...ja hyvää joulua Kaikille Agronettiläisille, sekä ylläpidolle myös! On meissä ollut taas kestämistä Siunausrikasta uutta vuotta myös...toivon, että viljapeltonne kukoistavat ja lehmänne lypsävät.
Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 24.12.13 - klo:08:31...ja hyvää joulua Kaikille Agronettiläisille, sekä ylläpidolle myös! On meissä ollut taas kestämistä Siunausrikasta uutta vuotta myös...toivon, että viljapeltonne kukoistavat ja lehmänne lypsävät. Kiitos ja samoin!Mutta minä en kyl tahdo että viljapelto kukoistaa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 24.12.13 - klo:08:33Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 24.12.13 - klo:08:31...ja hyvää joulua Kaikille Agronettiläisille, sekä ylläpidolle myös! On meissä ollut taas kestämistä Siunausrikasta uutta vuotta myös...toivon, että viljapeltonne kukoistavat ja lehmänne lypsävät. Kiitos ja samoin!Mutta minä en kyl tahdo että viljapelto kukoistaa Ku miksi
Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 24.12.13 - klo:08:40Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 24.12.13 - klo:08:33Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 24.12.13 - klo:08:31...ja hyvää joulua Kaikille Agronettiläisille, sekä ylläpidolle myös! On meissä ollut taas kestämistä Siunausrikasta uutta vuotta myös...toivon, että viljapeltonne kukoistavat ja lehmänne lypsävät. Kiitos ja samoin!Mutta minä en kyl tahdo että viljapelto kukoistaa Ku miksi Jouni ei viljele rypsiä lainkaan . Aukko sivistyksessä Hyvää Joulua vaan kaikille
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.12.13 - klo:09:00Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 24.12.13 - klo:08:40Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 24.12.13 - klo:08:33Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 24.12.13 - klo:08:31...ja hyvää joulua Kaikille Agronettiläisille, sekä ylläpidolle myös! On meissä ollut taas kestämistä Siunausrikasta uutta vuotta myös...toivon, että viljapeltonne kukoistavat ja lehmänne lypsävät. Kiitos ja samoin!Mutta minä en kyl tahdo että viljapelto kukoistaa Ku miksi Jouni ei viljele rypsiä lainkaan . Aukko sivistyksessä Hyvää Joulua vaan kaikille Rypsi ei ole viljaa, se on öljykasvi Hyvää Joulua Heikille, toivottavasti saat laikkoja lahjaksi
Hyvää joulua.Etenkin Heikille ja Jounille. Toivoo Sami.