Minä Vaan tunnukset on isomman porukan käytössä.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.12.13 - klo:16:13Älä sää Sepe mussuta jos ketju pyyhitään. Multa hävitetään jatkuvasti juttuja ja annetaan banaania, sää et banaania saa vaikka vääntäsit paskat päällikön aamupuuroon ja kusisit ison fiskaalin kahvimukiin.Viimeisin banaani loppui tänään vähän ennen puoltapäivää.Ja tosiaankin, kirjoitustyyliäni EN TULE muuttamaan. Mää oon mää ja muut on mitä on. Pieruja pirätellään jossakin muualla kun täällä, saatana. Mulla ei oo Sepedeuksen kanssa mitään tekemistä.Sepe kertoi mulle, kun häntä ruvettiin syyttämään karman manipuloinnista, niin simmo kysyi yv:llä onko se totta. Sepe kertoi simmolle, että ei ole totta. Vaan koko suku on Agrossa. Seuraavana päivänä agroon ilmestyi termi Sepeperhe. Sepedeusta ei täältä eliminoitu. Sepedeus sai tarpeekseen epärehellisyydestä. Minä vaan on virtuaalihanmo joka ei oo mistään kotosin. Minä Vaan tunnukset on isomman porukan käytössä.
Älä sää Sepe mussuta jos ketju pyyhitään. Multa hävitetään jatkuvasti juttuja ja annetaan banaania, sää et banaania saa vaikka vääntäsit paskat päällikön aamupuuroon ja kusisit ison fiskaalin kahvimukiin.Viimeisin banaani loppui tänään vähän ennen puoltapäivää.Ja tosiaankin, kirjoitustyyliäni EN TULE muuttamaan. Mää oon mää ja muut on mitä on. Pieruja pirätellään jossakin muualla kun täällä, saatana.
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.12.13 - klo:16:13Älä sää Sepe mussuta jos ketju pyyhitään. Multa hävitetään jatkuvasti juttuja ja annetaan banaania, sää et banaania saa vaikka vääntäsit paskat päällikön aamupuuroon ja kusisit ison fiskaalin kahvimukiin.Viimeisin banaani loppui tänään vähän ennen puoltapäivää.Ja tosiaankin, kirjoitustyyliäni EN TULE muuttamaan. Mää oon mää ja muut on mitä on. Pieruja pirätellään jossakin muualla kun täällä, saatana. Mulla ei oo Sepedeuksen kanssa mitään tekemistä.Sepe kertoi mulle, kun häntä ruvettiin syyttämään karman manipuloinnista, niin simmo kysyi yv:llä onko se totta. Sepe kertoi simmolle, että ei ole totta. Vaan koko suku on Agrossa. Seuraavana päivänä agroon ilmestyi termi Sepeperhe. Sepedeusta ei täältä eliminoitu. Sepedeus sai tarpeekseen epärehellisyydestä. Minä vaan on virtuaalihanmo joka ei oo mistään kotosin. Minä Vaan tunnukset on isomman porukan käytössä.Ketään ei tuo nillitys kiinnosta. Kirjoita jotain järkevää tai lopeta
Kerroppa mitä järkevää oot kirjoittanut. Ketä kiinnostaa kepulaisten seksifantasiat.
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:41 Kerroppa mitä järkevää oot kirjoittanut. Ketä kiinnostaa kepulaisten seksifantasiat. Sinähän se täälä niitä oot kertoillu itte jo usiamman päivän...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 30.12.13 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:41 Kerroppa mitä järkevää oot kirjoittanut. Ketä kiinnostaa kepulaisten seksifantasiat. Sinähän se täälä niitä oot kertoillu itte jo usiamman päivän... Siis toista päivää tää ryhmäseksi on toiminut.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.12.13 - klo:18:34Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:11Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.12.13 - klo:16:13Älä sää Sepe mussuta jos ketju pyyhitään. Multa hävitetään jatkuvasti juttuja ja annetaan banaania, sää et banaania saa vaikka vääntäsit paskat päällikön aamupuuroon ja kusisit ison fiskaalin kahvimukiin.Viimeisin banaani loppui tänään vähän ennen puoltapäivää.Ja tosiaankin, kirjoitustyyliäni EN TULE muuttamaan. Mää oon mää ja muut on mitä on. Pieruja pirätellään jossakin muualla kun täällä, saatana. Mulla ei oo Sepedeuksen kanssa mitään tekemistä.Sepe kertoi mulle, kun häntä ruvettiin syyttämään karman manipuloinnista, niin simmo kysyi yv:llä onko se totta. Sepe kertoi simmolle, että ei ole totta. Vaan koko suku on Agrossa. Seuraavana päivänä agroon ilmestyi termi Sepeperhe. Sepedeusta ei täältä eliminoitu. Sepedeus sai tarpeekseen epärehellisyydestä. Minä vaan on virtuaalihanmo joka ei oo mistään kotosin. Minä Vaan tunnukset on isomman porukan käytössä.Ketään ei tuo nillitys kiinnosta. Kirjoita jotain järkevää tai lopeta Kerroppa mitä järkevää oot kirjoittanut. Ketä kiinnostaa kepulaisten seksifantasiat.
Saatko edes kaljaa kaupasta ilman henkkarien näyttämistä. Oot niin lapsellinen.
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:51 Saatko edes kaljaa kaupasta ilman henkkarien näyttämistä. Oot niin lapsellinen. En mie ostele mithän Liiterin rapakaliaa...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 30.12.13 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:51 Saatko edes kaljaa kaupasta ilman henkkarien näyttämistä. Oot niin lapsellinen. En mie ostele mithän Liiterin rapakaliaa... Alkosta sä et saa mitään ,kun oot niin kännisen näkönen selvin päin
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 30.12.13 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:51 Saatko edes kaljaa kaupasta ilman henkkarien näyttämistä. Oot niin lapsellinen. En mie ostele mithän Liiterin rapakaliaa... Alkosta sä et saa mitään ,kun oot niin kännisen näkönen selvin päinJo vain on kuitenki hiukset pääsä. Eikä ole mithän "mikkoalatalo-glaseja"...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 30.12.13 - klo:18:59Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 30.12.13 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 30.12.13 - klo:18:51 Saatko edes kaljaa kaupasta ilman henkkarien näyttämistä. Oot niin lapsellinen. En mie ostele mithän Liiterin rapakaliaa... Alkosta sä et saa mitään ,kun oot niin kännisen näkönen selvin päinJo vain on kuitenki hiukset pääsä. Eikä ole mithän "mikkoalatalo-glaseja"... Mitä se nyt yrittää selittää?