Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 50000!  (Luettu 50922 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: 25000
Älkää ny sekottako mua tohon väinämöisa apinaan

Kiinostaisko ostaa tän tunnukse ja salasana? voisin halval myyä hevosmieheel  :o ;D paljo tarjoooot?
Voisin vaihtaa ihan ok ravurivarsan osuuteen. ::)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Köntys

  • Vieras
Vs: 25000
Älkää ny sekottako mua tohon väinämöisa apinaan

Eihän me ollakaan, vaan sää itte  ;D ;D ;D
+ skn,opeldude ja sää :)

Myönsit  ;D
tää on joku skännän salajuoni

Viddu sunpas. Taas Ana meni, Väiski tuli, ja toisinpäin  ;D ;D ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: 25000
Tämähän on kuin tennistä, pallo menee puolelta toiselle; Ana... Väiski... Ana... Väiski. Voisitte lopettaa. >:(
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

ana111

  • Vieras
Vs: 25000
Hasitakaa vitu,,,,,
Eilu oho ???
Ny mää oon Sorkkis  :-[

Köntys

  • Vieras
Vs: 25000
Hasitakaa vitu,,,,,
Eilu oho ???
Ny mää oon Sorkkis  :-[

Sano sama väinämöisenäkin  ;D

ana111

  • Vieras
Vs: 25000
Siis mitä *****u.mää en oo toi väinämöis kääpä >:(

Köntys

  • Vieras
Vs: 25000

Koitas ny Ana rauhoittua jo ja poista toi väinämöisrooli, kaikki ton jo tietää, älä pidä meitä tyhminä  ;D  ;D  ;D

ana111

  • Vieras
Vs: 25000
Ana voi kohta huokaista helpotuksesta:

Terve

 Poistin kaikki viestisi em. ketjuun, sillä ne eivät olleet edes vitseinä hauskoja, eivätkä auttaneet aloittajaa saamaan vastausta tiedusteluunsa. Asiallisia ketjuja ei saisi mennä häiritsemään, jos ei ole ainuttakaan järkevää sanaa sanottavana. Voi olla että niin sanottua bannia tulee jos oikein paljon yrittää.

Agronetin ylläpito
Sää olet kyl kans yks agron hukkakaura >:(

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: 25000
^^^ Niin, tuo oli tuolta "ensimmäistä traktoria hankkimassa" -ketjusta. Ootte te kyllä. :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: 25000

Koitas ny Ana rauhoittua jo ja poista toi väinämöisrooli, kaikki ton jo tietää, älä pidä meitä tyhminä  ;D  ;D  ;D

Sori ny vaa, mut en o edellenkään mikään ana. ja minua loukkaa tuollaiset kirjoitukset, jossa minua luullaan joksikin muuksi! vai onko tämä joku "skn groupin" sisäpiiri vitsi minun ulos savustamiseeni?
Oisit sitte pysyny vaan sinä corsakuskina. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: 25000

Koitas ny Ana rauhoittua jo ja poista toi väinämöisrooli, kaikki ton jo tietää, älä pidä meitä tyhminä  ;D  ;D  ;D

Sori ny vaa, mut en o edellenkään mikään ana. ja minua loukkaa tuollaiset kirjoitukset, jossa minua luullaan joksikin muuksi! vai onko tämä joku "skn groupin" sisäpiiri vitsi minun ulos savustamiseeni?
Oisit sitte pysyny vaan sinä corsakuskina. ;D

Ja en kyl ole ikinä ollut todellakaan mikään v-itun corsakuski!
Niinpä. :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Köntys

  • Vieras
Vs: 25000
Ana voi kohta huokaista helpotuksesta:

Terve

 Poistin kaikki viestisi em. ketjuun, sillä ne eivät olleet edes vitseinä hauskoja, eivätkä auttaneet aloittajaa saamaan vastausta tiedusteluunsa. Asiallisia ketjuja ei saisi mennä häiritsemään, jos ei ole ainuttakaan järkevää sanaa sanottavana. Voi olla että niin sanottua bannia tulee jos oikein paljon yrittää.

Agronetin ylläpito


Tuo viesti oli varmaan oikeesti Apilakselta, ei kukaan muu kirjoita noin järjettömästi   ;D

Köntys

  • Vieras
Vs: 25000

Koitas ny Ana rauhoittua jo ja poista toi väinämöisrooli, kaikki ton jo tietää, älä pidä meitä tyhminä  ;D  ;D  ;D

Sori ny vaa, mut en o edellenkään mikään ana. ja minua loukkaa tuollaiset kirjoitukset, jossa minua luullaan joksikin muuksi! vai onko tämä joku "skn groupin" sisäpiiri vitsi minun ulos savustamiseeni?
Oisit sitte pysyny vaan sinä corsakuskina. ;D

Ja en kyl ole ikinä ollut todellakaan mikään v-itun corsakuski!
Niinpä. :P

Ravi-Antti se on, hevosmies toisessa polvessa, toisessa ei   ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 25000
41000... :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 25000
Aika kulkee ja tarinaa riittää....

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159