Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tukea Kaarlen vainolle  (Luettu 2650 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: tukea Kaarlen vainolle
Noh minnekkäs se kaarle häippäsi? Ei näy olevan enää listoillakaan.  ???

 Sai maistaa omaa lääkettään? No, tuollaisia Don Quijoteja Vrt. Superheikki, on aina välillä vähän aikaa saiteilla pöyrimässä.  :) Teron haamukin kävi viime viikolla kummittelemassa, mutta tais sillekin käki kukkua viimeisen kerran.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: tukea Kaarlen vainolle
Minä olin ihan varma, että kyseessä oli taas eräs SKN:n sivupersoonista. Siinä oli ennen uskontojuttuja selviä piirteitä siihenkin suuntaan... :D

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: tukea Kaarlen vainolle
Minä olin ihan varma, että kyseessä oli taas eräs SKN:n sivupersoonista. Siinä oli ennen uskontojuttuja selviä piirteitä siihenkin suuntaan... :D

Saattoi olla, tai sit joku muu eksynyt lammas... :-X
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: tukea Kaarlen vainolle
Minä olin ihan varma, että kyseessä oli taas eräs SKN:n sivupersoonista. Siinä oli ennen uskontojuttuja selviä piirteitä siihenkin suuntaan... :D

Hys . Jos suututat Skännän ennen Joulua et saa lahjoja . Lahjoja voit jonkun muttaa ..... ??? ??? ???
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: tukea Kaarlen vainolle
kallea alkoi ujostuttamaan ,tai se meni kokeileen molonsa ruuvaamista viilapenkissä.

                     Varmaan kova ähellys käy viilapenkin äärellä.
Ja kallen muija ihmettelee illalla miksi mulkku on noin litteä tänään ;D ;D ;D

Kaarle meni näyttämään lääkärille hellää ja turvonnutta intiimiä ruumiinosaansa.
- Ei mitään vakavaa, peset vaan saippualla ja lämpimällä vedellä, niin se menee ohi.
- Sitähän mää olin juuri tekemässä kun eukko läimäytti komuutin kannen kiinni.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

lope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 311
Vs: tukea Kaarlen vainolle
Oikees toi kirkkoherra on mielestäni. Piruakos me pakanat kirkosta turvaa hakemaan? Oha nää kunnalliset mielentervyspalvelut, jotka on tulevaisuudessakii kuntien järkättävä. Ja näillä kylillähän on jokaisella omat hullut, joille helposti ja avoimesti voi hlö koht ongelmansa kertoilla iliman juorupelkoja.