Ei kun sit mulle jää se kaivuri jolla voin kaivaa juoksuhautoja tilan ympärille
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 14.02.14 - klo:15:46Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.02.14 - klo:15:42Valitettavasti sama paska jatkuu hallituksesta toiseen. Edellinen, tämä ja seuraava ovat ihan samaa shittiä.Hirveää munattomuutta parhaillaan..Soini onnistui kerran huijaamaan, että tämä munattomuus olisi korvattavissa persuilla. Vaan kuinkas kävi vaalien jälkeen....? Taitaa parlamentarismi olla parhaat päivänsä nähnyt, ei ole BB-äänestyksestä enää mandaatin jakoon. Kun se pitäs vaan saada säilyttää. Jungerin haastattelu Fakta-lehdessä oli mielenkiintoinen. Hänen mielestään valta on radioaktiivista, siinä saisi olla vain hetken kerrallaan. Säännöllisin väliajoin vallasta pitäisi joutua luopua. Jungerillahan on siitä kokemusta. Jatkuvasti vallassapysyminen pilaa vääjäämättä....Mua haittaa tässä vain se, että kun nyt olemme syöksymässä järkyttävään tuhoon -> maanrakennusala kärsii ensimmäisenä -> oman kaivurini jälleenmyyntiarvo putoaa -> en saa kunnon prätkää ulos kaupasta -> kasvatan nyt partaa ihan turhaan Muuten mulle on ihan sama mitä tapahtuu
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.02.14 - klo:15:42Valitettavasti sama paska jatkuu hallituksesta toiseen. Edellinen, tämä ja seuraava ovat ihan samaa shittiä.Hirveää munattomuutta parhaillaan..Soini onnistui kerran huijaamaan, että tämä munattomuus olisi korvattavissa persuilla. Vaan kuinkas kävi vaalien jälkeen....? Taitaa parlamentarismi olla parhaat päivänsä nähnyt, ei ole BB-äänestyksestä enää mandaatin jakoon. Kun se pitäs vaan saada säilyttää. Jungerin haastattelu Fakta-lehdessä oli mielenkiintoinen. Hänen mielestään valta on radioaktiivista, siinä saisi olla vain hetken kerrallaan. Säännöllisin väliajoin vallasta pitäisi joutua luopua. Jungerillahan on siitä kokemusta. Jatkuvasti vallassapysyminen pilaa vääjäämättä....
Valitettavasti sama paska jatkuu hallituksesta toiseen. Edellinen, tämä ja seuraava ovat ihan samaa shittiä.Hirveää munattomuutta parhaillaan..