Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä pukki toi?  (Luettu 15359 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Mitä pukki toi?
kiinan tuontiako tuo ventin puimuri?      ei sitten sakemannit sitäkään tee!

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Oli pukki varmaan tehnyt johtopäätöksiä mun yleisestä olotilasta tai ainakin siihen liittyvistä oireista. Nimittäin eilen jälkitoimituksena tulleesta pakettista paljastui kirjanen otsikolla "Eniten vituttaa kaikki".

Opus on ihan ok ja olen aika monesta asiasta kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Vaarallisen monesta. Mutta kirjan funktio toteutuu varmaan kanssaeläjien mielestä myös siinä, että kirjaa lukiessani repeilen vähän väliä ihan totaalisesti. Ja kun yrittävät kysellä, että mitä hirnun, niin ääneen lukemisesta ei tule senkään vertaa mitään! :D
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

mää vai

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 2015-ostajan markkinat
Oli pukki varmaan tehnyt johtopäätöksiä mun yleisestä olotilasta tai ainakin siihen liittyvistä oireista. Nimittäin eilen jälkitoimituksena tulleesta pakettista paljastui kirjanen otsikolla "Eniten vituttaa kaikki".

Opus on ihan ok ja olen aika monesta asiasta kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Vaarallisen monesta. Mutta kirjan funktio toteutuu varmaan kanssaeläjien mielestä myös siinä, että kirjaa lukiessani repeilen vähän väliä ihan totaalisesti. Ja kun yrittävät kysellä, että mitä hirnun, niin ääneen lukemisesta ei tule senkään vertaa mitään! :D

Onko Nyyqaartti ruvennut kirjailijaksi, kun mun mielestä sillä oli yhessä kipaleessa just toi: Eniten vituttaa kaikki.
Oon vaatimaton!

c.c.less

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronjetin ryhityskehmä
sain vanhalta patulta huskun työkintaat vanhat oliki jo puhki taas kelpaa heiluttaa sahaa

"saha", taten koodinimi peenikselle. ;D

"Taas kelpaa heiluttaa "sahaa"....." ;D ;D

Ainakin Etelä-savolaisessa surf-punk-lyriikassa vihjataan tuohon suuntaan.
"Missä se on sinun uuma, kun mun moottorisaha on tulikuuma?"
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
maraani osaa siis jopa lukea!!!!                           ja kirjan kirjoitti?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
sain vanhalta patulta huskun työkintaat vanhat oliki jo puhki taas kelpaa heiluttaa sahaa

"saha", taten koodinimi peenikselle. ;D

"Taas kelpaa heiluttaa "sahaa"....." ;D ;D

Ainakin Etelä-savolaisessa surf-punk-lyriikassa vihjataan tuohon suuntaan.
"Missä se on sinun uuma, kun mun moottorisaha on tulikuuma?"

;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mixutech

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Lapset sai toivomiaan leluja. Poika sai autoja ja brio;n junaradan ja tytöt sai nukkeja ja soittimia. Ihan liikaa leluja taas tuli, vaikka noi pelot ja muut kehittävät lahjat on tosi jees, mutta silti.

Rouva sai we-vibe 4 joka oli mielestäni joulun paras lahja....

Itse sain neuleen ja boxerit vaikka mitään en olisi tarvinnut.

piisaa c.o.

• Vieras
Lapset sai toivomiaan leluja. Poika sai autoja ja brio;n junaradan ja tytöt sai nukkeja ja soittimia. Ihan liikaa leluja taas tuli, vaikka noi pelot ja muut kehittävät lahjat on tosi jees, mutta silti.

Entä rouvan mielestä?
Dildo tuolle We-Vibelle kaveriksi niin saat nukkua taatusti yösi rauhassa. ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
huh!   eipä ole tunnistettuna yhtään. siis olen synnitön, mutten tarpeeton!   jokaisella on tarpeensa.

navettapiika

• Vieras
Tällä sivustolla voi törmätä joulun turmiolliseen puoleen, alkoholia, ylensyöntiä, lista on loputon.

Turmiollista ylensyöntiä? Kehnoa provosointia, vieläpä luulee että muilla on vastaava syöntiohjeistus kuin "hänen korkeudellaan"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsem%C3%A4n_kuolemansynti%C3%A4

Seitsemän kuolemansyntiä ovat varhaisessa kristillisessä opetuksessa käytetty paheiden luokitus. Ne ovat ns. pääpaheita, joista muut synnit seuraavat. Seitsemän kuolemansyntiä ovat Danten Jumalaisen näytelmän mukaan lajiteltuna pahimmasta laskevassa järjestyksessä näin:

Ylpeys (turhamaisuus)
    Kateus
    Viha
    Laiskuus
    Ahneus
    Ylensyönti
    Himo
Niin pelkäätkö sinä meidän sielujen puolesta, vai mikä tämän pointti on?  Sun ajatuksia on hiukka vaikee ymmärtää, mutta lohdutukseksi voin kertoa, että aivan kaikki noista ei nyt joulupyhinä toteutunu. >:(

mixutech

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Entä rouvan mielestä?
Dildo tuolle We-Vibelle kaveriksi niin saat nukkua taatusti yösi rauhassa. ;D

No ensiksi rouva ihmetteli ja hihitteli, mutta tuntui kuitenkin lahjasta tykkäävän.

Kun kyllästyn näihin leikkeihin niin voin sellaisen dildon ostaa, mutta en todellakaan vielä!

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tällä sivustolla voi törmätä joulun turmiolliseen puoleen, alkoholia, ylensyöntiä, lista on loputon.

Turmiollista ylensyöntiä? Kehnoa provosointia, vieläpä luulee että muilla on vastaava syöntiohjeistus kuin "hänen korkeudellaan"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsem%C3%A4n_kuolemansynti%C3%A4

Seitsemän kuolemansyntiä ovat varhaisessa kristillisessä opetuksessa käytetty paheiden luokitus. Ne ovat ns. pääpaheita, joista muut synnit seuraavat. Seitsemän kuolemansyntiä ovat Danten Jumalaisen näytelmän mukaan lajiteltuna pahimmasta laskevassa järjestyksessä näin:

Ylpeys (turhamaisuus)
    Kateus
    Viha
    Laiskuus
    Ahneus
    Ylensyönti
    Himo
Niin pelkäätkö sinä meidän sielujen puolesta, vai mikä tämän pointti on?  Sun ajatuksia on hiukka vaikee ymmärtää, mutta lohdutukseksi voin kertoa, että aivan kaikki noista ei nyt joulupyhinä toteutunu. >:(

Noi on itseasiassa asioita, jotka pitävät yhteiskunnan rattaat pyörimässä  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes