Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lapsenlapseni on rasisti  (Luettu 10620 kertaa)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: Lapsenlapseni on rasisti
Ehkä se tumma nukke on oikeasti ruma  ???

Mulla oli pienenä yks keltainen nallekarhu ja aina jotenkin inhosin sitä. Kuitenkin olen nykyään suuri "keltaisen rodun" ja kulttuurin ihailija, joten eipä paljon vaikuttanut  ???

Ei mulla olis sydäntä tulla tänne lapsenlapsiani haukkumaan.    >:(
Eikä mulla tule olemaan sydäntä tuputtaa omille tuleville lastenlapsilleni omaa ajatusmaailmaani  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mulla oli pienenä yks keltainen nallekarhu ja aina jotenkin inhosin sitä. Kuitenkin olen nykyään suuri "keltaisen rodun" ja kulttuurin ihailija, joten eipä paljon vaikuttanut  ???

Eikä mulla tule olemaan sydäntä tuputtaa omille tuleville lastenlapsilleni omaa ajatusmaailmaani  :)

Meinaakko, että se keltanen nallekarhu, ei mene kiertoon  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Meinaakohan apilas siirtää ajatusmaailmaansa perillisilleen? Vai antaako se niiden oppia ajattelemaan itte ???

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

navettapiika

• Vieras
Meillä vanhin lapsi pelkäsi pienen' tuota unicefin mainosta, missä on riutuva lapsi itkee. Ja vielä tänäänkin kanava vaihtuu heti, kun lapsi alkaa näkyä. Kysyin syytä, ja vastaus oli, ettei hän sitä voi pelastaa..eli tiukassa on ja silti en häntä rasistina pidä, ehkä hiukan liian herkkänä. ::)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Meinaakko, että se keltanen nallekarhu, ei mene kiertoon  ;D
Se on tuossa hyllyllä. Omatkaan mukulat eivät halunneet sitä pieninä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tuuli

• Vieras
Meillä vanhin lapsi pelkäsi pienen' tuota unicefin mainosta, missä on riutuva lapsi itkee. Ja vielä tänäänkin kanava vaihtuu heti, kun lapsi alkaa näkyä. Kysyin syytä, ja vastaus oli, ettei hän sitä voi pelastaa..eli tiukassa on ja silti en häntä rasistina pidä, ehkä hiukan liian herkkänä. ::)

Kiva, että et täällä nimittele omaa lastasi rasistiksi !    ;)

mymmy

• Vieras
Muuta mymmy islamilaiseen maahan ja yritä siellä elää Suomalaiseen tapaan niin katsotaan onnistuuko.
Täällä Suomessa islamit eivät elä maassa maan tavalla vaan yrittävät tehdä Suomestakin Islamivaltion. :o

-----------joo se on totta,että Suomesta tulee islamilainen valtio,ajan kanssa,koska nämä allahin lapset eivät hyväksy koskaan kristittyjen asetuksia ja lakeja.Me taas olemme nynnyä kansaa,lapsellisia ja naiveja.
Mutta mymmy kerkiää kuolla sitä ennen. ;D

Jotkut menee  islamilaiseen maahan lomailemaan ja kulkevat sortseissa ja makaavat rannoilla puolialastomina.Sitten ne ihmettelee,kun paikalliset miehet lähentelee heitä. :o
Minä kun menen sellaiseen maahan,ostan ekaksi kaavun ja huivin ja sitten kuljen ihan rauhassa,katse kainosti maahan luotuna,eikä kukaan luule mua turistiksi.
Maassa maan tavalla,ehdottomasti. Niin se pitäisi olla.Varsinkin,jos muuttaa maahan asumaan. :-\

Viimeksi muokattu: 09.02.14 - klo:18:13 kirjoittanut mymmy

mymmy

• Vieras

-------saaphan sitä sanoa totuuden.Ei se ole haukkumista. Mutta minä pidän nuken itse,se on lipaston päällä,niin kauan kuin elän.

mymmy

• Vieras

Kiva, että et täällä nimittele omaa lastasi rasistiksi !    ;)
[/quote]

--------se  on provosointi,joka saa keskustelua aikaan,on opittu täällä sekin. ;)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Usein suvakit paljastuvat törkeiksi köyhien maahanmuuttajien hyväksikäyttäjiksi,mutta tämä onkin jo tabu,ei saa puhua suvakeista pahaa. ;D  Suvakki voi olla paljon julmempi kuin rasisti loppu peleissä,tämä unohtuu suvakkihurmoksessa helposti.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Jätkä

• Vieras
Laitoin avattareksi tuon kuvan,jota 6-vuotias lapsenlapseni vieroksuu.
Olen tehnyt tänä talvena virkkaamalla nukkeja,eri värisiä iholtaan ja hiuksiltaan ja vaatteiltaan. ...
Onko tosiaan niin,että rasismi on meillä ihan synnynnäistä.Vai johtuuko se siitä,ettei tarhassa,eskarissa eikä kerhoissakaan ole tällä hetkellä tummaa lasta.
Mummi on syvästi huolissaan :(
Sinä sitten syyllistät lasta siitä, että et osaa virkata kauniin näköistä ruskeaa nukkea. Häppeisit, aikuinen ihminen. Ja opettele virkkaamaan kunnolla ja valikoimaan värit ruskean kanssa. Nukke kyllä näyttää rumalta lihavalta läskiltä. Valitan mielipiteestäni, mutta itseppä toit nukkesi esiin ja syytät lapsen lastasi.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Usein suvakit paljastuvat törkeiksi köyhien maahanmuuttajien hyväksikäyttäjiksi,mutta tämä onkin jo tabu,ei saa puhua suvakeista pahaa. ;D  Suvakki voi olla paljon julmempi kuin rasisti loppu peleissä,tämä unohtuu suvakkihurmoksessa helposti.

Juu Igoria ja sassaa käytetään hyväksi suvakkilan lypsymontussa. :-X
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Muuta mymmy islamilaiseen maahan ja yritä siellä elää Suomalaiseen tapaan niin katsotaan onnistuuko.
Täällä Suomessa islamit eivät elä maassa maan tavalla vaan yrittävät tehdä Suomestakin Islamivaltion. :o

-----------joo se on totta,että Suomesta tulee islamilainen valtio,ajan kanssa,koska nämä allahin lapset eivät hyväksy koskaan kristittyjen asetuksia ja lakeja.Me taas olemme nynnyä kansaa,lapsellisia ja naiveja.

Jotkut menee  islamilaiseen maahan lomailemaan ja kulkevat sortseissa ja makaavat rannoilla puolialastomina.Sitten ne ihmettelee,kun paikalliset miehet lähentelee heitä. :o
Minä kun menen sellaiseen maahan,ostan ekaksi kaavun ja huivin ja sitten kuljen ihan rauhassa,katse kainosti maahan luotuna,eikä kukaan luule mua turistiksi.
Maassa maan tavalla,ehdottomasti. Niin se pitäisi olla.Varsinkin,jos muuttaa maahan asumaan. :-\

"joo se on totta,että Suomesta tulee islamilainen valtio,ajan kanssa,koska nämä allahin lapset eivät hyväksy koskaan kristittyjen asetuksia ja lakeja.Me taas olemme nynnyä kansaa,lapsellisia ja naiveja.
Mutta mymmy kerkiää kuolla sitä ennen."

Tämä on ahneen sukupolven testamentti seuraaville sukupolville  joka ei ota yhtään vastuuta tekemisistään ja jättävät aiheuttamansa ongelmansa seuraaville sukupolville.>:( >:( >:( >:( >:(

Viimeksi muokattu: 09.02.14 - klo:18:52 kirjoittanut apilas

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Meinaakohan apilas siirtää ajatusmaailmaansa perillisilleen? Vai antaako se niiden oppia ajattelemaan itte ???

Kulttuurimarxsismin apinointi ei ole omilla aivoillaan ajattelemista. 8)Toveri atamovits on varmaankin pohojanmaan kommunistinuorten kunnia puheenjohtaja. ;D ;D ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=hp5ePCWoS9Y Greg Johnson, Kevin MacDonald, & Matt Parrott Round Table on Secession.

Viimeksi muokattu: 09.02.14 - klo:18:56 kirjoittanut apilas

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho

"joo se on totta,että Suomesta tulee islamilainen valtio,ajan kanssa,koska nämä allahin lapset eivät hyväksy koskaan kristittyjen asetuksia ja lakeja.Me taas olemme nynnyä kansaa,lapsellisia ja naiveja.
Mutta mymmy kerkiää kuolla sitä ennen."

Tämä on ahneen sukupolven testamentti seuraaville sukupolville  joka ei ota yhtään vastuuta tekemisistään ja jättävät aiheuttamansa ongelmansa seuraaville sukupolville.>:( >:( >:( >:( >:(
++++
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !