ei mitään emäntä evakkoon manseen ja kananhajuset kossupullot pöytään
Paukut suoraan kurkusta alas........ Hotshotia ja silleen
Meillä riittää, kun minä räjähdän. Koiran takia ei paukutella, kun sen herkkä hipiä kärsii.
Mulla olis 2×500 grammaa aniittia jossain, jos sen jysäyttäisi Tai nyt tietty poliisit käy hakemassa ne pois Kyl nyt harmittaa kun kirjoitin tämän
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.12.13 - klo:21:20Meillä riittää, kun minä räjähdän. Koiran takia ei paukutella, kun sen herkkä hipiä kärsii. Pierun pirätystä koiran tähden?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.12.13 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.12.13 - klo:21:20Meillä riittää, kun minä räjähdän. Koiran takia ei paukutella, kun sen herkkä hipiä kärsii. Pierun pirätystä koiran tähden?Otat sä mieluummin pataan kuin keppiä
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.12.13 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.12.13 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 30.12.13 - klo:21:20Meillä riittää, kun minä räjähdän. Koiran takia ei paukutella, kun sen herkkä hipiä kärsii. Pierun pirätystä koiran tähden?Otat sä mieluummin pataan kuin keppiä Keppi sopii myös pataan.