Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vuosi 2013 ?  (Luettu 8757 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Vuosi 2013 ?
Palstan teinit on riehuneet kaljapäissään koko vuoden ja leimakirveet on sinkoilleet kun sanoja ei ole tullut millä vastata kiperiin kysymyksiin.
Jätettäs nyt uuden vuoden koittaessa ne viinaputelit kiinni ja vähemmän niitä natsi ja ipu leimakirveitä nakeltas. ;) ::)
 
Ja kun viimein ymmärrät vastauksen, poistat ketjun matkalla hamekangaskauppaan. Viimeksi eilen maitopuolelta ;D ;D Tää on ehkä palstan lapsellisinta ja ärsyttävintä käytöstä, kun ei uskalla näyttää erehtyneensä tai muuttaneensa näkökantaa perustellusti keskustelun myötä, viedään koko keskustelu.  ::)

Tää ja muutama muu asia on jäänyt mieleen...parhaimpia naurattajia skn/opelmies&co ( alteregoista ei jaksa pitää lukua). Hienoa tajunnanvirtaa, jota mielikuvituksettomammat kanssaveljet eivät välttämättä arvosta. Myös apilas&muu natsijengi jaksaa huvittaa ;D ;D

Montaa juttua on tullut mietittyä uudelleen keskustelun jälkeen. Näistä jutuista on useinmiten kiittäminen bäckspeissiä, koemania, peurajussia, petristä puhumattakaan. Muutama muukin on. Paalaaja ja PP, antti-x....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

c.c.less

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Vuosi 2013 ?
Palstan teinit on riehuneet kaljapäissään koko vuoden ja leimakirveet on sinkoilleet kun sanoja ei ole tullut millä vastata kiperiin kysymyksiin.
Jätettäs nyt uuden vuoden koittaessa ne viinaputelit kiinni ja vähemmän niitä natsi ja ipu leimakirveitä nakeltas. ;) ::)
 
Ja kun viimein ymmärrät vastauksen, poistat ketjun matkalla hamekangaskauppaan. Viimeksi eilen maitopuolelta ;D ;D Tää on ehkä palstan lapsellisinta ja ärsyttävintä käytöstä, kun ei uskalla näyttää erehtyneensä tai muuttaneensa näkökantaa perustellusti keskustelun myötä, viedään koko keskustelu.  ::)
Todellinen vuoden mekkoteko SAS:n itsesensuurit. Sitten ole tietääkseen sääennusteistaan.  :-X
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Vuosi 2013 ?
Palstan teinit on riehuneet kaljapäissään koko vuoden ja leimakirveet on sinkoilleet kun sanoja ei ole tullut millä vastata kiperiin kysymyksiin.
Jätettäs nyt uuden vuoden koittaessa ne viinaputelit kiinni ja vähemmän niitä natsi ja ipu leimakirveitä nakeltas. ;) ::)
 
Ja kun viimein ymmärrät vastauksen, poistat ketjun matkalla hamekangaskauppaan. Viimeksi eilen maitopuolelta ;D ;D Tää on ehkä palstan lapsellisinta ja ärsyttävintä käytöstä, kun ei uskalla näyttää erehtyneensä tai muuttaneensa näkökantaa perustellusti keskustelun myötä, viedään koko keskustelu.  ::)Odotin kello 23 saakka vastausta hyväksyykö Aatami tuon toiminnan videolla ,vastausta ei tullut ,mutta leimakirveitä alkoi mäjähtelemään tänne pirtin seiniin ja siitäpä päättelin että taisi olla liian vaikea kysymys tai jopa kiusallinen aatamille.Olisko joskus Aatami siirrellyt elävää lehmää trukkipiikeillä kun noin oli vaisu vastaamaan toivottavasti ei ,uskon että Aatami on reilu karjanhoitaja eikä sorru tuollaiseen jenkkimeiningiin.
Mulla on sellainen tapa että jos ei selvää vastausta saa niin olkoon asia.

Todellinen vuoden mekkoteko SAS:n itsesensuurit. Sitten ole tietääkseen sääennusteistaan.  :-X
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vuosi 2013 ?
Kyl Tää vuosi on ollu ehdottomasti herkin bannille. Vapun jälkeen on oltu silmätikkuna. Aktiivinen osallistuminen Anti-SKY-toimintaan ja "Irti MTK:n ikeestä" touhu on kiirittäny wankin pilkun tarkkaan toimintaan mun kohdalla.

Natsipeelot ja politiikan Pölhö Kustaat saa ratsastaa rauhassa lippu korkeella kohti uutta seikkailua.

No, palaan taas kun pytty lusittu. Alkaa muuten just. >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Vuosi 2013 ?
Odotin kello 23 saakka vastausta hyväksyykö Aatami tuon toiminnan videolla ,vastausta ei tullut ,mutta leimakirveitä alkoi mäjähtelemään tänne pirtin seiniin ja siitäpä päättelin että taisi olla liian vaikea kysymys tai jopa kiusallinen aatamille.Olisko joskus Aatami siirrellyt elävää lehmää trukkipiikeillä kun noin oli vaisu vastaamaan toivottavasti ei ,uskon että Aatami on reilu karjanhoitaja eikä sorru tuollaiseen jenkkimeiningiin.
Mulla on sellainen tapa että jos ei selvää vastausta saa niin olkoon asia.
Olin jo tuomitsevan kantani selvästi ilmaissut, mutta et sitä ymmärtänyt. Lentävät pilkkakirveet kohdistuivat varmaankin tähän. Muuten mulla oli mukavampaa tekemistä. Aina ei jaksa väitellä narsistien kanssa ;D ;D Vaimon kanssa voi tehdä muutakin kivaa kuin nauraa "alemmilleen". Sehän tuntui olevan teillä yhteinen harrastus :D

Taisi ollakin pahempi juttu ymmärtää, että sun assosiaatiot tuotantoeläimistä ovat lipsahtaneet aktivistipuolelle. Sehän paljastui aloituksesta: kun selkeän eläinrääkkäyksen näkee tehokkuutena... ::) taisit lopulta hoksata sen ja poistit koko ketjun tästä syystä. Olisin näet nyt voinut mielipidettäni alleviivata, mutta..... ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Renaultmies

  • Vieras
Vs: Vuosi 2013 ?
Kyl Tää vuosi on ollu ehdottomasti herkin bannille. Vapun jälkeen on oltu silmätikkuna. Aktiivinen osallistuminen Anti-SKY-toimintaan ja "Irti MTK:n ikeestä" touhu on kiirittäny wankin pilkun tarkkaan toimintaan mun kohdalla.

Natsipeelot ja politiikan Pölhö Kustaat saa ratsastaa rauhassa lippu korkeella kohti uutta seikkailua.

No, palaan taas kun pytty lusittu. Alkaa muuten just. >:(

No ompa nyt  ihme juttu  :o  mä en kyllä ole kielinyt ,kuten en edelliselläkään kertaa .

Ja siitä olen samaa mieltä että jokaisen käyttäjän yksipuolisella linkityksellä pitää olla seurauksia koska siitä on maininta käyttöehdoissa . Järjestyksenpito on vaarassa menettää muutoin uskottavuutensa ja oikeutuksensa.


JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Vuosi 2013 ?
Kattonu tätä osiota niin jotkut tietyt ei saa banaania vaikka kirjotukset olis ihan perseestä!!!

Ei kai missään ole luvattukaan antaa bannia siitä, että on jostain asiasta eri mieltä kanssasi. Bannia näyttää pukkaavan, kun riittävän määrätietoisesti keskittyy mielipiteiden sijaan arvioimaan niiden esittäjien lahjakkuutta, terveydentilaa tai seksuaalista suuntautuneisuutta.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Vuosi 2013 ?
Odotin kello 23 saakka vastausta hyväksyykö Aatami tuon toiminnan videolla ,vastausta ei tullut ,mutta leimakirveitä alkoi mäjähtelemään tänne pirtin seiniin ja siitäpä päättelin että taisi olla liian vaikea kysymys tai jopa kiusallinen aatamille.Olisko joskus Aatami siirrellyt elävää lehmää trukkipiikeillä kun noin oli vaisu vastaamaan toivottavasti ei ,uskon että Aatami on reilu karjanhoitaja eikä sorru tuollaiseen jenkkimeiningiin.
Mulla on sellainen tapa että jos ei selvää vastausta saa niin olkoon asia.
Olin jo tuomitsevan kantani selvästi ilmaissut, mutta et sitä ymmärtänyt. Lentävät pilkkakirveet kohdistuivat varmaankin tähän. Muuten mulla oli mukavampaa tekemistä. Aina ei jaksa väitellä narsistien kanssa ;D ;D Vaimon kanssa voi tehdä muutakin kivaa kuin nauraa "alemmilleen". Sehän tuntui olevan teillä yhteinen harrastus :D

Taisi ollakin pahempi juttu ymmärtää, että sun assosiaatiot tuotantoeläimistä ovat lipsahtaneet aktivistipuolelle. Sehän paljastui aloituksesta: kun selkeän eläinrääkkäyksen näkee tehokkuutena... ::) taisit lopulta hoksata sen ja poistit koko ketjun tästä syystä. Olisin näet nyt voinut mielipidettäni alleviivata, mutta..... ;)
Voisitko Aatami luvata näin ennen Uuttavuotta jotta lopettaisit tuon ihmisten haukkumisen ja leimakirveiden heittelyn täällä palstalla ,alkaa vähän jo kyllästyttään tuo asiaton kirjoittelu.
Vaikka asiat riitelee ei ihmisiä kannatta haukkua ,olet tosi epäselvä noissa kannanotoissasi .Et aina tajua sitä jotta takana voi olla "vedätystä" jolla saadaan aikaan pirteää keskustelua.
Sinulle tuntuu olevat vaikeata myöntää virheitä joita Sassi ei tee koskaan jos pieni huumori sallitaan ;)
Etsippä yksikin Sassin viesti missä haukun jotakin kirjoittajaa kuten itse teet? Olet tosi herkkä heittelemään leimakirveitä eikä suinkaan tänne päin vaan joka suuntaan se valitettavasti kertoo paljon ihmisestä .
Tuo on kyllä totta että olen eläinrakas ihminen onko se heikkous
maajussilla tollanen ominaisuus,no ei meillä enään karjaa ole ei sen puoleen,mutta kiinnostaa kovasti miten eläimiä pidetään ja
olisko jotakin vielä parannettavaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Renaultmies

  • Vieras
Vs: Vuosi 2013 ?
EU , euro, liberalismi ,sosiaaliturva jakavat kyllä vahvasti käyttäjäkuntaa vuohiin ja lampaisin ,onhan tämä nyt nähty .
 

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Vuosi 2013 ?
Voisitko Aatami luvata näin ennen Uuttavuotta jotta lopettaisit tuon ihmisten haukkumisen ja leimakirveiden heittelyn täällä palstalla ,alkaa vähän jo kyllästyttään tuo asiaton kirjoittelu.
Vaikka asiat riitelee ei ihmisiä kannatta haukkua ,olet tosi epäselvä noissa kannanotoissasi .Et aina tajua sitä jotta takana voi olla "vedätystä" jolla saadaan aikaan pirteää keskustelua.
Sinulle tuntuu olevat vaikeata myöntää virheitä joita Sassi ei tee koskaan jos pieni huumori sallitaan ;)
Etsippä yksikin Sassin viesti missä haukun jotakin kirjoittajaa kuten itse teet? Olet tosi herkkä heittelemään leimakirveitä eikä suinkaan tänne päin vaan joka suuntaan se valitettavasti kertoo paljon ihmisestä .
Tuo on kyllä totta että olen eläinrakas ihminen onko se heikkous
maajussilla tollanen ominaisuus,no ei meillä enään karjaa ole ei sen puoleen,mutta kiinnostaa kovasti miten eläimiä pidetään ja
olisko jotakin vielä parannettavaa.

Sun vedätyksesi on sanojen laittoa toisten suuhun, yritystä pakottaa keskustelukumppani sanomaan asiat niin kuin haluat ne kuulla tai manipuloida toista lipsauttamaan jotain, jonka voi helposti kääntää toista vastaan. Mustavalkoistat asioita (tähän syyllistyn itsekin). Kun joku ei toimi, kuten tahdot, pyyhit keskustelun. Mitä tästä pitäisi muuta ajatella? Narsisti ei ole mikään haukkumasana, sitä löytyy jokaisesta ihmisestä hiukan ja nettikeskusteluissa jokaisen narsismi on näkyvämpää kuin todellisessa elämässä. Myönnän toki olevani ärsyttävä ;)

Leimakirveiden heittäminen on paljon selkeämpää ja reilumpaa kuin manipulaatioyritykset. Sen voi käsitellä huumorilla, kuten useimmat tekevät. Itseään ei kannata ottaa liian vakavasti. Ei ole ensimmäinen kerta, kun sun kanssa vääntäminen tuntuu ihan oikeutta eläimille-väännöltä tai jehovantodistajien kanssa "keskustelulta" :D

Olen myös erittäin eläinrakas, mikä on toisaalta joskus hankalaa. Lopettamiset joutuu yhtiökumppani tehdä ja esimerkiksi salmonellan aikaan pakolla lopetetut sonnivasikat kummittelivat mielessä pitkään. Se oli synkkää aikaa. Kun pyrkii näistä lähtökohdista tehokkaaseen ja tuottavaan toimintaan, ei tykkää yhtään yhtäläisyysviivoista tehokkuuden ja eläinrääkkäyksen välillä. Olet pudonnut selkeästi eläinoikeusihmisten rakentamaan eettiseen itsepetoksen ansaan tai esität sellaista. Nämä "loogiset" päättelyketjut on rakennettu taitavasti siten, ettei vaihtoehtoja tunnu olevan. Niiden puute onkin selkein todiste manipulointipyrkimyksistä, koska matemaattisten aiheiden ulkopuolella vaihtoehtoja on aina, yleensä mittaamaton määrä.....

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Vuosi 2013 ?
Aatamin kannattaa harjoitella väittelytaitoa nyt kovasti että pärjäät ensi vuonna edes jotenkin ja tuota ulostuloa huomattavasti selkiyttää . ;)
Väittelyyn kuuluu terveenä juuri tuo toisen heikot kohdat ja epäselvyys niihin pitää aina iskeä kuin sika limppuun.
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Vuosi 2013 ?
Aatamin kannattaa harjoitella väittelytaitoa nyt kovasti että pärjäät ensi vuonna edes jotenkin ja tuota ulostuloa huomattavasti selkiyttää . ;)
Väittelyyn kuuluu terveenä juuri tuo toisen heikot kohdat ja epäselvyys niihin pitää aina iskeä kuin sika limppuun.
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.
Ei mun ole tarvinnut kannanottojani poistella. Taitaa olla toiset miehet harjoituksen tarpeessa. Kehtaan olla huono väittelijä ja väärässä ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

c.c.less

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Vuosi 2013 ?
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.

Hyvien tapojen helmenä kokonaisten viestiketjujen poistaminen omien juttujen onttouden tultua todistetuksi.

Aatamin kannattaa harjoitella väittelytaitoa nyt kovasti että pärjäät ensi vuonna edes jotenkin ja tuota ulostuloa huomattavasti selkiyttää . ;)
Väittelyyn kuuluu terveenä juuri tuo toisen heikot kohdat ja epäselvyys niihin pitää aina iskeä kuin sika limppuun.
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.
Ei mun ole tarvinnut kannanottojani poistella. Taitaa olla toiset miehet harjoituksen tarpeessa. Kehtaan olla huono väittelijä ja väärässä ;)

Aatami on sentään mies, vaikkei täydellinen, onneksi.
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Vuosi 2013 ?
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.

Hyvien tapojen helmenä kokonaisten viestiketjujen poistaminen omien juttujen onttouden tultua todistetuksi.

Aatamin kannattaa harjoitella väittelytaitoa nyt kovasti että pärjäät ensi vuonna edes jotenkin ja tuota ulostuloa huomattavasti selkiyttää . ;)
Väittelyyn kuuluu terveenä juuri tuo toisen heikot kohdat ja epäselvyys niihin pitää aina iskeä kuin sika limppuun.
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.
Ei mun ole tarvinnut kannanottojani poistella. Taitaa olla toiset miehet harjoituksen tarpeessa. Kehtaan olla huono väittelijä ja väärässä ;)

Aatami on sentään mies, vaikkei täydellinen, onneksi.

Aatami on luultavasti mies, eihän tämmösessä nimettömässä foorumissa koskaan voi olla varma toisen sukupuolesta  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Vuosi 2013 ?
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.

Hyvien tapojen helmenä kokonaisten viestiketjujen poistaminen omien juttujen onttouden tultua todistetuksi.

Aatamin kannattaa harjoitella väittelytaitoa nyt kovasti että pärjäät ensi vuonna edes jotenkin ja tuota ulostuloa huomattavasti selkiyttää . ;)
Väittelyyn kuuluu terveenä juuri tuo toisen heikot kohdat ja epäselvyys niihin pitää aina iskeä kuin sika limppuun.
Aina kuitenkin kannattaa pitää hyvät tavat muistissa ,joista ylläpitokin tavan takaa muistuttaa.
Ei mun ole tarvinnut kannanottojani poistella. Taitaa olla toiset miehet harjoituksen tarpeessa. Kehtaan olla huono väittelijä ja väärässä ;)

Aatami on sentään mies, vaikkei täydellinen, onneksi.

Aatami on luultavasti mies, eihän tämmösessä nimettömässä foorumissa koskaan voi olla varma toisen sukupuolesta  8)
Olisko se tosiaan nainen hmm
hmm pistää mietittymään.Jos se onkin nainen jonka ukko on jättänyt vuosia sitten raatamaan kuralillinki navettaansa yksin.
Siellä se keksii näitä magnamentti juttujaan kun lantakolalla puskeminen ei oikein maita ja karja on paskaan hukkumassa.
Ei vaiskaan eikös tämä Aatami palkittu jollakin renikalla tässä takavuosina Seinäjoella niin minä muistan.Täällähän ei saa toisen henkilöllisyyteen mennä se olen ymmärtänyt vai olenko väärässä.

 
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !