Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe Webmaster2L  (Luettu 13621 kertaa)

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Webmaster2L
Tämä keskusteluketju lukitaan. Agronetin keskustelukanavaa ei ole tarkoitettu toisten kirjoittajien herjaamiseen vaan maatalouteen, maaseutuyrittämiseen ja maaseutuun liittyvien aiheiden käsittelyyn ja näkemystenvaihtoon toisia kirjoittajia kunnioittaen. Valitettavasti keskustelukanavalle on pesiytynyt ikävä tapa keskittyä keskusteluissa enemmän keskustelijoihin kuin mielipiteisiin, kun keskustelijoilla ei ole kykyä käydä rakentavaa keskustelua erilaisista mielipiteistä.

Hommahan on mennyt pitkään täällä siten ,että jos joku kirjoittaa omaa mielipidettään politiikasta tms. niin kepulaiset persereiät vetää sen heti yksityiseksi *****iluksi. Kun antaa samalla (porvoon mitalla) takaisin niin Webmaster2L vetää herneen nenäänsä Antitesantin pyynnöstä.

Keijo von Kullenberg

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Webmaster2L
Mutta parempi että ne lukitaan, mutta ei poisteta. Tuntuu pienemmältä sensuurilta ja avoimemmalta toiminnalta  kun juttuketju ei vain katoa bittiavaruuteen.
Aren't You A Little Short For A Stormtrooper?

ana111

• Vieras

[/quote] ;D ;D ;D ;D ;D

Renaultmies

• Vieras
Nytpä se on poistettu ja sillä hyvä ..otan heti opiksi ,sanokaa sitten ihan mitä lystäätte.. Tarkoituksena ei kuitenkaan ollut kenenkään loukkaaminen .

Tuo vapaus kirjoittaa omia "värikkäitä mielipiteitä" politiikasta on venytetty äärimmäisen  pitkälle, usein  kauaksi hyvänsä mausta tällä palstalla . Samoin on tuon yksipuolisen linkityksen laita ja kyllä nämä mainitut asiat ovat omiaan aiheuttamaan vastakirjoittelua ,turhautumista ja lopulta keskustelujen menemistä henkilökohtaisuuksiin.

Rellumies lähtee nyt mietintätauolle toistaiseksi ,omalle sellaiselle . 8)

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Tämä keskusteluketju lukitaan. Agronetin keskustelukanavaa ei ole tarkoitettu toisten kirjoittajien herjaamiseen vaan maatalouteen, maaseutuyrittämiseen ja maaseutuun liittyvien aiheiden käsittelyyn ja näkemystenvaihtoon toisia kirjoittajia kunnioittaen. Valitettavasti keskustelukanavalle on pesiytynyt ikävä tapa keskittyä keskusteluissa enemmän keskustelijoihin kuin mielipiteisiin, kun keskustelijoilla ei ole kykyä käydä rakentavaa keskustelua erilaisista mielipiteistä.

Hommahan on mennyt pitkään täällä siten ,että jos joku kirjoittaa omaa mielipidettään politiikasta tms. niin kepulaiset persereiät vetää sen heti yksityiseksi *****iluksi. Kun antaa samalla (porvoon mitalla) takaisin niin Webmaster2L vetää herneen nenäänsä Antitesantin pyynnöstä.

Alakaa SDPedellä näköhjän kuuppa himmeneen lopullisesti...     ;)  :D  ;D  ::)

(Vain saatan mie sen valituksenki tehä veppimestarile, ku vain kerrot aiheen...  ::) )
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]
Tähän ei lisättävvää...     ;)  :D  ;D  ::)

Viimeksi muokattu: 02.01.14 - klo:09:14 kirjoittanut webmaster2L

"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  Täällä on muutama joilla ei oo mitään muuta asiaa kuin *****illa. Varmaan saavat palkan MTK paikallisosastolta. Siis David Brown, Vihtori Sika, Antitesantti.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
  Täällä on muutama joilla ei oo mitään muuta asiaa kuin *****illa. Varmaan saavat palkan MTK paikallisosastolta. Siis David Brown, Vihtori Sika, Antitesantti.
viisas presidenttimme mauno koivisto opasti aikoinaan jotta jos sinua provosoidaan ei pidä provosoitua, ne on viisaita sanoja :) ;) 8) :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Älä sää Sepe mussuta jos ketju pyyhitään. Multa hävitetään jatkuvasti juttuja ja annetaan banaania, sää et banaania saa vaikka vääntäsit paskat päällikön aamupuuroon ja kusisit ison fiskaalin kahvimukiin.

Viimeisin banaani loppui tänään vähän ennen puoltapäivää.

Ja tosiaankin, kirjoitustyyliäni EN TULE muuttamaan. Mää oon mää ja muut on mitä on. Pieruja pirätellään jossakin muualla kun täällä, saatana. >:(

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ana111

• Vieras
Älä sää Sepe mussuta jos ketju pyyhitään. Multa hävitetään jatkuvasti juttuja ja annetaan banaania, sää et banaania saa vaikka vääntäsit paskat päällikön aamupuuroon ja kusisit ison fiskaalin kahvimukiin.

Ja tosiaankin, kirjoitustyyliäni EN TULE muuttamaan. Mää oon mää ja muut on mitä on. Pieruja pirätellään jossakin muualla kun täällä, saatana. >:(
Mikä se kellonaika oli huomen millon letka lähti sun ranchiltas kohden sorkkista ??? ???

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mikä se kellonaika oli huomen millon letka lähti sun ranchiltas kohden sorkkista ??? ???

Mistä helvetistä mää tiän? Mikä letka? Letkajenkka ilman housuja ts. suklaajuna vai?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

ana111

• Vieras

Mistä helvetistä mää tiän? Mikä letka? Letkajenkka ilman housuja ts. suklaajuna vai?
No se ketju kerittiin sit varmaan poistaa ennenku näit sen  :) :)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

No se ketju kerittiin sit varmaan poistaa ennenku näit sen  :) :)

Mikäpä täältä ei lähtis.....

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Täällä on muutama joilla ei oo mitään muuta asiaa kuin *****illa. Varmaan saavat palkan koKKKoomuksen, komunistien ja remarien puoluetoimistoilta. Siis Eetiveemeli, tesantti ja SDPede.

Korjattu...     8)

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Mulla ei oo Sepedeuksen kanssa mitään tekemistä.
Sepe kertoi mulle, kun häntä ruvettiin syyttämään karman manipuloinnista, niin simmo kysyi yv:llä onko se totta. Sepe kertoi simmolle, että ei ole totta. Vaan koko suku on Agrossa. Seuraavana päivänä agroon ilmestyi termi Sepeperhe. Sepedeusta ei täältä eliminoitu. Sepedeus sai tarpeekseen epärehellisyydestä. Minä vaan on virtuaalihanmo joka ei oo mistään kotosin. Minä Vaan tunnukset on isomman porukan käytössä.