Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe virkkusesta liikenneministeri  (Luettu 5762 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Aamulla haastateltiin Tielaitoksen pomoa. Todettiin, että liikenneministeri Kyllösen aikana tierahoja ohjattiin runsaasti  pohjoiseen ministerin määräyksestä, nyt rahat ohjataan liikennemäärien mukaan, aluepolitiikka ei enää vaikuta.

Viimeksi muokattu: 02.04.14 - klo:11:13 kirjoittanut Veeti

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Aamulla haastateltiin Tielaitoksen pomoa. Todettiin, että liikenneministeri Kyllösen aikana tierahoja ohjattiin runsaasti  pohjoiseen ministerin määräyksestä, nyt rahat ohjataan liikennemäärien mukaan, aluepolitiikka ei enää vaikuta.

Kyllä se vaikuttaa, se vaikuttaa vaan eri suuntaan  :(
Tällä viikolla ollu lehdessä kaksi kappaletta uusia kaivospiiri-ilmoituksia, viime viikolla oli yksi, mukana myös Sokli  8)
Uusia teitä tarvitaan paljon, kaivoshomma on raskaanliikenteen hommaa ja matkat on pitkiä  :o
Eikä kaivokset koskaan tule valmiin tien varteen  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.

Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27836
  • vastustan
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.

Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä  säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.

Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä  säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\


Ei ole enää myynnissä. Kuka omistaa ei siitä luovu. Viimeinen valmistettu v. 1998.

Hakkaa ominaisuuksissa ja mukavuudessa kaikki nykyautot. Ei vikoja.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.

Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.

Höpön, Vehviläinen ei ole hento. Liikenneministerillä on hirmu suuri valta tiemäärärahoja jaettaessa.

Kekkosen aikana oli tieministerinä Jouko Loikkanen umpikepu Kepulandiasta:  hän ilmoitti selvästi, että tierahat roiskitaan tasaisesti koko maahan,   liikennemäärät eivät vaikuta. Etelä-Suomen elinkeinoelämä kärsi pirusti Loikkasen linjauksista. Onneksi Kekkosslovakia on kaatunut.

Aikoinaan myös  Kekkonen rakennutti teitä Kainuuseen ym. niitä pitkin paikallinen väestö muutti Ruåtsiin töihin.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: virkkusesta liikenneministeri
2007 on tehty päätös Huutokosken radan peruskorjauksesta. Silloin oli alkuvuoden Susanna Huovinen liikenneministerinä kevääseen 2007 ja Vehviläinen siitä eteenpäin. Kummankohan aikana se päätös lopulta tehtiin ?

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: virkkusesta liikenneministeri
2007 on tehty päätös Huutokosken radan peruskorjauksesta. Silloin oli alkuvuoden Susanna Huovinen liikenneministerinä kevääseen 2007 ja Vehviläinen siitä eteenpäin. Kummankohan aikana se päätös lopulta tehtiin ?

Vehviläisen.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5331
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan  miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.

Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.

Työryhmä oli valmistellut Huutokosken radan peruskorjausta 2000-luvun alusta. Taustalla häärivät (eivät työryhmässä) Itä-Suomalaiset poliitikot puolueista riippumatta, mm. Olli Nepponen (kok) ja Kari Rajamäki (sd.). Työryhmän mietintö puolsi vahvasti radan rakentamista. Tuskin se nyt oli oikeinkaan, mutta ihmettelyä herättää tämän Veetin kirjoittelu asian tiimoilta. Onko politiikka ja valtiopäiväjärjestys täysin tuntematonta? Kouluissakaan ei taideta enää yhteiskuntaoppia opettaa?  http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf

Ainahan nuo politikot esittävät tuhansittain kaikenlaisia aloitteita ja  vaatimuksia kotikonnuilleen, järjetön Huutokosken radan peruskorjaus  toteutettiin nimenomaan liikenneministeri Vehviläisen määräyksestä.
"Ei se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se, kuka maksaa."

Eli Veetikin voi kirjoitella ihan rauhassa, ken uskoo, voi sitten syyttää itseään...

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9455
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Aamulla haastateltiin Tielaitoksen pomoa. Todettiin, että liikenneministeri Kyllösen aikana tierahoja ohjattiin runsaasti  pohjoiseen ministerin määräyksestä, nyt rahat ohjataan liikennemäärien mukaan, aluepolitiikka ei enää vaikuta.

Kyllä se vaikuttaa, se vaikuttaa vaan eri suuntaan  :(
Tällä viikolla ollu lehdessä kaksi kappaletta uusia kaivospiiri-ilmoituksia, viime viikolla oli yksi, mukana myös Sokli  8)
Uusia teitä tarvitaan paljon, kaivoshomma on raskaanliikenteen hommaa ja matkat on pitkiä  :o
Eikä kaivokset koskaan tule valmiin tien varteen  :(

Tiet kaivoksilta olis tullu suoraan satamaan autobaanaa pitkin, jos koiviston ja ahtisaaren homot olis pitänny puoliaan neukkulan hajottua. Mutta ei.

homot
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

roadman

  • Vieras
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Ettei tämä olis lähempänä totuutta????
http://www.lansi-savo.fi/galleria/jouko

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.

Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.

Höpön, Vehviläinen ei ole hento. Liikenneministerillä on hirmu suuri valta tiemäärärahoja jaettaessa.

Kekkosen aikana oli tieministerinä Jouko Loikkanen umpikepu Kepulandiasta:  hän ilmoitti selvästi, että tierahat roiskitaan tasaisesti koko maahan,   liikennemäärät eivät vaikuta. Etelä-Suomen elinkeinoelämä kärsi pirusti Loikkasen linjauksista. Onneksi Kekkosslovakia on kaatunut.

Aikoinaan myös  Kekkonen rakennutti teitä Kainuuseen ym. niitä pitkin paikallinen väestö muutti Ruåtsiin töihin.

Tiet ja radat ovat aina tarpeen. Samoin naiset, hennot ja vähemmän hennot, tieltä kysyvä ei eksy, kysele vaimoltasi Veeti vain kovempaa kyytiä? Vastaan eri episodissa icefarmerin Ford-kysymykseen.

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: virkkusesta liikenneministeri
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.

Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä  säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\

Koulupoikana käytiin isäukon kanssa kattomassa Dextan tilalle vahvempaa Fordin traktoria. Samalla isäukko navettavaatteissaan pääsi koeajamaan Granadalla. Jäi koulupojan mieleen Peugeot dieselin raksutus, ja paskanhajun takaa tuleva uuden saksalaisauton tuoksu. Takapenkillä oli tilaa vaikka viettää rattoiltaa tyttösten kanssa. No toi oli vähän lammas, mutta Scorpio oli enempi susi lampaiden vaatteissa. Tyypillisiä Fordeja, omistajat enemmänkin suunsoittajia kuin asiantuntijoita. Naapurissakin Ford-yhteiselo päättyi Toyota-rakkaudeksi. Kardaaninristikot, ruostekin, alustaongelmat, moottoriongelmat ja sähköjen oireilua noissa oli. Mutta kannattaa pitää yksilöt ladossa, sillä sen verran vanha jäärä tuo Scorpio on, että RomuKeinänen tai Kuusakoski ei saisi enää kultaista kosketustaan tuohon lähes Itä-Saksan jäännökseen  ulottaa.