Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kysymys  (Luettu 1446 kertaa)

mymmy

  • Vieras
Kysymys
Minäku värkkään taas noita veroilmoituksia,niin tietääkö kukaan,saako hierontakäyntejä nykyään vähennykseen?Itse luulen ,että ei.En kyllä ole käynyt vuosiin verokursseilla.
Tarkoitan hartioiden hierontaa,en mitään thai palveluja :(

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8454
Vs: Kysymys
Kaikki vaan. Verottaja ei hyväksy jos ei hyväksy. Ei siitä mitään sanktiota tule.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Kysymys
kyl mää oon laittanu viinakaupan kuitit edustusmenoihin

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kysymys
Minäku värkkään taas noita veroilmoituksia,niin tietääkö kukaan,saako hierontakäyntejä nykyään vähennykseen?Itse luulen ,että ei.En kyllä ole käynyt vuosiin verokursseilla.
Tarkoitan hartioiden hierontaa,en mitään thai palveluja :(

Millä perusteella hierontakuitti pitäisi laittaa verotukseen ?

Ammattiurheilija varmaan voi laittaa, vai onko heillä verotusta ja maksullista hierontaa...

Voisiko parturin laittaa verotukseen, tai ne ruoat joiden energia kuluu työn teossa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

KikkelisKokkelis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Kysymys
Minäku värkkään taas noita veroilmoituksia,niin tietääkö kukaan,saako hierontakäyntejä nykyään vähennykseen?Itse luulen ,että ei.En kyllä ole käynyt vuosiin verokursseilla.
Tarkoitan hartioiden hierontaa,en mitään thai palveluja :(

  Hieronta ja fysioterapia menee verotukseen jos on työterveyshuollon asiakas ja menee työterveyshuollon fysioterapiaan. Muussa tapauksessa ei

Siis ilmoittautumaan työterveyshuollon asiakkaaksi. Saa 20% alennuksen Mata maksuista, ja kaikki lääkärilaskut verotukseen. 

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kysymys
kyl mää oon laittanu viinakaupan kuitit edustusmenoihin

ALV.n palautustahan noista viinalaskuista ei saa ja puolet menoista hyväksytään.

mymmy

  • Vieras
Vs: Kysymys
Kyllä oli tukilapuissa sellaisia sanahirviöitä,että ihan piti tavata kuin alakoulussa,numerosarjoja,välillä kirjaimia.oli modulia ja vaikka mitä.Tukeja ripotellaan pitkin vuotta kuin kanalle murusia.Lfa.takin ripoteltiin jälkikäteen v:sta 2007 ja tilatukikin koostui monesta eri asiasta.
Kauheeta byrokratiaa. >:(
Vuoristoseutua kuuluu olevan tämäkin alue,vaikkei täällä ole edes kunnon mäkiä. :(

Ville Kuusinen

  • Vieras
Vs: Kysymys
 sanos muuta vuoristotukia

kepulaiset tykkää vuoristosta

KikkelisKokkelis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Kysymys
sanos muuta vuoristotukia

kepulaiset tykkää vuoristosta

Antitesanttilöillen poteanssitukia.