Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa  (Luettu 3901 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
Onko tuo valtiosihteerin virka ollut yleisessä haussa, kun en oo MT:sta ainakaan lukennu. Vai meneekö nuo hyväveli periaattella.

Kirveellä polveen ja vitulla päähän.

Eihän tästä maasta poliitikkojen perskarvoissa roikkuvat hyväveli perseennuolijat ja liehittelijät lopu. Jonnekinhan nekin on "työllistettävä"

Umpimähkään jos leipäjonosta arpois ministerit, niin tuskin osaisivat noin epäpäteviä olla. Mut kai siinä just on syynsä miksi nuo juoksupojat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Isot rosvot voi kulisseissa heilutella naruja ja nämä pölhöt touhuaa nuoruuden innolla.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
Onko tuo valtiosihteerin virka ollut yleisessä haussa, kun en oo MT:sta ainakaan lukennu. Vai meneekö nuo hyväveli periaattella.

Kirveellä polveen ja vitulla päähän.

Eihän tästä maasta poliitikkojen perskarvoissa roikkuvat hyväveli perseennuolijat ja liehittelijät lopu. Jonnekinhan nekin on "työllistettävä"

Umpimähkään jos leipäjonosta arpois ministerit, niin tuskin osaisivat noin epäpäteviä olla. Mut kai siinä just on syynsä miksi nuo juoksupojat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Isot rosvot voi kulisseissa heilutella naruja ja nämä pölhöt touhuaa nuoruuden innolla.

--kyllähän yksityispuolella tuommoinen 'ilmanostaja' olis rannalla joka tapauksessa.Käteiselle ko.menneisyys on vain meriitti

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
  Veeti vois kaivaa arkistoistaan tän jätkän lauseen"Ne markat jotka sinne sijoitetaan tulee euroina takaisin"
  Nyt taas Vapaavuorikin on mielissään kun on saatu järkeistettyä tuota teollisuussektoria,,Tosi isänmaallinen puolue näkyy nykyään olevan

Lapin meijeristi tyri.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa

Lapin meijeristi tyri.
[/quote]

  Kuka piru nyt näitä kokkareitten möhläyksiä pystyy estämään,Eipä silti,yhtä innokkaita kaikki olivat yksityistelemään näitä valtion omaisuuksia Kun saivat mallia itärajan taka,,ittelle ens,ja rippeet jakoon..

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa

Lapin meijeristi tyri.


  Kuka piru nyt näitä kokkareitten möhläyksiä pystyy estämään,Eipä silti,yhtä innokkaita kaikki olivat yksityistelemään näitä valtion omaisuuksia Kun saivat mallia itärajan taka,,ittelle ens,ja rippeet jakoon..
Asetan toiveeni viimeiseen tuomioon.

31 "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. 32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. 33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen. 34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. 35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. 36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'

41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. 43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
Taisi olla ilmanostaja se meijeristi-kepukansanedustaja Lapista.

Ei hallintoveuvosto mitään osta. On vaan sellainen turha kumileimasinporras organisaatiossa.

Valtionyhtiöiden hallintoneuvostot on perustettu sitä varten, että poliitikoilla olisi hallintoneuvoston paikkoja, joista ne voi nostaa verottomia kokouspalkkioita  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
  Veeti vois kaivaa arkistoistaan tän jätkän lauseen"Ne markat jotka sinne sijoitetaan tulee euroina takaisin"
  Nyt taas Vapaavuorikin on mielissään kun on saatu järkeistettyä tuota teollisuussektoria,,Tosi isänmaallinen puolue näkyy nykyään olevan

Lapin meijeristi tyri.
Kakolaisissa ei sitten ole mitään vikaa, vikaa, vikaa ......

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
  Veeti vois kaivaa arkistoistaan tän jätkän lauseen"Ne markat jotka sinne sijoitetaan tulee euroina takaisin"
  Nyt taas Vapaavuorikin on mielissään kun on saatu järkeistettyä tuota teollisuussektoria,,Tosi isänmaallinen puolue näkyy nykyään olevan

Lapin meijeristi tyri.
No säähän ny varsinaisen kovapäinen oot, et usko vaikka näet – pietarikin usko kun näki. :D
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
saesi ollipoeka ostaa taas vähä lauhempie ilimoja

Misäs säkissä sua on piretty? Noita sun kamujas täällä mongertaa, joukahainen, vajaa 90-90 ja sit oli se joku perkeleen mikä lie...



älä kuule kännä perkele ala pitämään  peliäes miun kanssaen ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ilmanostaja Pekka ketkun esikunnassa
saesi ollipoeka ostaa taas vähä lauhempie ilimoja

Misäs säkissä sua on piretty? Noita sun kamujas täällä mongertaa, joukahainen, vajaa 90-90 ja sit oli se joku perkeleen mikä lie...



älä kuule kännä perkele ala pitämään  peliäes miun kanssaen ;D
Usot sie et hää ei tottele?  ;)
   cría cuervos y te sacarán los ojos