Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tapahtui tänäpäivänä täällä meidän keskustelupalstalla.  (Luettu 5745 kertaa)

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuules JörnisPupu, mää voin laittaa hanuriini ihan kaikkea muuta mut en ikinä rautakankea, Ja mua pidetään sairaana ja pervona.  :o

Taisit kuitenkin olla ainoa, jolle tämäkin vaihtoehto tuli mieleen ???

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kuules JörnisPupu, mää voin laittaa hanuriini ihan kaikkea muuta mut en ikinä rautakankea, Ja mua pidetään sairaana ja pervona.  :o

Taisit kuitenkin olla ainoa, jolle tämäkin vaihtoehto tuli mieleen ???

Ovipönkänä rautakanki menee mutta ei perseessä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
En olisi ihan äkkiä uskonut mutta aamulla avaamani viestiketju jossa kiiteltiin näitä palstalle ilmestyneitä kirjoittajia on poistettu. Kuitenkin viesti kuvasti sen hetken ajatuksia ollen sikäli asiallinen. Mitään ilmoitusta ei poistosta tullut ja nämä viestin aiheuttajien kirjoitukset ovat edelleen paikalla. Eli onko webbimasterilla sittenkin valikoiva sensuuri.

Menixää kritisoimaan HVR-porukkaa ja sait penalttia? Voi jeesus sentään...

It ain't over till the fat lady sings

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kun laitan että haistappa SKY piiitkä *****, saan toisen huomautuksen.
Hähää, mä käyn kokeilemassa...  ;D ;D ;D

Testing: ***** ***** *****päät on bannattu!     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sanna Kuusiluoma

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä nyt löytyi hauska saitti.  :o :o :o :o

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
mUKAVAA ETTÄ VIIHDYT
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mUKAVAA ETTÄ VIIHDYT

Sorkan kirjoitus alkaa heti tökkimään, kun se kirjoittaa naiselle. ;D

Sanna Kuusiluoma

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
mUKAVAA ETTÄ VIIHDYT

Ei mulle huutaa tarvitse. En ole kuuro.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mUKAVAA ETTÄ VIIHDYT

Ei sillä että sä kuuro olisit, vaan sorkkis on mykkä.... :-[

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mUKAVAA ETTÄ VIIHDYT

Ei sillä että sä kuuro olisit, vaan sorkkis on mykkä.... :-[

Kattoo ku mykkä *****a.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
mUKAVAA ETTÄ VIIHDYT

Caps Lock jäi vahinkossa päälle .  :-[
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
mUKAVAA ETTÄ VIIHDYT

Caps Lock jäi vahinkossa päälle .  :-[
Plinilläkin oli välillä sitä vikaa, kun se oikein innostu naisten kaa ;D
pessimisti ei pety!

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Satunnaisen tarkkailijan havaintoja:

Kyllä skännän ja kumppaneiden verbalistiikan sietää helposti. Väliin jutut ovat suorastaan hauskoja. VeetiEemeliTJ:n vammoja taas täytyy yrittää ymmärtää. No problem,  8)

Mutta tämä paskan floodaaminen tuulettimella ei oikein saa ymmärtämystä. Mitäs webbari meinaat tehdä?? Yleisellä puolella oli muuten aika hyvä Turkin ehdotus.
Jep. Tää hauskuus tuli taas todistettua tässä ketjussa. Tai sitten olen vaan väsynyt (urpo) ;D ;D ;D

Minusta näyttää, että webmasterin ote on hatara ajanpuutteen takia ja se ottaa kiinni näköjään siihen mihin pystyy tai huomaa. Kolme sivua kopiofloodausta ei jaksa poistaa, mutta sitä kritisoivan aloituksen voi kyllä hävittää hyvillä mielin.

Näistä päätelmistä seuraa se, että joko luukku menee kohta kiinni tai sitten muutetaan jotain radikaalisti. Kehitystyhmävitsistä ei ollut mitään apua tai se kuivui tuuleenhuuteluksi. Nykyisellään peherrystä voisi jatkaa muutaman omalla nimellään toimivan vapaaehtoisen moderaattorin voimin, mutta ei tunnu kukaan vastaavan kehitysehdotuksiin. Mutta autapa kun kotinatsi menee itkemään, että tuolla kiusataan..... ylläpito näyttää olevan tietoinen ylläpidon vastuista julkaistuista teksteistä. Siksi vemssin aloituskin poistettiin. Kymmenen sivua heh heh floodia ei varsinaisesti laukaise mitään vastuita, vituttaa vaan tavallisia kirjoittajia.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Satunnaisen tarkkailijan havaintoja:

Kyllä skännän ja kumppaneiden verbalistiikan sietää helposti. Väliin jutut ovat suorastaan hauskoja. VeetiEemeliTJ:n vammoja taas täytyy yrittää ymmärtää. No problem,  8)

Mutta tämä paskan floodaaminen tuulettimella ei oikein saa ymmärtämystä. Mitäs webbari meinaat tehdä?? Yleisellä puolella oli muuten aika hyvä Turkin ehdotus.
Jep. Tää hauskuus tuli taas todistettua tässä ketjussa. Tai sitten olen vaan väsynyt (urpo) ;D ;D ;D

Minusta näyttää, että webmasterin ote on hatara ajanpuutteen takia ja se ottaa kiinni näköjään siihen mihin pystyy tai huomaa. Kolme sivua kopiofloodausta ei jaksa poistaa, mutta sitä kritisoivan aloituksen voi kyllä hävittää hyvillä mielin.

Näistä päätelmistä seuraa se, että joko luukku menee kohta kiinni tai sitten muutetaan jotain radikaalisti. Kehitystyhmävitsistä ei ollut mitään apua tai se kuivui tuuleenhuuteluksi. Nykyisellään peherrystä voisi jatkaa muutaman omalla nimellään toimivan vapaaehtoisen moderaattorin voimin, mutta ei tunnu kukaan vastaavan kehitysehdotuksiin. Mutta autapa kun kotinatsi menee itkemään, että tuolla kiusataan..... ylläpito näyttää olevan tietoinen ylläpidon vastuista julkaistuista teksteistä. Siksi vemssin aloituskin poistettiin. Kymmenen sivua heh heh floodia ei varsinaisesti laukaise mitään vastuita, vituttaa vaan tavallisia kirjoittajia.

Mää ja Bäkkis. 8)

Nektari

• Vieras
En olisi ihan äkkiä uskonut mutta aamulla avaamani viestiketju jossa kiiteltiin näitä palstalle ilmestyneitä kirjoittajia on poistettu. Kuitenkin viesti kuvasti sen hetken ajatuksia ollen sikäli asiallinen. Mitään ilmoitusta ei poistosta tullut ja nämä viestin aiheuttajien kirjoitukset ovat edelleen paikalla. Eli onko webbimasterilla sittenkin valikoiva sensuuri.
Mut poistettii kokonaan hei! Tai siis Neksari! Höh!  >:(