Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valopäät??  (Luettu 3403 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Valopäät??
Minä olenkin miettinyt sairasloman ajaksi jotain kevyttä ja aikaaviepää jobia. Nyt se sitten tuli, eikun pontikkapannu tulelle. Tää ministerihän hoitaa asiakkaita jonoksi asti. Meitin kylältäkin, kun se keskiolut viedään, niin mitäpä hupia noille kirkonkylän työttömille jää. ;D

 Kävipä köpösti... minkäslaisella pannulla testosteronia tislataan... http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/yle--tulli-paljasti-suuren-doping-valmistamon-savossa/2760158
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Valopäät??
Minä olenkin miettinyt sairasloman ajaksi jotain kevyttä ja aikaaviepää jobia. Nyt se sitten tuli, eikun pontikkapannu tulelle. Tää ministerihän hoitaa asiakkaita jonoksi asti. Meitin kylältäkin, kun se keskiolut viedään, niin mitäpä hupia noille kirkonkylän työttömille jää. ;D

 Kävipä köpösti... minkäslaisella pannulla testosteronia tislataan... http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/yle--tulli-paljasti-suuren-doping-valmistamon-savossa/2760158
Minä en ensinkään sinne savon suuntaan, kun niistä ei oikein tiedä onko ne tulos vai menos. Meitin kylällä tohtii sen ponupannun virittää tuohon pihalle, kun kaikki tietää minun olevan raivoraitis ja raittiusihminen henkeen ja vereen, niin ei sitä kukaan epäile.  ;D

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valopäät??
Tuosta oli suunnitteilla ihan täyden palvelun talo. Kellarissa tehtiin testosteronipillereitä ja ullakolle oli suunnitelmissa kannabiksen kasvatusta. Vielä kun olis välikerroksessa myyty pimeää viinaa niin paketti olis ollut täydellinen.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

navettapiika

  • Vieras
Vs: Valopäät??
Kyllä savolaiset osaa... me ollaan jääty jo kehityksen kelkasta. :P

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Valopäät??
Tuosta oli suunnitteilla ihan täyden palvelun talo. Kellarissa tehtiin testosteronipillereitä ja ullakolle oli suunnitelmissa kannabiksen kasvatusta. Vielä kun olis välikerroksessa myyty pimeää viinaa niin paketti olis ollut täydellinen.

 No, eiku, emalitorniihan sais useammankin kerroksen...tietennii jos verottajalle joutuu selittää, että minkätakia siellä on hissi, eikä täyttöpurkainta...ruoho kun ruoho...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...