Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ettei unohdu  (Luettu 3314 kertaa)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Ettei unohdu
Tätä Opel-renkutusta kukaan ei ole muistanut lähettää minulle yyveenä TAMMIKUUN jälkeen  :o

http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv2Xk

Tää oon tullut vasta kolmesti, elikkäs Opelin jorpakkoon työntämistä on kyse  :o

http://www.youtube.com/watch?v=cz1KbQNBJHE

Tätä ei oo vielä lähetetty

http://www.youtube.com/watch?v=FmD5Wh7-axU

:o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

R.V Hotanen

• Vieras
Vs: Ettei unohdu

navettapiika

• Vieras
Opel herättää tunteita. Se on usein merkkiuskollisen auto. Onneksi tällaista tautia ei minulta löydy ja ooppelistakin vain vähäisiä kokemuksia. Ainahan siitä eroon pääsee tavalla tai toisella jos alkaa ahistaan... ???

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Opel herättää tunteita. Se on usein merkkiuskollisen auto. Onneksi tällaista tautia ei minulta löydy ja ooppelistakin vain vähäisiä kokemuksia. Ainahan siitä eroon pääsee tavalla tai toisella jos alkaa ahistaan... ???
Mulla oli joskus Opel Kadetti .

Huh niitä aikoja  :-[
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Yks kaveri aikoinaan kaupitteli Opel Olympiaa , olis saanu 300 markalla, vm. 38.. nyt olis arvokas auto..

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Kuten olen jossain yhteydessä saattanut mainita, mun eka auto oli Opel Kadett. Ajatus vaaleansinisestä vm. 1970 B-mallin Kadettista herättää kyllä muistoja...mustat kilvet ja kaikki, HGG-70 oli tunnus. Pari vuotta sillä ajelin, sitten taival päättyi leimattomuuteen. Ei perkele, siitäkö tää nykyinenkin kirous johtuu että kaikki autot jää leimatta?

No katsastamattomuuteen saattoi vaikuttaa sekin, että olin tuolloin varusmiespalveluksessa. Olisin sitä varmaan yrittänyt katsastaa, ellen olisi säälittävän pelleilyn seurauksena ajanut tuulilasia paskaksi törmätessäni etukasarmin kiinniolleeseen puomiin!  :-[

Onhan mulla ooppeli nytkin tuolla vanhan navetan ladossa. Se ei palvellut toissa vuonna kuin kolme kuukautta.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Tässä on pari  opel-biisiä  ::)

http://www.youtube.com/watch?v=JGYV32F7PcA

http://www.youtube.com/watch?v=LopjZ-lq43I

just tuollaisia linkkejä tarttisin yyveenä 10-20 kertaa vuodessa  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuten olen jossain yhteydessä saattanut mainita, mun eka auto oli Opel Kadett. Ajatus vaaleansinisestä vm. 1970 B-mallin Kadettista herättää kyllä muistoja...mustat kilvet ja kaikki, HGG-70 oli tunnus. Pari vuotta sillä ajelin, sitten taival päättyi leimattomuuteen. Ei perkele, siitäkö tää nykyinenkin kirous johtuu että kaikki autot jää leimatta?

No katsastamattomuuteen saattoi vaikuttaa sekin, että olin tuolloin varusmiespalveluksessa. Olisin sitä varmaan yrittänyt katsastaa, ellen olisi säälittävän pelleilyn seurauksena ajanut tuulilasia paskaksi törmätessäni etukasarmin kiinniolleeseen puomiin!  :-[

Onhan mulla ooppeli nytkin tuolla vanhan navetan ladossa. Se ei palvellut toissa vuonna kuin kolme kuukautta.
Nimiähän ei sais mainita mutta .

Pasi Piekkalall oli aikoinaan mersu joka kulki kovaa . Käytiin iltalomilla armeija aikaan Somerolla sen kanssa , Minä olin kuskina . Lähettiin viikonloppuvapaalle  peräkanaa kerran , kaikki mitä käytettävissä oli otin Opel Kadetista irti . se kulki noin sataaviittäkymmpiä . Pasi sai ylämäessä kiinni mutta suoralla jätin Pasin Mersun kirkkaasti Ooppelilla . Varmaan olis kortit lähteny armeijan jälkeen jos olis kiinni jääty .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

R.V Hotanen

• Vieras

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Dorka pieksee Kalinkkaa. ihme ettei hajonnut

http://www.youtube.com/watch?v=smnLV9jA0yY

navettapiika

• Vieras
Dorka pieksee Kalinkkaa. ihme ettei hajonnut

http://www.youtube.com/watch?v=smnLV9jA0yY
Siinähän se, nuoruutemme ainoa oikea kossiauto.  :P

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nimiähän ei sais mainita mutta .

Pasi Piekkalall oli aikoinaan mersu joka kulki kovaa . Käytiin iltalomilla armeija aikaan Somerolla sen kanssa , Minä olin kuskina . Lähettiin viikonloppuvapaalle  peräkanaa kerran , kaikki mitä käytettävissä oli otin Opel Kadetista irti . se kulki noin sataaviittäkymmpiä . Pasi sai ylämäessä kiinni mutta suoralla jätin Pasin Mersun kirkkaasti Ooppelilla . Varmaan olis kortit lähteny armeijan jälkeen jos olis kiinni jääty .
Tuli mieleen et tultiin ripeästi kassulle ko mersulla . Olisko ollu Hattulassa ratsia johka metiti pysäytettiin . Puhalsin ja ajattelin et nyt lähtee kortti . Nolla Promilleee ja nyt lätkä lautaan et ehditte ennen iltaloman päättymistä kassulle . Oli ne reiluja Poliisit joskus muinoin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Mun inttiaikana oli vielä vapaat nopeudet..

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Mut autotkaan eivät kulkeneet kuin max 120 km/h  ;D

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mut autotkaan eivät kulkeneet kuin max 120 km/h  ;D

Oli yhdellä kaverilla Buick Super, siinä oli sellanen nauhanopeusmittari kuin ooppelissakin aikoinaan, lähtivät kokeilemaan tuonne pikitielle kun tie oli uusi ja suora, vieressä istuva kaveri vilkaisi mittaria ja sanoi että harmi kun toi on risa tietäs kuinka kovaa mennään, tää kaveri löysäs vähän kaasua niin tuli viivan pääkin näkyviin. oli mittari täynnä, 100 suurin lukema mut mailimittari..