Onneksi tuo lentopallokin onnistuu
Lainaus käyttäjältä: Forgiven - 04.01.14 - klo:23:36Onneksi tuo lentopallokin onnistuu Niinpä. Itse seurasin lentopallia. Hieno ottelu, Suomi-Kreikka. Melko pienin otsikoin vain lehdet tuntuvat huomioivan. Leijonalapset ovat pääotsakkeissa...
On ihan tyypillistä että kanukit häviävät kotimaisille 1-5
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 04.01.14 - klo:22:58On ihan tyypillistä että kanukit häviävät kotimaisille 1-5 Negatiivinen ajattelu tapasi on juurtunut niin syvästi Sinuun että ajattelet voiton hetkelläkin pessimistisesti
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.01.14 - klo:11:57Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 04.01.14 - klo:22:58On ihan tyypillistä että kanukit häviävät kotimaisille 1-5 Negatiivinen ajattelu tapasi on juurtunut niin syvästi Sinuun että ajattelet voiton hetkelläkin pessimistisesti Hyvä että joku huomasi Kunpa joku vielä huomaisi, että mistä oli kyse
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.01.14 - klo:14:01Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.01.14 - klo:11:57Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 04.01.14 - klo:22:58On ihan tyypillistä että kanukit häviävät kotimaisille 1-5 Negatiivinen ajattelu tapasi on juurtunut niin syvästi Sinuun että ajattelet voiton hetkelläkin pessimistisesti Hyvä että joku huomasi Kunpa joku vielä huomaisi, että mistä oli kyseOlikohan niiden jalkatyöskentely ala-arvoista vai oliko rakenne niin paljon kotimaista huonompi? Vähän heikoille jäänyt tuo jääkiekko, olen keskittynyt Wiskarin luisteluun...
Lainaus käyttäjältä: mah - 05.01.14 - klo:07:39Lainaus käyttäjältä: Forgiven - 04.01.14 - klo:23:36Onneksi tuo lentopallokin onnistuu Niinpä. Itse seurasin lentopallia. Hieno ottelu, Suomi-Kreikka. Melko pienin otsikoin vain lehdet tuntuvat huomioivan. Leijonalapset ovat pääotsakkeissa... Lentopallo , pyh .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.01.14 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: mah - 05.01.14 - klo:07:39Lainaus käyttäjältä: Forgiven - 04.01.14 - klo:23:36Onneksi tuo lentopallokin onnistuu Niinpä. Itse seurasin lentopallia. Hieno ottelu, Suomi-Kreikka. Melko pienin otsikoin vain lehdet tuntuvat huomioivan. Leijonalapset ovat pääotsakkeissa... Lentopallo , pyh .naislentopalloilu on mukavammanpuoleista ja rentoutusmielessä oivallista,tyttelöiset siinä pompahteleepi pallukan perässä paljaine reisineen.