Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:10:08 Hommahan on mennyt pitkään täällä siten ,että jos joku kirjoittaa omaa mielipidettään politiikasta tms. niin kepulaiset persereiät vetää sen heti yksityiseksi *****iluksi. Kun antaa samalla (porvoon mitalla) takaisin niin Webmaster2L vetää herneen nenäänsä Antitesantin pyynnöstä.Painusit sää nyt sepedeus vaan nyt kiltisti sinne mistä oot tullutkin, ja mihin sut on perheines täältä kerran heivattu Monellako nimimerkillä oot taas täällä, miten sun karma voi pysyä tasapainossa, ja muilla ei Oot sää saatana lapsellisen tyhmä mies, voi perkele
Hommahan on mennyt pitkään täällä siten ,että jos joku kirjoittaa omaa mielipidettään politiikasta tms. niin kepulaiset persereiät vetää sen heti yksityiseksi *****iluksi. Kun antaa samalla (porvoon mitalla) takaisin niin Webmaster2L vetää herneen nenäänsä Antitesantin pyynnöstä.
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 30.12.13 - klo:10:21Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:10:08 Hommahan on mennyt pitkään täällä siten ,että jos joku kirjoittaa omaa mielipidettään politiikasta tms. niin kepulaiset persereiät vetää sen heti yksityiseksi *****iluksi. Kun antaa samalla (porvoon mitalla) takaisin niin Webmaster2L vetää herneen nenäänsä Antitesantin pyynnöstä.Painusit sää nyt sepedeus vaan nyt kiltisti sinne mistä oot tullutkin, ja mihin sut on perheines täältä kerran heivattu Monellako nimimerkillä oot taas täällä, miten sun karma voi pysyä tasapainossa, ja muilla ei Oot sää saatana lapsellisen tyhmä mies, voi perkele Ei Hän Vaan ole Sepedeus. Sepen jutuissa oli kuitenkin toisinaan, vaikkakin harvoin järkeä, tai sitten dementia on iskenyt ja pahasti....
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 31.12.13 - klo:16:08Lainaus käyttäjältä: Köntys - 30.12.13 - klo:10:21Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:10:08 Hommahan on mennyt pitkään täällä siten ,että jos joku kirjoittaa omaa mielipidettään politiikasta tms. niin kepulaiset persereiät vetää sen heti yksityiseksi *****iluksi. Kun antaa samalla (porvoon mitalla) takaisin niin Webmaster2L vetää herneen nenäänsä Antitesantin pyynnöstä.Painusit sää nyt sepedeus vaan nyt kiltisti sinne mistä oot tullutkin, ja mihin sut on perheines täältä kerran heivattu Monellako nimimerkillä oot taas täällä, miten sun karma voi pysyä tasapainossa, ja muilla ei Oot sää saatana lapsellisen tyhmä mies, voi perkele Ei Hän Vaan ole Sepedeus. Sepen jutuissa oli kuitenkin toisinaan, vaikkakin harvoin järkeä, tai sitten dementia on iskenyt ja pahasti....Samaa mieltä
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 31.12.13 - klo:16:20Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 31.12.13 - klo:16:08Lainaus käyttäjältä: Köntys - 30.12.13 - klo:10:21Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:10:08 Hommahan on mennyt pitkään täällä siten ,että jos joku kirjoittaa omaa mielipidettään politiikasta tms. niin kepulaiset persereiät vetää sen heti yksityiseksi *****iluksi. Kun antaa samalla (porvoon mitalla) takaisin niin Webmaster2L vetää herneen nenäänsä Antitesantin pyynnöstä.Painusit sää nyt sepedeus vaan nyt kiltisti sinne mistä oot tullutkin, ja mihin sut on perheines täältä kerran heivattu Monellako nimimerkillä oot taas täällä, miten sun karma voi pysyä tasapainossa, ja muilla ei Oot sää saatana lapsellisen tyhmä mies, voi perkele Ei Hän Vaan ole Sepedeus. Sepen jutuissa oli kuitenkin toisinaan, vaikkakin harvoin järkeä, tai sitten dementia on iskenyt ja pahasti....Samaa mieltäsää kään et osaa kun persereiästä kirjoitta
Viimeksi muokattu: 02.01.14 - klo:09:22 kirjoittanut webmaster2L
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:18 mee vaan nussimään äitees, eläkä puhu jatkuvasti paskaaHenkinen ikäkin on alle täysi-ikäisen... , tai sitten ei ole saanut persettä aikoihin...
mee vaan nussimään äitees, eläkä puhu jatkuvasti paskaa
Lainaus käyttäjältä: SKN - 31.12.13 - klo:16:35Täällähän on jo sauna päällä ja paljasperseisiä ukkoja rohjaamassa räkä poskella, siistiä. Niin että vedetäänkö nakit taivaalle ja raketit silmille? ruskeenreiän ritarit juhlii kepulaisittain
Täällähän on jo sauna päällä ja paljasperseisiä ukkoja rohjaamassa räkä poskella, siistiä. Niin että vedetäänkö nakit taivaalle ja raketit silmille?
ruskeenreiän ritarit juhlii kepulaisittain
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:36 ruskeenreiän ritarit juhlii kepulaisittain Vai semmoset teilä on meiningit, sen peltojenviljeliän kans...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 31.12.13 - klo:16:38Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:36 ruskeenreiän ritarit juhlii kepulaisittain Vai semmoset teilä on meiningit, sen peltojenviljeliän kans... Voiko olla myös metsienviljelijä?
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 31.12.13 - klo:16:38Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:36 ruskeenreiän ritarit juhlii kepulaisittain Vai semmoset teilä on meiningit, sen peltojenviljeliän kans... tesantti oo saanu mitään reikää koskaan siksi on tommonen
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:40Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 31.12.13 - klo:16:38Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:36 ruskeenreiän ritarit juhlii kepulaisittain Vai semmoset teilä on meiningit, sen peltojenviljeliän kans... tesantti oo saanu mitään reikää koskaan siksi on tommonen Viheriä paita päälä YLE:n toimittajan vieresä...?
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 31.12.13 - klo:16:42Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:40Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 31.12.13 - klo:16:38Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 31.12.13 - klo:16:36 ruskeenreiän ritarit juhlii kepulaisittain Vai semmoset teilä on meiningit, sen peltojenviljeliän kans... tesantti oo saanu mitään reikää koskaan siksi on tommonen Viheriä paita päälä YLE:n toimittajan vieresä...? antoiko ylen