut ei passaa vesisadettakaan aina toivoa... Liiallinen sadehan on melkoinen riesa maanviljelijälle.  ;D
Kyllä meillä saisi tulla hiukkasen enemmän vettä, painuisi routa ja pääsisi sinne pellolle ihan kunnollakin. Ja naapuri kylän perunabaronitkin vois hiukka hengähtää, menee muuten ylikunnon puolelle. ;D

Ailuut

• Vieras

Kyllä meillä saisi tulla hiukkasen enemmän vettä, painuisi routa ja pääsisi sinne pellolle ihan kunnollakin. Ja naapuri kylän perunabaronitkin vois hiukka hengähtää, menee muuten ylikunnon puolelle. ;D

Eikös se aurinkokin sulata sitä routaa, eikä mene pellotkaan liejuiks ? 

navettapiika

• Vieras
Lämmittää ja sulattaa toki, mutta vesi paremmin. Nyt en ole pellolla käynyt lainkaan, eikä meillä mitään kiirusta ole kuin nurmella ja paikkokylvöllä mennään. Nytkin aurinko paistaa ja tuulee, siellä sähköyhtiön tuulimyllyt jauhaa tukisähköä maailmalle. ::)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lämmittää ja sulattaa toki, mutta vesi paremmin. Nyt en ole pellolla käynyt lainkaan, eikä meillä mitään kiirusta ole kuin nurmella ja paikkokylvöllä mennään. Nytkin aurinko paistaa ja tuulee, siellä sähköyhtiön tuulimyllyt jauhaa tukisähköä maailmalle. ::)

ny mää tiä missä sää asut. siis jos asut tuulimyllyn liki. meillen nimittäin tarjosivat tuulisähköä. minä imehtelin, jotta miten ihmossa meillen saadaan tuulisähkö toimitettua. piuhoja pitkin kuulemma tulee. sanovat.

sillonhan sen tuulimoottorin pitää olla siellä piuhan toisessa päässä ko tuo meidän talo.
äkkiäkös minä mönkijällä hurautan seurata tuota sähkölijaa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras

ny mää tiä missä sää asut. siis jos asut tuulimyllyn liki. meillen nimittäin tarjosivat tuulisähköä. minä imehtelin, jotta miten ihmossa meillen saadaan tuulisähkö toimitettua. piuhoja pitkin kuulemma tulee. sanovat.

sillonhan sen tuulimoottorin pitää olla siellä piuhan toisessa päässä ko tuo meidän talo.
Just siinä jäävät tuohon meitin talon sivulle ja suurjännitelinja menee melkein navetan päällä. Meille löytää helposti, ei tosiaan tarvi kuin johtoja seurata. ;D
Navi olis ehkä helpompi..... 8)

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Jos välissä on jakorasia tahi muu jakaja .  ???
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Tonniperä

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ketjun otsikointi antaa olettaman että saitin porukka ei muulloin tekisi mitään töitä.  :o ;D