Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rohkeita poikia tällä palstalla !  (Luettu 19823 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
 ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
.... johan minä mietinkin, että miksi Aatami on niin hiljaa ja hissukseen  ;D

Olikohan SAS unohtanut nuo kirjoituksensa  ???

Poistuukohan tämä viestiketju jo tänään, vaiko huomenna  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !

Ymmärsitkö sä pointin....Mun mielestä sä saat esittää vaikka mitä skeidaa kunhan siinä on jonkinlaista älykkyyttä ja rakentavuutta johonkin suuntaan. Sä saat olla eri mieltä mun ja muiden kanssa ....mut ymmärsitkö pointin....
Joo noin, mutta kun SASille laittaa vaikkapa fakta-argumenttia takaisin, se ei noteeraa niitä ollenkaan, jossei sovi agendaan. Jos ikäviä "vääriä" kannanottoja tulee liikaa, häviää koko keskustelu. Tällekin käynee niin  >:(
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !

Jos joskus eläisit kuten saarnaat...... ;D


Aamen!  ;D
It ain't over till the fat lady sings

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Tuohan oli kaikki totta,kyllä jokainen tuon täällä tietää että kun aatamilla sanat loppuu alkaa leimakirveiden heittely niin se vaan on valitettavasti.

Tuokin keskustelu ambulanssikuskien fyysisestä rasituksesta väännettiin heidän tekemään työhön jonka hyödyllisyyttä en KYSEENALAISTANUT,aikamoista väärin ymmärrystä tahallista sellaista.Pysykää aiheessa!
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Tuohan oli kaikki totta,kyllä jokainen tuon täällä tietää että kun aatamilla sanat loppuu alkaa leimakirveiden heittely niin se vaan on valitettavasti.

Tuokin keskustelu ambulanssikuskien fyysisestä rasituksesta väännettiin heidän tekemään työhön jonka hyödyllisyyttä en KYSEENALAISTANUT,aikamoista väärin ymmärrystä tahallista sellaista.Pysykää aiheessa!

Et oo tosissas? :o

Viimeksi muokattu: 13.01.14 - klo:09:19 kirjoittanut webmaster2L

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !

Ymmärsitkö sä pointin....Mun mielestä sä saat esittää vaikka mitä skeidaa kunhan siinä on jonkinlaista älykkyyttä ja rakentavuutta johonkin suuntaan. Sä saat olla eri mieltä mun ja muiden kanssa ....mut ymmärsitkö pointin....
Joo noin, mutta kun SASille laittaa vaikkapa fakta-argumenttia takaisin, se ei noteeraa niitä ollenkaan, jossei sovi agendaan. Jos ikäviä "vääriä" kannanottoja tulee liikaa, häviää koko keskustelu. Tällekin käynee niin  >:(
Hyvin useasti nuo "aatamin faktat" on tuulesta temmattuja arvailuja joilla ei juuri ole asian ratkaisuun mitään raskauttavaa uutta tuoda.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !

Ymmärsitkö sä pointin....Mun mielestä sä saat esittää vaikka mitä skeidaa kunhan siinä on jonkinlaista älykkyyttä ja rakentavuutta johonkin suuntaan. Sä saat olla eri mieltä mun ja muiden kanssa ....mut ymmärsitkö pointin....
Joo noin, mutta kun SASille laittaa vaikkapa fakta-argumenttia takaisin, se ei noteeraa niitä ollenkaan, jossei sovi agendaan. Jos ikäviä "vääriä" kannanottoja tulee liikaa, häviää koko keskustelu. Tällekin käynee niin  >:(
Hyvin useasti nuo "aatamin faktat" on tuulesta temmattuja arvailuja joilla ei juuri ole asian ratkaisuun mitään raskauttavaa uutta tuoda.

Sää elät kyl ihan omassa omituisessa ulottuvuudessasi. :o
It ain't over till the fat lady sings

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Hyvin useasti nuo "aatamin faktat" on tuulesta temmattuja arvailuja joilla ei juuri ole asian ratkaisuun mitään raskauttavaa uutta tuoda.
Eli kaikki nuo lainaukseni ovat vain tuulesta temmattuja   :)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: asialinjalla
siis jos aikuisten oikeesti pysyttäis asialinjalla niin totuushan on että kepu mtk mhy  on ihan itestään vitusta

Aamen............
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !

Ymmärsitkö sä pointin....Mun mielestä sä saat esittää vaikka mitä skeidaa kunhan siinä on jonkinlaista älykkyyttä ja rakentavuutta johonkin suuntaan. Sä saat olla eri mieltä mun ja muiden kanssa ....mut ymmärsitkö pointin....
Joo noin, mutta kun SASille laittaa vaikkapa fakta-argumenttia takaisin, se ei noteeraa niitä ollenkaan, jossei sovi agendaan. Jos ikäviä "vääriä" kannanottoja tulee liikaa, häviää koko keskustelu. Tällekin käynee niin  >:(
Hyvin useasti nuo "aatamin faktat" on tuulesta temmattuja arvailuja joilla ei juuri ole asian ratkaisuun mitään raskauttavaa uutta tuoda.

Sää elät kyl ihan omassa omituisessa ulottuvuudessasi. :o
nytt nyt sanoiksi virkit senmissä olet omituisessa olemattomuudessaskin opel

Ja siinä toinen.

It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
ål viitti anna edesmenneitten olla rauhassa

Antti X ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !

Kannattaa muistaa että Suomi on pieni maa ja voi jonakin päivänä joutua haukutun kanssa tekemisiin.


  valitettavasti tuon tulkitsee uhkaukseksi 

Viimeksi muokattu: 13.01.14 - klo:09:19 kirjoittanut webmaster2L

KikkelisKokkelis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
  Aika huonosti on valvonta toiminut viimeaikoina. Mistä lie johtuu.

Loannes

  • Vieras
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Kuten kaikki huomaavat  moni täällä rohkeasti haukkuu tuiki tuntemattomia ihmisiä .
Minun täytyy tunnustaa että en uskalla haukkua ketään ,olen sen verran varovainen.
Toisaalta sanotaan että jos ei pysty rakentavaan keskusteluun helposti haukkuminen alkaa ja se näyttää pitävän valitettavasti paikkansa.
Keskustelussa aina kannattaa säilyttää rauhallisuus eikä turhaan provosoitua vaikka tuntee olevansa alakynnessä tai kysymykset ovat erittäin kiusallisia.
Kannattaa muistaa että Suomi on pieni maa ja voi jonakin päivänä joutua haukutun kanssa tekemisiin.
Nyt täytyy mennä syömään kotimaista ruokaa. ;D

Just noin. Se mitä mä ja ehkä moni muukin eniten kaipaa foorumilta on älykäs ja rakentava argumentointi asiasta kuin asiasta....

Niin ,asiallinen  keskustelu on ihan hyvä tapa keskustelulle ,mutta kun meillä jokaisella on erilainen kokemus ja tietopohja keskusteltavan asian tiimoilta niin hyvin huomaamatta tässä käy kuitenkin niin että joko tarkoituksella tai tarkoittamatta faktatietoudella osoitetaankin vastapuolta tyhmemmäksi ...

Ymmärsitkö sä pointin....Mun mielestä sä saat esittää vaikka mitä skeidaa kunhan siinä on jonkinlaista älykkyyttä ja rakentavuutta johonkin suuntaan. Sä saat olla eri mieltä mun ja muiden kanssa ....mut ymmärsitkö pointin....

Jep  mutta  pyrkimys (tai siltä näyttävä kirjoittaminen) muiden yläpuolelle johtaa helposti siihen se että tämän kaltainen argumentointi rajaa keskustelun osallistujia melko nopeasti .  Heitän kuitenkin saman vastakysymykseksi  .

Mitä sä olet ymmärtänyt väärin......

Me keskustelemme näköjään eri asiasta   8)

Niin kuin oikeassakin vuorovaikutus tilanteessa vastapuolet luovat ennen pitkää mielikuvan vastapuolestaan ja mittaavat keskustelijaa kuulemansa ,painotuksien ja muiden havaintojen perusteella. Nettikeskustelussa tämän mielikuvan luominen on vaikeampaa ja voi mennä pahasti pieleenkin.

Hieman vaikeaa uskoa että olisi kovin paljon neutraalia keskustelua ikään kuin näiden mainitsemieni seikkojen yläpuolella.
Kieltämättä  jotkut täällä kyllä pystyvät tähän aika hyvinkin ,mutta minä ainakin luon aina kirjoittajasta jonkinlaisen mielikuvan joka voi vahvistua ja muuttuakin ajan kuluessa.  Tämä rajoittaa osallistumistani tiettyihin  keskusteluihin .