Itse olen näitä maksajapuolella olevia nykyisellään, joskus tuntuu kovin vaivalloiselta, että joutuu kiertoteitse urkkimaan. Kumma kun Asiakastietoa ja trattalistoja ei vaadita samaan hengenvetoon salaisiksi, uutisessa mainituin perustein: leimaahan se protestilistakin pahasti firmoja.
-SS-
Eiköhän meistä suurin osa ole maksajapuolella. En minä tätä vastusta siksi, että henkilökohtaisesti kokisin tämän ongelmaksi. Kyllä vaikeudet syntyy juuri tuolla yhden-kahden miehen henkilöyrityksissä, joissa tärkein myytävä asia on oma osaaminen eikä pääomapuskureita juuri ole.
Toki jos verottajan kanssa hoidettu neuvottelu tai maksujärjestely välttää listallejoutumisen, niin ilman muuta antaa mennä. Kaikki vilunkia vaikeuttava on tervetullutta.
Niinpä juu , puhukaa paskaa juu .Verottajalla on tietyt kriteerit minkä yli ei mennä .Näyttää tuolla listoilla olevan Aatamin kaltaisia Tuottajia .
Lista siis verovelkaisista Yrittäjistä . Mikäs siinä jos kaikki Y-tunnuksella toimivat kelpuutetaan mukaan .
Mahtaa tulla tungosta

Perintälaki suojaa *****maisesti henkilöitä jotka pitkittävät laskuja . Moni Yrittäjä myykin laskunsa , hinnat ei mitenkään hyvät . Perinta laki määrää ettei perintäkuluja saa kaikkia laittaa velkaa olevan perintälaskuun .
Ulosottoa voi pitkittää mutta merkintä säilyy pidempään näin menetellen .
Pienkone ja teroitus hommat teen pelkästään käteisellä .Joku aina joskus mainitsee et kakskuukautta on yritysten maksuaika . Ei ole vaan korkeintaan kuukausi nykyisin . Yks jeppe vartoo sahaan kuukauden