Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äänestys  (Luettu 8796 kertaa)

Köntys

• Vieras
Vs: Äänestys
Kas ettei vipukirveiden mätke  :P

Jännä ketju tääkin, kaikki kilpaa sanoo haluavansa että oltais erimieltä asioista, silti kaikki täs ketjus on Simmoa lukuunottamatta samaa mieltä  :D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Ihan itsestä kiinni koko homma, jos täällä ei huvita notkua, niin miksi notkuu? Jos taas notkuminen kuitenkin vähän kiinnostaa, niin miksi kysellä muilta lupaa?
Nothing is Something Worth Doing

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Älä Simmo ota raskaasti miinuksia . Tietyt "persoonat" niitä laittelee urakalla .

Poliittiset kannanotot eivät ole oikein suosittuja tällä palstalla etenkin jos arvellaan Suomen menvän konkkaan Kreikka avun kanssa .

Nousu tulee mutta ottaa aikansa että selvitään .  :'(
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

peräkammarin poika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Älä poistu! Sinulaistasi järki-ihmistä kaivataan myös täällä tuomassa esiin tärkeitä asioita, joista ei yleensä monissa paikoissa paljon puhuta.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyl simmon kannattaa jäädä. Onpahan joku vertailukohta mihin verrata oman päänsä terveyttä. Jos simmon jutut alkaa kuulostaa järkeviltä, tietää soittaa itselleen lanssikyydin. :P
It ain't over till the fat lady sings

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
mie lisäsin mymmyn kaverilistaan. mymmy on uskovainen niinku meijän helemi mummiki.

Pekkama67

• Vieras
kylysellään kouluruokaa

essonbaarissa

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
voi hyväntähe kuitennii. eikkai se nyt sitä tarkoita, jotta jos kaikki eivät mielipiteitäsi ja avauksiasi allekirjoita, jotta he sinua vihaisivat. se nyt vaan kuuluu demokratiaan, jotta jos kuset naapurin nuotioon, voi tulla sanomista. mutta silti joskus kannattaa. kusta.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras
Ei näitten juttuihin kannata mieltään pahottaa. Pojilla on kehitys vielä kesken.  ;)
Onhan täällä lystimpää, kun on enemmänkin näkökantoja ja ajatuksia jaettavaksi. ;D
Niin, että oisko se tiistaikaljan paikka.. on se .Pysyttele sitkeästi paikalla. ;D

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Mikäs täällä nyt on hätänä? Ei tällä palstalla tarvitse keneltäkään armoa anella ja rukoilla hyväksyntää, kele ;D
pessimisti ei pety!

mymmy

• Vieras
-Koska minusta ei pidetä tällä palstalla,niin kysynkinin nyt ihan rehellisen kysymyksen: Kuka haluaa,että minä poistun tältä palstalta lopullisesti?
Voitte vastata ihan rehellisesti,minä en kanna kaunaa.  Tämä palsta on muuttunut niin ikäväksi,että poistun mielelläni ,jos kyllä äänet voittavat.
Täällä ei pysty enää keskustelemaan ,ilman että jotkut pahoittaa mielensä,vaikka kuinka yrittäisi.
Minulla ei ollut tarkoitus tulla enää tänne ollenkaan,mutta kun vilkaisin tänne,niin ajattelin vielä yrittää,jos saisin vaikka positiivista keskustelua aikaan.
Se oli virhe. No niin ,äänestäkää niin illalla katson tulokset ja mustaan sitten itseni :)

Äänestän:   JAA – EI – TYHJIÄ – POISSA
-----------olisit vaan kirjottanut reilusti oman mielipiteesi,olen kuitenkin piikki sinun lihassasi :)

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
-Koska minusta ei pidetä tällä palstalla,niin kysynkinin nyt ihan rehellisen kysymyksen: Kuka haluaa,että minä poistun tältä palstalta lopullisesti?
Voitte vastata ihan rehellisesti,minä en kanna kaunaa.  Tämä palsta on muuttunut niin ikäväksi,että poistun mielelläni ,jos kyllä äänet voittavat.
Täällä ei pysty enää keskustelemaan ,ilman että jotkut pahoittaa mielensä,vaikka kuinka yrittäisi.
Minulla ei ollut tarkoitus tulla enää tänne ollenkaan,mutta kun vilkaisin tänne,niin ajattelin vielä yrittää,jos saisin vaikka positiivista keskustelua aikaan.
Se oli virhe. No niin ,äänestäkää niin illalla katson tulokset ja mustaan sitten itseni :)

Äänestän:   JAA – EI – TYHJIÄ – POISSA
-----------olisit vaan kirjottanut reilusti oman mielipiteesi,olen kuitenkin piikki sinun lihassasi :)
Eikös se piikki ole sillä uroksella :o
pessimisti ei pety!

mymmy

• Vieras
Älä Simmo ota raskaasti miinuksia . Tietyt "persoonat" niitä laittelee urakalla .

Poliittiset kannanotot eivät ole oikein suosittuja tällä palstalla etenkin jos arvellaan Suomen menvän konkkaan Kreikka avun kanssa .

-

-en minä noista miinuksista,mutta alako tuntuun siltä,että minua ei ehkä kaivattaisi täällä.
ajattelin,että kaikki sekoilu johtuu minusta,kukaan ei vaan uskalla sanoa :(

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

-

-en minä noista miinuksista,mutta alako tuntuun siltä,että minua ei ehkä kaivattaisi täällä.
ajattelin,että kaikki sekoilu johtuu minusta,kukaan ei vaan uskalla sanoa :(
Rauhalliseti vaan . Politiikka vähemmälle .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .