Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014  (Luettu 9812 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014


Yrittiköhän joku vähemmistö kolkytluvulla selitellä, että oli virhet!! itsenäistyä. Ois vaan pitäny pysytellä äiti-venäjässä ;D
[/quote]

  Juu,mut siihen aikaan ne maanpetturit pantiin tiilenpäitä lukemaan etteivät saaneet tahtoaan läpi,mut nää nykyset isänmaan myyjät tavoittelevat isoja virkoja tästä nykyisestä sovjetista kun saivat kansan valheellisilla lupauksilla ja ryssällä peloittelemalla luopumaan itsenäisyydestämme-

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014


  Juu,mut siihen aikaan ne maanpetturit pantiin tiilenpäitä lukemaan etteivät saaneet tahtoaan läpi,mut nää nykyset isänmaan myyjät tavoittelevat isoja virkoja tästä nykyisestä sovjetista kun saivat kansan valheellisilla lupauksilla ja ryssällä peloittelemalla luopumaan itsenäisyydestämme-
Eihän ne olleet isänmaan pettureita, vaan ne jotka päätti itsenäistyä. Nehän pettivät isänmaansa. Vai riippuuko tää katsantokannasta  ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014


  Juu,mut siihen aikaan ne maanpetturit pantiin tiilenpäitä lukemaan etteivät saaneet tahtoaan läpi,mut nää nykyset isänmaan myyjät tavoittelevat isoja virkoja tästä nykyisestä sovjetista kun saivat kansan valheellisilla lupauksilla ja ryssällä peloittelemalla luopumaan itsenäisyydestämme-
Eihän ne olleet isänmaan pettureita, vaan ne jotka päätti itsenäistyä. Nehän pettivät isänmaansa. Vai riippuuko tää katsantokannasta  ;D

  Pidätkö Tsaarin venäjää tai CCCP:tä isänmaanasi

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014


  Pidätkö Tsaarin venäjää tai CCCP:tä isänmaanasi
Täh? En tietenkään. Ajattelin vaan nopeesti molemmilta kannoilta. Aikalaissa saattoi olla paljonkin niitä, jotka noin ajattelivat. Tai sitten ei.

Eksä kykene laittamaan itteäs kenenkään muun saappaisiin? Vai miks kyselet pöljiä?
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014


  Pidätkö Tsaarin venäjää tai CCCP:tä isänmaanasi
Täh? En tietenkään. Ajattelin vaan nopeesti molemmilta kannoilta. Aikalaissa saattoi olla paljonkin niitä, jotka noin ajattelivat. Tai sitten ei.

Eksä kykene laittamaan itteäs kenenkään muun saappaisiin? Vai miks kyselet pöljiä?


ei ou heleppova sullakaan se toisten ymmärtäminen. mie, mie,mie, paestaa selevästi läpi.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
. Aikalaissa saattoi olla paljonkin niitä, jotka ajattelivat. Tai sitten ei.

Eksä kykene laittamaan itteäs kenenkään muun saappaisiin? Vai miks kyselet pöljiä?
[/quote]

En minä rupea muitten saappaita kokeilemaan,minusta 30-luvun isänmaalliset tekivät oikein kun estivät senaikuisten liittovaltioon siirtymisen.,,olisi vaan pitänyt olla ryhtiä tässä 90-luvunkin liiton vastustajissa enemmän

 Saattoi olla se lamakin tehty sen takia että kansa pehmenisi myönteisemmäksi tähän Euroopan rahoittajaksi ryhtymiselle..

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
  kekkosen ainut hyvä työ oli se että juoni suomen eftan jäseneksi  eikä veikko vennamokaan ollut EU vastustaja      jokainen järkevä ymmärtää että suomen pitää kuulua länteen ja liittyä natoon

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
Aatami on kaikkien "leimakirvesälyköiden ISÄ " on sen jutut niin viisaita että.
Eurostoliitto HURMOKSESSAKIN tuntuu aina vaan olevan !
Aatami vaan elää siinä mulle mulle,minä itte minä itte ihanne maailmassa.
No sekin päivä tulee kun Aatamikin herää ja voi sitä marinaa ja hammasten kiritystä kun kaikki ympäriltä sortuu. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
    jokainen järkevä ymmärtää että suomen pitää kuulua länteen ja liittyä natoon
[/quote]
  Minä olen niin vähäjärkinen etten ymmärrä miks Suomen pitäs ruveta rahoittamaan vielä USA:nkin "rauhantoimintaa"

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
eikö se uatami käynynnä siellä roonaltti reikanin muassa oppimassa pisneksen tekova.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
eikö se uatami käynynnä siellä roonaltti reikanin muassa oppimassa pisneksen tekova.
Kävi se ,mutta passittivat kotio ja saate sanoina oli "jotta ei ymmärrä kannattavan bisneksen päälle mitään,toivoton tapaus".
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
eikö se uatami käynynnä siellä roonaltti reikanin muassa oppimassa pisneksen tekova.
Kävi se ,mutta passittivat kotio ja saate sanoina oli "jotta ei ymmärrä kannattavan bisneksen päälle mitään,toivoton tapaus".

 onkos tää joku kapitalistien kokoontumisajo

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014

ei ou heleppova sullakaan se toisten ymmärtäminen. mie, mie,mie, paestaa selevästi läpi.
Jaa että se miemiemie on oikeen vaan sulle ja sassille ;D ;D

Aatami on kaikkien "leimakirvesälyköiden ISÄ " on sen jutut niin viisaita että.
Eurostoliitto HURMOKSESSAKIN tuntuu aina vaan olevan !
Aatami vaan elää siinä mulle mulle,minä itte minä itte ihanne maailmassa.
No sekin päivä tulee kun Aatamikin herää ja voi sitä marinaa ja hammasten kiritystä kun kaikki ympäriltä sortuu. ;D

Tässäks ne perustelut oli? Siksi ipu kun mä olen mulkku  ;D ;D Mahtaaks toi olla edes totta....eihän mitään ihannemaailmaa olekaan. Paitsi ipujen vaaliohjelmassa ;D

Tuleeko niitä faktoja, että päästäisiin keskusteluun tästä leimakirvesjankkaamisesta?
onkos tää joku kapitalistien kokoontumisajo
Yhtään kapitalistia ei taida tässä olla.... :-X
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
Kyl määkin toivon takaisin sitä aikaa kun 4 hehtaarin leipävehnällä sai ostettua uuden Ooppelin  ;D

Mut sen verran mulla on järkeä, että tiedän ettei se aika palaa   ;D ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Itsenäisyyspuolueen eurovaaliohjelma 2014
Kyl määkin toivon takaisin sitä aikaa kun 4 hehtaarin leipävehnällä sai ostettua uuden Ooppelin  ;D

--------------------------------------

Mut sen verran mulla on järkeä, että tiedän ettei se aika palaa   ;D ;D
Noiden kahden lauseen välissä on se ipulaisten ja muiden ero. Piirsin siihen viivan  :-[

Mäkin toivoisin, että 20 lehmällä saisi toimeentulon koko perheelle ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.