Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?  (Luettu 23697 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
Vastaus kysymykseen mikä on tuottavampaa työtä on se että kenellä on vaikkapa sata lehmää saa varmasti paremman palkan jostain muusta työstä kuin siemenen lajittelusta
On se raskasta laittaa putket paikoilleen sekä horsma päälle ja viikon kuluttua käydä sammuttamassa.
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?


Parantaaks kahvakuula muuten potenssiakin?  ;D

Päivänselvä asia,tottakai parantaa.Aiheuttaa jopa ongelmia sen aisan kans
[/quote]

Eli kun kuulailee niin aisa ei? Vai kyllä, jopa liikaa?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?


Parantaaks kahvakuula muuten potenssiakin?  ;D

Päivänselvä asia,tottakai parantaa.Aiheuttaa jopa ongelmia sen aisan kans

Eli kun kuulailee niin aisa ei? Vai kyllä, jopa liikaa?
[/quote]
En nyt tiedä miten vakavia ongelmia sinulla on mutta kun kerran kysyt niin kahvakuulatreeni parantaa ihan jokaisen kehon osan toimintaa.Lihakset,nivelet,verenkierto kokonaisuudessaan,treenin jälkeinen äärimäisen hyvä olo vaikuttaa uskomattoman paljon mielialaan.Tässä olisi ihan oman keskustelun paikka,minulle tuli järjestettäväksi maailman vahvin viljelijä-kilpailu.Jokainen keski-ikäinen muistaa minkä näköisiä vanhan ajan ukot oli ainakin täällä,vanhoilla miehillä  lihakset ja jänteet,vatsalihakset  näkyi kuin nykyajan fitness-urheilijoilla.Nämä lähti 11-vuotiaana savottaan,kesät niitti viitakkeella,kaivoivat lapiolla ojat,hakkasivat kirveellä polttopuut ym.tekivät koko ajan äärimmäistä sitkeyttä vaativaa työtä.Tämänkin päivän viljelijät tekee kovempaakin tahtia mitä silloin mutta työ ei kuormita fyysisesti.Minulla kuula korvaa tuon fyysisen työn.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?


Parantaaks kahvakuula muuten potenssiakin?  ;D

Päivänselvä asia,tottakai parantaa.Aiheuttaa jopa ongelmia sen aisan kans

Eli kun kuulailee niin aisa ei? Vai kyllä, jopa liikaa?
En nyt tiedä miten vakavia ongelmia sinulla on mutta kun kerran kysyt niin kahvakuulatreeni parantaa ihan jokaisen kehon osan toimintaa.Lihakset,nivelet,verenkierto kokonaisuudessaan,treenin jälkeinen äärimäisen hyvä olo vaikuttaa uskomattoman paljon mielialaan.Tässä olisi ihan oman keskustelun paikka,minulle tuli järjestettäväksi maailman vahvin viljelijä-kilpailu.Jokainen keski-ikäinen muistaa minkä näköisiä vanhan ajan ukot oli ainakin täällä,vanhoilla miehillä  lihakset ja jänteet,vatsalihakset  näkyi kuin nykyajan fitness-urheilijoilla.Nämä lähti 11-vuotiaana savottaan,kesät niitti viitakkeella,kaivoivat lapiolla ojat,hakkasivat kirveellä polttopuut ym.tekivät koko ajan äärimmäistä sitkeyttä vaativaa työtä.Tämänkin päivän viljelijät tekee kovempaakin tahtia mitä silloin mutta työ ei kuormita fyysisesti.Minulla kuula korvaa tuon fyysisen työn.
[/quote]
Sä voisit jakaa kahvakuulia kaupanpäällisiksi  ::)

Aina kilo kuulaa/tonni siemeniä  :D

Kuulaa olis kiva nostella vaikka olisi ns. matti kukkarossa  ;D

Oikeesti olis hieno liikelahja sinulta  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
Eikös matti vois jättää kuulan pois ja pyörittäis käsin lajittelijaa :-D

Hyötyliikuntaa.
Kui mää ain olen paras?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
Eikös matti vois jättää kuulan pois ja pyörittäis käsin lajittelijaa :-D

Hyötyliikuntaa.

Säästyisi sähköä. Matti voisi myydä myös trukin pois, se vaan hidastaa suurten siemennyyttien lastausta
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
Eikös matti vois jättää kuulan pois ja pyörittäis käsin lajittelijaa :-D

Hyötyliikuntaa.

Säästyisi sähköä. Matti voisi myydä myös trukin pois, se vaan hidastaa suurten siemennyyttien lastausta

Tosimies tyhjentää siemennyytit :-)

Kui mää ain olen paras?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
Eikös matti vois jättää kuulan pois ja pyörittäis käsin lajittelijaa :-D

Hyötyliikuntaa.

Säästyisi sähköä. Matti voisi myydä myös trukin pois, se vaan hidastaa suurten siemennyyttien lastausta

Tosimies tyhjentää siemennyytit :-)

Mulla on aina pikkunyyteissä, saa tyhjentää useammin. Ja pärjää käsivoimin  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?


Mulla on aina pikkunyyteissä, saa tyhjentää useammin. Ja pärjää käsivoimin  :-X
Ai ooksäki naimisissa ;D ;D

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?


Mulla on aina pikkunyyteissä, saa tyhjentää useammin. Ja pärjää käsivoimin  :-X
Ai ooksäki naimisissa ;D ;D
Muistaakseni  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?


Parantaaks kahvakuula muuten potenssiakin?  ;D

Päivänselvä asia,tottakai parantaa.Aiheuttaa jopa ongelmia sen aisan kans

Eli kun kuulailee niin aisa ei? Vai kyllä, jopa liikaa?
En nyt tiedä miten vakavia ongelmia sinulla on mutta kun kerran kysyt niin kahvakuulatreeni parantaa ihan jokaisen kehon osan toimintaa.Lihakset,nivelet,verenkierto kokonaisuudessaan,treenin jälkeinen äärimäisen hyvä olo vaikuttaa uskomattoman paljon mielialaan.Tässä olisi ihan oman keskustelun paikka,minulle tuli järjestettäväksi maailman vahvin viljelijä-kilpailu.Jokainen keski-ikäinen muistaa minkä näköisiä vanhan ajan ukot oli ainakin täällä,vanhoilla miehillä  lihakset ja jänteet,vatsalihakset  näkyi kuin nykyajan fitness-urheilijoilla.Nämä lähti 11-vuotiaana savottaan,kesät niitti viitakkeella,kaivoivat lapiolla ojat,hakkasivat kirveellä polttopuut ym.tekivät koko ajan äärimmäistä sitkeyttä vaativaa työtä.Tämänkin päivän viljelijät tekee kovempaakin tahtia mitä silloin mutta työ ei kuormita fyysisesti.Minulla kuula korvaa tuon fyysisen työn.
[/quote]

 Taannoiseen kysymykseen viitaten, kyllä: kahvakuulaharjoittelu kuten muukin voimaharjoittelu parantaa potenssia. Lyhyehkö (alle 1 tuntia kestävä) lihasharjoittelu nostaa testosteronin määrää kehossa.

 Kahvakuula- tai mikä tahansa muukin painovastusharjoittelu on erittäin tehokas ehkäisemään tuki- ja liikuntaelinsairauksia. 200 kiloa ei tarvitse pankata, vaan kuikin omien voimiensa mukaan.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

heppihese

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
Millainen lajittelija kannattaa hommata? Voi kaupata yv:ä jos on jouten. Määrät ei ole ku muutama kymppitonni vuodessa.

huhu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
Tosta Tos-puuhastelusta.Varmasti sille ajalle kun käy käynnistämässä ja sammuttamassa laittelijan aamuin illoin löytyy parempaakin käyttöä.Mutta entäs ne säkityksen kintaan jäljet ja kumipyörän jäljet pitkin maakuntaa, kun sitä jyvää rahdataan edestakaisin. >:(

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
kyllä minä ainakin ostan kaikki serti siementä. lajikkeita voi vaihtaa uudempiin, ajan säästö ei enää tartte kevät auringon paistaessa tuhrata peittausaineiden ja lajittelun kanssa. voi keskittyä karjanpitoon tai vaikka pitää lomaa. mulla on aika paljon lajikkeita käytössä kun viljellään nurmea, ohraa, kauraa, ruista ja rypsiä. on helppoa lajiketta vaihtaessa vaan puhdistaa koneen ja ottaa valmiin siemenen säkistä. näkee 1000 siemenen painot voi kylvää tarkasti oikeaan tiheyteen, lakoa vähemmän. lietettä runsaasti käytettäessä korostuu. ajan säästö mulla ainakin merkittävin, sadon laatu ja määrä myös tärkeitä. omassa liikevaihdossa ei siemenen hankintakustannus ole kuitenkaan kovin merkittävä menoerä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hyviä neuvoja siemenen kunnostukseen?
kyllä minä ainakin ostan kaikki serti siementä. lajikkeita voi vaihtaa uudempiin, ajan säästö ei enää tartte kevät auringon paistaessa tuhrata peittausaineiden ja lajittelun kanssa. voi keskittyä karjanpitoon tai vaikka pitää lomaa. mulla on aika paljon lajikkeita käytössä kun viljellään nurmea, ohraa, kauraa, ruista ja rypsiä. on helppoa lajiketta vaihtaessa vaan puhdistaa koneen ja ottaa valmiin siemenen säkistä. näkee 1000 siemenen painot voi kylvää tarkasti oikeaan tiheyteen, lakoa vähemmän. lietettä runsaasti käytettäessä korostuu. ajan säästö mulla ainakin merkittävin, sadon laatu ja määrä myös tärkeitä. omassa liikevaihdossa ei siemenen hankintakustannus ole kuitenkaan kovin merkittävä menoerä.

Fendtastista. 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159