Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepu on aina kepu, vaikka voissa paistaisi  (Luettu 3076 kertaa)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: kepu on aina kepu, vaikka voissa paistaisi

Ei kun sit mulle jää se kaivuri jolla voin kaivaa juoksuhautoja tilan ympärille  ;D
Kunnes löpö loppuu ja vouti hakee telahirmun :D Sit voit vielä juoksennella niitä hautoja pitkin niin kauan kuin puuroa riittää... :'(

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: kepu on aina kepu, vaikka voissa paistaisi

Valitettavasti sama paska jatkuu hallituksesta toiseen. Edellinen, tämä ja seuraava ovat ihan samaa shittiä.

Hirveää munattomuutta parhaillaan..
Soini onnistui kerran huijaamaan, että tämä munattomuus olisi korvattavissa persuilla. Vaan kuinkas kävi vaalien jälkeen....?

Taitaa parlamentarismi olla parhaat päivänsä nähnyt, ei ole BB-äänestyksestä enää mandaatin jakoon. Kun se pitäs vaan saada säilyttää. Jungerin haastattelu Fakta-lehdessä oli mielenkiintoinen. Hänen mielestään valta on radioaktiivista, siinä saisi olla vain hetken kerrallaan. Säännöllisin väliajoin vallasta pitäisi joutua luopua. Jungerillahan on siitä kokemusta. Jatkuvasti vallassapysyminen pilaa vääjäämättä....

Mua haittaa tässä vain se, että kun nyt olemme syöksymässä järkyttävään tuhoon -> maanrakennusala kärsii ensimmäisenä -> oman kaivurini jälleenmyyntiarvo putoaa -> en saa kunnon prätkää ulos kaupasta -> kasvatan nyt partaa ihan turhaan  :P :P :P

Muuten mulle on ihan sama mitä tapahtuu  ;D ;D

Äijällä on kaivuri, eikä saa prätkää ulos kaupasta, mieti vähä... Motoripyörien hinta ja myynti putoo kanssa, suurimmallaosalla alle kolmekymppisiä ei oo A-luokkaa kortissa, eikä mustaa korttia lompsassa.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...