Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lapsenlapseni on rasisti  (Luettu 10640 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vs: Lapsenlapseni on sivistymätön ipulainen
Onko Aatami ominut itselleen tuon Suvakki nimen ,sitä en tiennyt kun tuota aloin kirjoittaa ,jos nimimerkkisi nyt vaihtuu Suvakiksi olen tarkempi vastaisuudessa. ;D ;D 8)
Ihan niinkun oisin puhunu jotain sivistymättömistä ipulaisista  ;D ;D ;D
Aatami on arjalaista sivistynyttä sukua jolla on varaa nimitellä toisia.
Milloin muutat nimimerkkisi,toivottavasti pian kun olet sen varannut.Ehdotus :Adam Suvakki-Smith
siinä olisi hyvä nimimerkki. ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Lapsenlapseni on rasisti

Jotkut menee  islamilaiseen maahan lomailemaan ja kulkevat sortseissa ja makaavat rannoilla puolialastomina.Sitten ne ihmettelee,kun paikalliset miehet lähentelee heitä. :o
Minä kun menen sellaiseen maahan,ostan ekaksi kaavun ja huivin ja sitten kuljen ihan rauhassa,katse kainosti maahan luotuna,eikä kukaan luule mua turistiksi.
Maassa maan tavalla,ehdottomasti. Niin se pitäisi olla.Varsinkin,jos muuttaa maahan asumaan. :-\

Pari vuotta sitten Arabiemiraateissa käydessä piti moskeijaan mennessä laittaa kaapu päälle. Huomasin että siinä on oivallinen asuste niihin 25+ asteen keleihin.

Itse ainakin tykkään käydä tuolla, islamilainen laki on suht tiukka, siellä ei näe julkijuopottelua eikä sompassit hypi silmille. Moskeijan rukouskutsutkin on ihan piristäviä.

Ps. Huomasin että siinä kaavussa on helvetin isot taskut, sinne mahtuu puolen kylän tavarat  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
 ;D Nohnoh... puhutaan kuitenkin paikasta jossa jokainen maan kansalainen saa "kansalaispalkkaa" muistaakseni muutaman eurotonnin kuussa ja jos viittii päivänsä käyttää jossain työhommissa niin puhutaan äkkiä jostain 5-8 tonnin palkoista, kokemuksen karttuessa sitten enempikin.

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

mymmy

• Vieras

Sinä sitten syyllistät lasta siitä, että et osaa virkata kauniin näköistä ruskeaa nukkea. Häppeisit, aikuinen ihminen. Ja opettele virkkaamaan kunnolla ja valikoimaan värit ruskean kanssa. Nukke kyllä näyttää rumalta lihavalta läskiltä. Valitan mielipiteestäni, mutta itseppä toit nukkesi esiin ja syytät lapsen lastasi.
[/quote]

--ei ne ookkaa taiten tehtyjä,mutta on ne hauskan näköisiä.Ei ole tarkoituskaan,että ne olis kaupastaostetun näköisiä,vaan ihan persoonallisia.voisin laittaa kuvan kaikista,mutta kun en ruukaa laittaa kuvia keskustelupalstalle,pojat taitaa sen homman.Lasta en syytä mistään,sehän on mun rakas mussukka,kuten kaikki muutkin 10 kpl.

Lypsybotti

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tässä olisi kaunis musta "nukke"! Esiintyy sarjassa Sleepy Hollow joka muuten on ihan kökköä mutta tuon takia viitsii katsoa :-[
https://www.google.fi/search?q=Nicole+Beharie&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wsL3UpHKN4PpywPFsoDwDQ&ved=0CCsQsAQ&biw=1536&bih=728

Mymmyllä oli vain huono malli ja toteutus!
Tää on parempi  ;) , verrattuna tuohon maanilveilijän "nukkeen"...

:-X

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
10? Ossuali :o

On vedetty muutakin ku pulkkaa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mymmy

• Vieras
--Mulla on vieläkin tallessa se kaapu ja huivi,vaikken enää taida käydä niin kaukana.Olen käyttänyt niitä joulu ja pääsiäisnäytelmässä.Kaapu on kirjailtu ja koree.Kun kävin viimeksi Jordaniassa,mulla oli se päällä.tosi vilpoisa siellä Petran kallioilla. ::)

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Muinaisen opiskelukaverini vaimo oli kirjastossa pitämässä YK:n päivänä lapsille tarinatuntia pienen kirkonkylän kirjastossa, aiheena erilaisuus. Jonkun pienen aloituksen jälkeen hän pyysi lapsia kertomaan, millä lailla ihmiset voivat olla erilaisia. Ja löytyihän, niitä, erilaisia:

"-avaruusolento"
"-zombie"
"-hirviö"

Lopputulemana oli, että oikeasti lapset eivät kiinnitä huomiota pieniin epäolennaisiin piirteisiin ihmisissä...

Petri

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Muinaisen opiskelukaverini vaimo oli kirjastossa pitämässä YK:n päivänä lapsille tarinatuntia pienen kirkonkylän kirjastossa, aiheena erilaisuus. Jonkun pienen aloituksen jälkeen hän pyysi lapsia kertomaan, millä lailla ihmiset voivat olla erilaisia. Ja löytyihän, niitä, erilaisia:

"-avaruusolento"
"-zombie"
"-hirviö"

Lopputulemana oli, että oikeasti lapset eivät kiinnitä huomiota pieniin epäolennaisiin piirteisiin ihmisissä...

Petri

Eipä juu taannoin 9 vuotias valkoinen pikkupoika teki itsemurhan mun joukko mutakuono arabi lapsia kiusasi häntä eikä kukaan puuttunut asiaan.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

"-avaruusolento"
"-zombie"
"-hirviö"

Petri

Eipä juu taannoin 9 vuotias valkoinen pikkupoika teki itsemurhan mun joukko mutakuono arabi lapsia kiusasi häntä eikä kukaan puuttunut asiaan.

Sää oot oikeesti vähän sairas.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Meinaatko, että tuo on oikeasti joku perusteltu syy rasistiseen ajatteluun? Jos niin kuvittelet, menet siitä, mistä aita on matalin. Tai poikki.

Mä tiedän näitä tapauksia ihan tavan suomalaislapsista. Kiusaajien vanhemmat nauroivat yhteydenotoille, kunnes yksi otti hengen itseltään. Ei siinä silti mahdottomia voi toisia syytellä, kun itsensätappaminen on aina itsekäs juttu ja osoitus jostain muustakin viallaolevasta. Syytä on siis molemmissa.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Sanna Kuusiluoma

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
 Onkos tää luukku joku sairaiden kokoontumisajo  :P

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Meinaatko, että tuo on oikeasti joku perusteltu syy rasistiseen ajatteluun? Jos niin kuvittelet, menet siitä, mistä aita on matalin. Tai poikki.

Mä tiedän näitä tapauksia ihan tavan suomalaislapsista. Kiusaajien vanhemmat nauroivat yhteydenotoille, kunnes yksi otti hengen itseltään. Ei siinä silti mahdottomia voi toisia syytellä, kun itsensätappaminen on aina itsekäs juttu ja osoitus jostain muustakin viallaolevasta. Syytä on siis molemmissa.

Jos yhdeksänvuotias lapsi tappaa itsensä niin sä syytät sitä itsekkyydestä,Vähän sä oot kyllä pipi päästäsi.