Herrasväen jäkikasvu pyörittää nyt Suomea, ja kyllä jälki näkyy.
Maatalous neuvonta muuttuu . Bakcpace jotuu lantaa kolaamaan
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.01.14 - klo:18:08Maatalous neuvonta muuttuu . Bakcpace jotuu lantaa kolaamaanAika moni konsultti ja neuvoja joutuu katteleen muita hommia. Mut päkspeissi ei kuulu niihin
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 17.01.14 - klo:18:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.01.14 - klo:18:08Maatalous neuvonta muuttuu . Bakcpace jotuu lantaa kolaamaanAika moni konsultti ja neuvoja joutuu katteleen muita hommia. Mut päkspeissi ei kuulu niihin Siis ei ole ihme kauna neuvojia kohtaan jos miljoonavelat jää ja neuvojilta on turhaan vastuuta perätä....
Siis ei ole ihme kauna neuvojia kohtaan jos miljoonavelat jää ja neuvojilta on turhaan vastuuta perätä....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 17.01.14 - klo:19:00Siis ei ole ihme kauna neuvojia kohtaan jos miljoonavelat jää ja neuvojilta on turhaan vastuuta perätä....Relaa. Kaunasta ei ole kyse, vaan realismista ja tuosta listasta
Siis mistä listasta nyt puhutaan....myönnä nyt että niitä rajoja on ja niiden kanssa meidän tulee elämän....provo....
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 17.01.14 - klo:19:12Siis mistä listasta nyt puhutaan....myönnä nyt että niitä rajoja on ja niiden kanssa meidän tulee elämän....provo....http://yle.fi/uutiset/milla_todennakoisyydella_ammattisi_katoaa__koko_etlan_lista_taalla/7028199
Tottakai, mutta maajussit vähenevät muiden ammattinimikkeiden mukana ja toimenkuva muuttuu. Tarvitaan vähemmän ja kehityshaluisempia konsultteja.Menipä tää nyt rautalangasta vääntelyksi. Tulikohan katiska?
Äääh...kylläpä mun ulosantini on heikkoa En mä mitään ehdottanut. Totesin vain....
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 17.01.14 - klo:19:30Äääh...kylläpä mun ulosantini on heikkoa En mä mitään ehdottanut. Totesin vain....Sää oot luomujuiken mittapuulla "gildo" kuten sorkkis sen sanoo.