Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olikohan rehellisellä asialla?  (Luettu 3385 kertaa)

mymmy

• Vieras
Olikohan rehellisellä asialla?
Täällä kierteli viime sunnuntaina outo mies kauppaamassa vakuutuksia.Oli hyvin lipevä ja siistin näköinen.

Me mummot kyllä ihmettelimme ajan kohtaa:miksi hän kulki sunnuntaina,koska vakuutuksia tehdään yleensä arkipäivinä.Minä en päästäny sisälle ollenkaan. Ettei vaan olis vaatinut etumaksua.

Täällä on muutenkin riesaa noista kauppiaista.Ulkolaiset kulkee viikonloppuisin kauppaamassa halvan näköisiä taulukopioita ja käsitöitä.Antavat lapun,jossa lukee:olen opiskelija ,enkä osaa Suomea.

En avaa ovea ollenkaan heille.Menkööt soskuun ,kuka noita romuja jaksaa ostaa. :(

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Olikohan rehellisellä asialla?
Täällä kierteli viime sunnuntaina outo mies kauppaamassa vakuutuksia.Oli hyvin lipevä ja siistin näköinen.

Me mummot kyllä ihmettelimme ajan kohtaa:miksi hän kulki sunnuntaina,koska vakuutuksia tehdään yleensä arkipäivinä.Minä en päästäny sisälle ollenkaan. Ettei vaan olis vaatinut etumaksua.

Täällä on muutenkin riesaa noista kauppiaista.Ulkolaiset kulkee viikonloppuisin kauppaamassa halvan näköisiä taulukopioita ja käsitöitä.Antavat lapun,jossa lukee:olen opiskelija ,enkä osaa Suomea.

En avaa ovea ollenkaan heille.Menkööt soskuun ,kuka noita romuja jaksaa ostaa. :(
Simmo . Tervetuloo takasin  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

mymmy

• Vieras

Simmo . Tervetuloo takasin  :)
------------kiitos,eihän sitä voi kavereita noin vaan unohtaa 8)

Loannes

• Vieras
Kyllä monenlaista kauppaajaa kulkee maaseudulla ja myös soittelevat vanhoille pariskunnille tai yksin asuville ihmisille. Itsekin tässä juuri äsken selvitin yhden puhelun alkuperän tädilleni . Oli kyllä ihan rehellinen vesikattoremontteja tekevä firma. Kuukausi takaperin kaupattiin ikkunaremonttia toisesta firmasta .  Sehän se mietityttää vanhusta kun käyvät ensin ovilla koputtelemassa ja sitten katsovat postilaatikosta numeron ja soittavat perään . Ei vanha yksinäinen ihminen uskalla avata täysin vieraille ovea kun asuu sen verran sivussa ettei naapuritkaan  näe.

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

missä?  :o :o :o :o :o
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mun isän kuoltua alko äidin luona rampata vaikka minkä uskontokunnan jäsentä. Jehovalaisia, helluntalaisia ja tais siellä joku olla vapaaseurakunnasta. Piti ihan hätistellä pois.

mymmy

• Vieras

missä?  :o :o :o :o :o
[/quote]

--Oulaisissa

mymmy

• Vieras
Mun isän kuoltua alko äidin luona rampata vaikka minkä uskontokunnan jäsentä. Jehovalaisia, helluntalaisia ja tais siellä joku olla vapaaseurakunnasta. Piti ihan hätistellä pois.

-täällä ei käy kuin jehovantodistajia.Heiltähän edellytetään sitä ja heidän pitää raportoida siitä seurakunnalleen. Ei vapaan suunnan kristityt käy kotiovilla,tai jos joku käy,niin häntä ei ole ainakaan käsketty käydä,tekee sitä omin päinsä. :o
Ei ihmisiä saa häiritä eikä tuputtaa mitään. >:(

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jospa ne olivat lestadiolaisia.  :)
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

piki1

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Melläpäin kävi varkaita keskelläpäivvää viidessä talossa ja kumma kyllä  kaikille oli just tehty kattoremontti.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä olen ne aina ohjannut naapuriin, sanonu että mene sinne, siellä ostetaan varmasti, myit siten mitä tahansa  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

navettapiika

• Vieras
Ilmeisesti täälläkin neuvotaan naapuriin, kun niitä näkyy tuossa meitin pihassa pörräävän aika usein. >:(
Mutta loppui se kulkukauppiaan elättäminen näillä nurkilla, tuo kuolaleuka on pikkasen sitä mieltä, että rekkaa pienemmällä ei tarvi taloon tulla ja pitää kauppiaan visusti irti ulko-ovesta. ;D
Lestathan ei kierrä ovilla, koska pelkäävät saavansa meiltä jonkin taudin...mutta jehovalaiset ovat riesa. Yrittivät äitimuoriakin muiluttaa, isän kuoleman jälkeen, mutta kohtasivat vertaisensa. Kaiken muori niillä passuutti, laitatti verhot paikalleen,marjat nokitti puskista ja muuta kevyttä taloustyötä, vaan latiakaan ei herunut. Ei se koskaan niille valehdellut oli sillä testamentti,mutta edunsaajana oli lapsenlapset. ;)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jehovistakin pääsee kun menee alasti avaamaan oven :-D
Kui mää ain olen paras?

hans

• Vieras
Mitä jos onki toinen agronettiläinen ,tuletko sykkien vastaa :-*

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja tarjoaa mustaamakkaraa ja veriplättyjä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.