Mun on pakko heittää yksi kysymys joka tulee jatkuvasti mieleen tässä GMO juupas eipäs kuviossa.
Millä keinoilla vastustajat aikovat ruokkia maailman alati kasvavan väestön . Jossain on ehdotettu lihantuotannon vähentämistä (punainen liha) ,mutta lihan korvaaminen kalalla on käsittääkseni ainakin viety kalakantojen kestävyyden rajoille maailmalla. Varmaankin lihan vähentäminen ruokavaliosta auttaa jonkin verran ,mutta kun otetaan huomioon lihan epätasainen jakautuvuus maailmalla ja kasvava väestö niin olisiko lihan tuotantoa tarpeen vähentää?
Pakostakin tulee mieleen se että tää GMO vastustaminen perustuu siihen ettei halutakaan että ruokaa riittää tasapuolisesti koska ruoan riittävyys takaa väestönkasvua joka johtaa väistämättä luonnonvarojen lisääntyvään kulumiseen .
Valistuneet tahot ja kansalaiset ovat vastustamassa ja pelottelemassa jollain luonnotomalla ,mutta itse asiassa pointti onkin pyrkimys väestökasvun hillitseminen ruoan niukkuudella .
Tää ei ole ollut kannanotto GMO puolesta tai vastaan .oma mielipide on yhä rakenteilla
Tämä ei
Tämä lihantuotannon syyllistäminen on keskustelun viemistä sivuraiteille, viljaa eli maissia käytetään paljon muuhunkin kuin karjanruokintaan, USA:n maissisadosta muistaakseni vain jotain 20 %:tia käytettiin ihmisravinnoksi, senjälkeen suurimmat sektorit oli biopolttoaineet ja karjanrehut, muitakin tämän lisäksi on

Sitten vielä sekin, että nauta ei sinänsä tarvitse viljaa kasvaakseen ja elääkseen, mutta tuottaa tietenkin paremmin kun viljaa käytetään, mutta pärjää kyllä ihan hyvin ilmankin kuten jokainen täällä varmasti tietää

Minä en ole ikinä käyttäny yhtään viljaa, eikä noissa kasvuissa mitään ongelmia ole ollut, mutta jos olisi paremmin kasvava rotu kyseessä, niin varmaan tilaisin rekkalastin viljaa välittömästi, on se niin paljon helpompi operoida