Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronetin arvostetuin NIC ?  (Luettu 7933 kertaa)

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Agronetin arvostetuin NIC ?
Jostain olen lukenut että maanviljelijä on yksi arvostetuimmista ammateista joten miksi ei.............
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jostain olen lukenut että maanviljelijä on yksi arvostetuimmista ammateista joten miksi ei.............

Jostaki syystä sinä ite et paljon arvosta  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Sama huomattu  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

• Vieras

Sama huomattu  ;D
Vähän on kummallisia kommentteja jos työtään arvostaa, mutta sehän olikin sivutoiminenviljelijä....ihan ymmärrettävää sehän sitten on. ::)
Sakemanneillahan se oli viljelijän ammatti  kolmanneksi arvostetuin. Ja vodkan kanssa siellä sonnejakin kesytellään, ei kuin meillä, hirvikiväärillä. ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mää en arvostuksesta tiedä mitään, vaan joku vonkaa mun nimmarilla piparia Suomi24:lla...  :o :)

Eikö "Timpalla" olisi varmempi saanti?  ;)

No niinhän sitä luulis...  ???

Kyl mää hiukan Rihannaakin vilkuilen :-D
Sun nokka rajaa näkökenttää niin paljon, että voit kattella toisella silmällä Xenaa ja toisella Rihannaa  ;D

Ei se kattelu nyt noihin kahteen rajoitu.  ;D

Isolla nokalla nuuhkii laajat alueet.  :)
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Mää en arvostuksesta tiedä mitään, vaan joku vonkaa mun nimmarilla piparia Suomi24:lla...  :o :)

Sun nokka rajaa näkökenttää niin paljon, että voit kattella toisella silmällä Xenaa ja toisella Rihannaa  ;D

Isot *****t siis  ::) ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

toinen silmä kattoo *****un ja toinen vahtaa, jotta mihin *****un se tuo toinen kattoo.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Siis aika monella on jonkinlainen käsitys  ko. threadin kysymykseen mutta harva haluaa siihen vastata......

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Siis aika monella on jonkinlainen käsitys  ko. threadin kysymykseen mutta harva haluaa siihen vastata......

puoli-irokeesi ja messevä tuulenhalkoja. stiffalle köntsäävä onaattori ja maksullinen.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Uusien aloitusten tilasto ykkönen.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
SAS,luomujussi, sorjonen ja de ci. siinnä se on neljän kärki tasoissapäin. asiatietoo aina ja ainoastaan.

Ei saakeli, voiko olla oikeesti noin omahyväinen ihminen, että laittaa itsensä "arvostetuimpien listalle?" Näköjään voi olla ja sillä on nimikin: SAS. Huima tapaus. Mä en kyl kehtais edes vitsillä heittää tollasta...
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

jusu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
sen on pakko arvostaa itte ittensä kunei muut niinkään vaikka se niin luuleeki ;D
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
SAS,luomujussi, sorjonen ja de ci. siinnä se on neljän kärki tasoissapäin. asiatietoo aina ja ainoastaan.

Ei saakeli, voiko olla oikeesti noin omahyväinen ihminen, että laittaa itsensä "arvostetuimpien listalle?" Näköjään voi olla ja sillä on nimikin: SAS. Huima tapaus. Mä en kyl kehtais edes vitsillä heittää tollasta...
Hvinnamo taitaa olla palstan "yksinkertaisin tosikko " ei voi kuin nauraa tollaselle tosikolle,ei mitään huumorintajua ei sitä pienintäkään ymmärrystä .Jusu taitaa olla samaa sorttia.Pikkusen pojat relatkaa ei tämä maailma ihan niin mustavalkonen ole kuin luulette. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
mee sassi himaas mankumaan.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)

Hvinnamo taitaa olla palstan "yksinkertaisin tosikko " ei voi kuin nauraa tollaselle tosikolle,ei mitään huumorintajua ei sitä pienintäkään ymmärrystä .Jusu taitaa olla samaa sorttia.Pikkusen pojat relatkaa ei tämä maailma ihan niin mustavalkonen ole kuin luulette. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8)

Tais taas, jälleen kerran, se pahempi tosikko löytyä toisesta keittiöstä..  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.