Joku yrittää kai kataa sivuston vai
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.01.14 - klo:21:02Joku yrittää kai kataa sivuston vaiKai ko? Kunnas vai? Eikai kai Kai?
Mulla tää kaatuu usein kun tabloidi lipeää hikisistä käsistä
Tabloidi on kyllä kätevämpi lukea vessassa, kuin perinteinen sanomalehtikoko. Maaseudun tulevaisuuskin voisi päätyä tabloidiksi. Olisi pöntöllä lukeminen mahdollisempaa.
Lainaus käyttäjältä: mah - 28.01.14 - klo:22:12Tabloidi on kyllä kätevämpi lukea vessassa, kuin perinteinen sanomalehtikoko. Maaseudun tulevaisuuskin voisi päätyä tabloidiksi. Olisi pöntöllä lukeminen mahdollisempaa. Mut pyyhkiessä pitää varoa, niitattu selkä repii ikävästi perskarvoja
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.01.14 - klo:22:14Lainaus käyttäjältä: mah - 28.01.14 - klo:22:12Tabloidi on kyllä kätevämpi lukea vessassa, kuin perinteinen sanomalehtikoko. Maaseudun tulevaisuuskin voisi päätyä tabloidiksi. Olisi pöntöllä lukeminen mahdollisempaa. Mut pyyhkiessä pitää varoa, niitattu selkä repii ikävästi perskarvoja Se ei haittaa, jos on vanha punkkari.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.01.14 - klo:22:03Mulla tää kaatuu usein kun tabloidi lipeää hikisistä käsistä Älä runkkaa Pijä näppylähanskat käjes
Lainaus käyttäjältä: tampioo - 29.01.14 - klo:13:53Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.01.14 - klo:22:03Mulla tää kaatuu usein kun tabloidi lipeää hikisistä käsistä Älä runkkaa Pijä näppylähanskat käjes Etkö huomannut, että käytin monikkomuotoa Se tarkoittaa, että pidän koneesta kiinni molemmin käsin
Onnistut silti runkkaamaan . Vaude Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.01.14 - klo:14:02Lainaus käyttäjältä: tampioo - 29.01.14 - klo:13:53Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 28.01.14 - klo:22:03Mulla tää kaatuu usein kun tabloidi lipeää hikisistä käsistä Älä runkkaa Pijä näppylähanskat käjes Etkö huomannut, että käytin monikkomuotoa Se tarkoittaa, että pidän koneesta kiinni molemmin käsin Onnistut silti runkaamaan . Vaude sä oott ihmemies , Mak kaiveri