Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Avioero  (Luettu 26738 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Avioero
Eikö kaikki mahda jo tietää ettei moisia satuolentoja ole olemassa.  :o

Mihin sinä uskot?
Se on kuule ihan sama, vaikka haapapölliin. Eiköhän se ole niin, että jokainen uskollaan autuaaksi tullee. Ei toinen voi toisen puolesta uskoa. Anna olla jo. >:(

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Avioero
Minä uskon ainakin itseeni  8)

lope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 311
Vs: Avioero
Tervettä tällä alalla. Ihteensä uskominen. Joskus tuntuu että on vähä pakko koittoo ihteesäkkii huijata. Et kyl tää tästä iloks muuttuu ja muuta. Tsemppiä vaan sinne Tuijan suuntaan.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Avioero
Eikös maatalous vaadi vähän sitä maauskoa  ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Avioero
Kaarle on vaan saanut kunnon iskun muusimummonsa muusinuijasta, kyllä hän siitä toipuu kunhan taas pääsee omana itsenään A-nettiin. Kyllä me sen aikaa kestämme.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Avioero
Kaarle on vaan saanut kunnon iskun muusimummonsa muusinuijasta, kyllä hän siitä toipuu kunhan taas pääsee omana itsenään A-nettiin. Kyllä me sen aikaa kestämme.  ;D

Ainahan se on näin mennyt. 80 ekaa viestiä muiden toimien kyseenalaistamista ja sitten 40 seuraavaa uskonnollista paatosta. Ja sitten mustaksi...
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

tupapässi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 199
Vs: Avioero
Ai uskoakos sitä tuli pilikatuks?
Ehkäpä Kaarlon, sun muiden uskovaisten ois syytä päivittää uskoaan, niinku moni tekeekin. Ensimmäinen lestadiolais taustainen naispappi on jo muutaman vuotta ollut julkisuudessa, ja hänen suuntaan kannattais teidän loppujenkin oikean tien kulkijoiden katseitanne kääntää. Lestadio yhteisöstä eroaminenhan on tunnetusti tuskien taival, vaikka ymmärtäis kaiken sen pahan, nii on vaikea sisarukset tai ystävät jättää. Lukekaas immeiset se Pulkkisen taivaslaulu, siinä aika raadollisesti kuvataan tämän päivän lestadiolaisuutta.
Raamattu on samanlainen kirja kun koraanikin, ihmisen omia tarkotusperiään palvelemaan tarkottu manipulointiopas. Uskon mielestäni pitäis olla jotaki sisäsyntystä.
Mutta esim tossa erotilanteessa lestadiolainen tapa ajatella... Uhhuh..  no se varmaan on ainaki Kaarlolle selevää, ja seleviää se meille lopuillekkii näitä kommentteja lukiessa.
Emmie Kaarle uskoa pilkkaa. Se on hyvä. En halua pilkata edes sinuu, varmaan hyvä oot mies. Hemmottelet eukkooskii. Mutta pihalla oot ehkä enemmän ku meitin lumiukko.
Viime lauantain ykkösaamussa arkkipiispa Mäkiselle esitettiin kysymys: "ette usko raamattuun; miksi?"  Mäkinen vastasi uskovansa Jumalaan ! jne...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Avioero
Lähtäkohtaisesti kovin kiehtova ajatus että esiintyisi jonakin toisena jota oikeasti ei ole.

Mielestäni on vaan tehtätävä työtä Jumalalle vaikka se joskus uskoa koittaisi.

Ne jotka meistä uskovat ovat paljon autuaampia kuin ne jotka eivät usko.

 Sinä siis teet työtä Jumalalle? Muut uskovaiset palvelevat Jumalaa.
Mikä on syy että ylennät itsesi työtätekeväksi? Ja samalla vaadit myös vaimoasi palvelemaan itseäsi, eli piikomaan sinun talodessa. Toivottavasti olet tehnyt kyllin hyvän työsopparin Jumalan kanssa, ettet joudu loppumetreillä sittenkin maksumieheksi.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Avioero
Miksi minusta tehdään naisen alistaja?

Olen muka pakottanut vaimoni kotitöihin ja pahimmat pakanat väittivät minun jopa pahoinpiteleväni häntä?

Eikö teillä ole mitään kunnioitusta lähimmäistänne kohtaan?

Itse kirjoitit tässä ketjussa "Toki nainen vaatii huomionosoituksiakin piikomisen lomassa" muutama sivu aiemmin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Avioero
Miksi minusta tehdään naisen alistaja?

Olen muka pakottanut vaimoni kotitöihin ja pahimmat pakanat väittivät minun jopa pahoinpiteleväni häntä?

Eikö teillä ole mitään kunnioitusta lähimmäistänne kohtaan?

Itse kirjoitit tässä ketjussa "Toki nainen vaatii huomionosoituksiakin piikomisen lomassa" muutama sivu aiemmin.

Joo. Uusi harja tai rätti hääpäivänä piristää ja auttaa jaksamaan  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Avioero
Miksi minusta tehdään naisen alistaja?

Olen muka pakottanut vaimoni kotitöihin ja pahimmat pakanat väittivät minun jopa pahoinpiteleväni häntä?

Eikö teillä ole mitään kunnioitusta lähimmäistänne kohtaan?

Itse kirjoitit tässä ketjussa "Toki nainen vaatii huomionosoituksiakin piikomisen lomassa" muutama sivu aiemmin.

Joo. Uusi harja tai rätti hääpäivänä piristää ja auttaa jaksamaan  ;D
"Miksi nainen ei tarvitse rannekelloa - nykyaikaisessa hellassa on kello"
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2528
  • Etelä-Karjala
Vs: Avioero


Mistä lähtien olen tahallisesti ärsyttänyt?


Ihan koko ajan. Tyylisi on hyökkäävää ja muiden mielipiteitä väheksyvää. Omat ajatuksesi tuot esille ainoina oikeina vaihtoehtoina.

Viimeksi muokattu: 19.12.13 - klo:06:54 kirjoittanut ht

-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Avioero


Mistä lähtien olen tahallisesti ärsyttänyt?


Ihan koko ajan. Tyyliksi on hyökkäävää ja muiden mielipiteitä väheksyvää. Omat ajatuksesi tuot esille ainoina oikeina vaihtoehtoina.

Niiin, mutta jos se luulee olevansa oikeassa, toiset ei vaan tajua sitä  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Avioero
En mielestäni jankaa tai muutenkaan provosoi.

Tarkoitukseni on avata teidän silmiä olevassa olevalle ja tulevalle maailmalle.
Tarkoitit kai menneelle maailmalle, tasa-arvo on nykyaikaa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Avioero
Kaarle on vaan saanut kunnon iskun muusimummonsa muusinuijasta, kyllä hän siitä toipuu kunhan taas pääsee omana itsenään A-nettiin. Kyllä me sen aikaa kestämme.  ;D

Ainahan se on näin mennyt. 80 ekaa viestiä muiden toimien kyseenalaistamista ja sitten 40 seuraavaa uskonnollista paatosta. Ja sitten mustaksi...

Ei muuten ihan huonosti ennustettu  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.