Otetaanpa tämmönen esimerkki.
Kadunkulmassa nojaileva ukko tai vaikka nuori työtön katselee ohiajavaa jakelukaniaa. Oletetaan, että tämä henkilö on työtön, vaarassa syrjäytyä yhteiskunnassa.
- "Voih, kun saisi edes joskus koittaa ajella tuollaista. Se voisi olla mukavaa hommaa."
Ei muuta kuin kuskin puheille.
- "Hei äijä, pääsiskö kyytiin?"
- "No tuu vaan."
Siinä sitten aikansa turistua, työtön miettii, että olishan tähänkin hommaan mukava tutustua, ihan vaikka hantin paikalta. Availla ovia, portteja, jelpata kuorman purussa, sitomisessa, tutustua toimintaan.
Sitten vaan sopimaan yrittäjän kanssa.
- "Moro, mitä yrittäjä?"
- "Ei tässä mitään. Ootko joku työtön vai mikä ihmeen hiippari se täällä käyskentelee?"
- "Joo, työtön olen joo. Olin sun yhen auton kyydissä jonkun aikaa ja alkoi mietityttään, että tää vois olla ihan mukava ala. Voisinko tulla vähän kokeilemaan hommia. Ihan vaan hanttina jelppailemaan kuskeja."
- "Meillä mitään varaa oo ottaa kalliita työmiehiä hantin paikalle istumaan. Mutta kuskiks voisit päästä. Mites sun ajokortin laita? Entä työkokemus?"
- "Perus henkilöautokortti, mut emmä mitään osaa vielä tehdä. Haluaisin vaan vähän kattelemaan miten tuo homma voisi toimia. Maksat parikymppiä päivässä palkkaa kuskin jelppaamisesta."
- "Hyvä idea, mutta se ei nyt vaan käy. Sun täytyis mennä jonkinlaiseen koulutukseen, mistä sitten ohjataan työharjoitteluun."
- "Mut kun en tiedä haluanko tuollaiseen hommaan. Olis ensin mukava päästä tutustumaan."
- "Jos mä ottaisin hantin istumaan päivärahapalkalla autoon, niin mun kimpussa on kaikki Suomen virkamiehet. Viimeistään silloin, kun naapurivirman Kake huomaa, että mä käytän orjatyötä."
- "No niin justiinsa. Eipä tässä mikään sitten auta. Moro."
- "Moro."
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.