Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Poistot...  (Luettu 7707 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Poistot...
Mää ostaisin ainaki koko rahalla Vinnamolta heinää 8) 8)
Onko sulla tarpeeksi monta elukkaa... etteivät vain mene vanhoiksi ja kompostiin?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Poistot...
Jos ostaisit Takatilan tulevan kiuaskivisadon ennakkoon   :o

Valtteri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 247
Vs: Poistot...
Osta pullo hyvää konjakkia. Istahda illalla kiikkutuoliin ja ota pieni hömpsy. Tuumaa samalla, aivan hyvällä omalla tunnolla, että minä taidan olla aika hyvä näissä talousasioissa. Muista, että verottaja vie vain osan eurosta. Kauppias vie koko €uron. Tosin sinun tapauksessa uskon sinun jo tämän tietävänkin. :D

roadman

  • Vieras
Vs: Poistot...
Mitähän sitä ostais, kun meinaa tulla 150 k€ verotettavaa ja lannotteet yms on jo tilattu... Stressaavaa :/

On olettevaa jotta tuotantopuolen laitteisto kunnossa ja nyt tulee tulosta eikä ole investoinnin tarvetta.
Itse tekisin just niin kuin Valtteri neuvoo.
Osta pullo hyvää konjakkia. Istahda illalla kiikkutuoliin ja ota pieni hömpsy. Tuumaa samalla, aivan hyvällä omalla tunnolla, että minä taidan olla aika hyvä näissä talousasioissa. Muista, että verottaja vie vain osan eurosta. Kauppias vie koko €uron. Tosin sinun tapauksessa uskon sinun jo tämän tietävänkin. :D

ja siirtäisin ajattelu ongelman siihen, mihin sijoittaisin tuloksen jatkossa tekemään rahaa, enkä tuskailisi joittenkin härpäkkeiden perään.
Sijoitukset kun onnistuu niin pääomankorolla sitten voi ostella kaikkea mukavaa muutaman vuoden kuluttua..