Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ja taas  (Luettu 7120 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: ja taas
Meillä on tuo kilpavarustelu jo aloitettu, mutta jossain meni pieleen. Tuo kuolaleuka ei ole kuin yhden tarkastajan "tassuttanut", mutta ei hätää etsin uutta tälle kaveriksi.  Koirankasvattaja  varoitti, että narttu on pahempi, joten nyt etsin kuumeisesti narttupentua. Täytyyhän sitä jotenkin navetannurkkia rauhoittaa.
Haluaisin kyllä tietää, mitä mieltä kyseisen soluttautujan koulu on tilanteesta. Itse olen ollut monelle työharjoittelijalle ohjaajana  ja kyllä se samat lait oli harjoittelijalla kuin minullakin, talon asiat taloon jäi.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: ja taas

Saatan taas syyllistyä siihen etten lähdeaineistoon ole riittävästi paneutunut, mutta tulee taas mieleen että tuodaanko esille "eläinsuojelurikkomuksia" jotka on nähty tilalla aikoja sitten eikä ole kuitenkaan itse puututtu niihin? Lakihan sitä edellyttää. Vaan taitaa olla oma hyysäyskäsittely näillä sankareilla?

Jep, minäkin voisin keittää kahvit ja tehdä vaikka lahjoituksen järjestölle. MIKÄLI heidän tarkoituksensa olisi edesauttaa eläinten hyvinvoinnin kehittymistä. Mutta se ei ole heidän tarkoituksensa, vaan se että saisivat jollakin konstilla tuotantoa loppumaan. Miksei tästä asiasta keskustella isompaan ääneen julkisuudessa? Missä on etujärjestö? Kinkun paistossa?  :P

Osaako navettapiika neuvoa kannattaisko hommata vaikka joku bullterrieri vai onko ne liian kesyjä? taitaa minustakin tulla pikku hiljaa koiraihminen..
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

mkp

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: ja taas
Eipä auta kuin kirjoituttaa harjoittelijoilla salassapitosopimus :o

navettapiika

  • Vieras
Vs: ja taas
Bullterrieri voi olla hyvä, mutta minä olen kaukaasialaisen kannalla. Poju on nyt 9 kuukautta painaa vanhan apulantasäkin verran  ja on nopea. ;D
Kuoli vasikka joulun alla ja jotenkin nyt jäi ladon nurkalle, mutta liikku sen verran sukkelaan, että kyllä se piti lähteä kesken joulun pois viemään.  Sonnin sääriluunkin järsi poikki. En haluaisi sen kanssa pimeässä neuvotella.
Ja minähän olen sen verran laiska lenkittämään, että poju on irti tuossa pihalla. Sen verran on koulutettu, että rekalla tulevat saavat olla rauhassa.  ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: ja taas

Mulla on perseessä sellainen kutina että tällainen kaiken sorttinen kansalaisaktivismi on tulevaisuudessa vaan lisääntymään päin. 
Kihomatojako ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: ja taas
äää, ei vaan eiäinen!          toi kunnon kaukaasialainen on kiva koira!   ei päälle päin näytä hirmulta mutta kun joku tarpeeton lähentelee isäntäväkeä on kyyti aika moista!   yks tuttu kertoi että sattui joku kulkevainen samaan pihaa koiran kanssa ja sitten istuikin pihakoivussa iltapäivään asti kunnes isäntä tuli kotio....    ei kuulema yleensä pelkää koiria kun on sellasten kanssa tekemisissä.    ja toi hurtta ei edes ollu näyttäny hampaitaan....

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: ja taas

Mulla on perseessä sellainen kutina että tällainen kaiken sorttinen kansalaisaktivismi on tulevaisuudessa vaan lisääntymään päin. 
Kihomatojako ???

Meinasin kuudetta aistia, mutta voihan se olla tosiaan vaan loisia..
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

valtra 6800

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: ja taas
Yks hyvä rotu on sao miguelin fila (atsoorien karjakoira)  sellaisen kun kasvattaa niin että se asuu vaan navetalla eikä oo liikaa ihmisten kans tekemisissä niin navetta o vartioitu 24/7

andie

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 151
Vs: ja taas
Koska VALIO-MAFIA kuvaa maitu mainoksiin muitakin kuin kesällä laiduntavia lehmiä?

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nyt vaan kamera käyntiin matalaan parsinavettaan linssit höyryssä ja maitoputket paskakuorutuksella.

Tai sitten tehopihatto raakit steppailemassa ruikkusella raappakäytävällä tai ritiläpalkilla. minimi kuivituksella. Näkökulma tuotannossa on pelkästään MINÄMINÄ... mun (maituparonin) ehdoilla tuotanto helpoksi ja lehmistä ei niin väliä kunhan lypsävät MULLE MULLE rahamaitua!

Pääasia että maituparoni voi HYVIN JA paronin lompsa lihoo!
 ;)

Se on maito eikä mikään maitu. ;)

Keijo von Kullenberg

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 150
Vs: ja taas
Jos itse tapaisin näitä aktiiveja kuvaamassa navetasta, keittäisin kyllä kahvit. Elleivät viilettäisi karkuun. Vaikka todennäköisesti ovat vihreän teen ystäviä. Olisi ihan mielenkiintoisaa vaihtaa ajatuksia. Ja katsella niitä valokuvia. Ja voihan olla, että saisi heiltä vinkin jostakin epäkohdasta, jota ei ole itse ajatellut epäkohdaksi. :-X
Tämä oli hiensti sanottu ja ajateltu. Plussaa.
Aren't You A Little Short For A Stormtrooper?

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: ja taas
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151741721852434&set=a.10150250139927434.308648.194897307433&type=1&theater

Eveliina Lunqvist, ei tyttörukka ymmärrä.

En tunne asiaa, eikä tarvitsekkaan. Onko oikeutettua tehdä selontekoa työpaikastaan, onko oikeutettua julkaista harjoittelijan tekemisiä tai tekemättäjättämisiä? Tästä voimme aloittaa keskustelun ja tehdä johtopäätöksen, onko harjoittelutoiminta enää mahdollista Suomessa, tarvitsemmekko maatalouskoulutusta ensinkään? En itse ota harjoittelijaa jatkossa, kiitos Eve. En suostu kissa hiiri leikkiin.

Oiva-Kalevi maitoeläimiä saa nyt edullisesti, ehkä agronetistä löytyy ryhmä joka lahjoittaa sinulle alkukarjan  ;D matka rengistä paroniksi on pitkä ja kivinen, mutta ilmeisen kannattava sulle, sulle, sulle  ;D  ;D

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: ja taas
Jos itse tapaisin näitä aktiiveja kuvaamassa navetasta, keittäisin kyllä kahvit. Elleivät viilettäisi karkuun. Vaikka todennäköisesti ovat vihreän teen ystäviä. Olisi ihan mielenkiintoisaa vaihtaa ajatuksia. Ja katsella niitä valokuvia. Ja voihan olla, että saisi heiltä vinkin jostakin epäkohdasta, jota ei ole itse ajatellut epäkohdaksi. :-X
Tämä oli hiensti sanottu ja ajateltu. Plussaa.


Hienosti nuoleskeltu, jotain rotia sentään. Pennuiltako ne ammatti-ihmiset neuvoja kyselee? Ottaisko ne tilan pariksi vuodeksi vuokralle, sitten voitais kahvitella ja pitää neuvonpitoo  ;D ;D

Osaan määki käydä naapurin isännälle sanomassa, että tuo halkopino kannattaa peitellä, ennenkuin tulee sade tai eläimiä pitää kuivittaa, ettei ne mene likaiseksi tai syöttää enemmän säilörehua, että säästyy väkirehukustannuksissa tai tuottaa laatua, sillä me pärjätään  ;D :'( ;D :'( tätä vois jatkaa niinkauan kuin paperia riittää...

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: ja taas
Maitutuottajat täällä vaan pohtii, miten saisi ilmat pihalle salakuvaajista ja raadot lietealtaaseen.

Ootte te syvältä.
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Eipä oo pohtimista Kiva-Oiva  ;D

mah

  • Vieras
Vs: ja taas
Jos itse tapaisin näitä aktiiveja kuvaamassa navetasta, keittäisin kyllä kahvit. Elleivät viilettäisi karkuun. Vaikka todennäköisesti ovat vihreän teen ystäviä. Olisi ihan mielenkiintoisaa vaihtaa ajatuksia. Ja katsella niitä valokuvia. Ja voihan olla, että saisi heiltä vinkin jostakin epäkohdasta, jota ei ole itse ajatellut epäkohdaksi. :-X
Tämä oli hiensti sanottu ja ajateltu. Plussaa.


Hienosti nuoleskeltu, jotain rotia sentään. Pennuiltako ne ammatti-ihmiset neuvoja kyselee? Ottaisko ne tilan pariksi vuodeksi vuokralle, sitten voitais kahvitella ja pitää neuvonpitoo  ;D ;D



Osaan määki käydä naapurin isännälle sanomassa, että tuo halkopino kannattaa peitellä, ennenkuin tulee sade tai eläimiä pitää kuivittaa, ettei ne mene likaiseksi tai syöttää enemmän säilörehua, että säästyy väkirehukustannuksissa tai tuottaa laatua, sillä me pärjätään  ;D :'( ;D :'( tätä vois jatkaa niinkauan kuin paperia riittää...
Voinevat nuo neuvoja antaa tavattaessa kysymättäkin. Ja todennäköisesti ei heidänkään mielipide muuttuisi, vaikka kertoisin "moon oikias, soot vääräs". Mutta ei pienestä, rauhallisesta debatista varmasti haittaakaan olisi...:-X

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: ja taas

Allekirjoittanut on vuosia sitten käynyt lyhyen dialogin erään järjestön edustajan kanssa. Enpä ihan päätäni vadille laittaisi debatointihaluista ja -taidoista ainakaan sen keskustelun perusteella.  :-X
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä