Jouni http://www.youtube.com/watch?v=Jvd6ZPRqjYYHeikki http://www.youtube.com/watch?v=paqTDA3adO8 Sami http://www.youtube.com/watch?v=XycH6cdD4YU
Mitäs ***** pelleilyy tää nyt taas on???
No? Onko vapaaehtosia? Puskista ampumisen ja liikkuvasta ajoneuvosta pussi päässä huutelun aika on ohi?Mulle sopii.Inolla odotan maajullinkin todellista nimeä. Apesta puhumattakaan.
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 08.12.13 - klo:17:00Mitäs ***** pelleilyy tää nyt taas on???Joko säikähdit ?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:11:13No? Onko vapaaehtosia? Puskista ampumisen ja liikkuvasta ajoneuvosta pussi päässä huutelun aika on ohi?Mulle sopii.Inolla odotan maajullinkin todellista nimeä. Apesta puhumattakaan.Oman nimen kun sulle kertoisin, siitähän alkaisi katkeroituneen savisepon puhelinhäiriköinti. Ei kiitos.
Mulle on josku tullu varoitus ylläpidolta, kun mainitsin Samin etunimeltä. Toisen kerran oli nuhtelu pilkkaamisesta, kun Kärnästä kirjoittelin. En kyllä muista ketä ne edes olivat...
Lainaus käyttäjältä: maajulli - 08.12.13 - klo:17:22Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:11:13No? Onko vapaaehtosia? Puskista ampumisen ja liikkuvasta ajoneuvosta pussi päässä huutelun aika on ohi?Mulle sopii.Inolla odotan maajullinkin todellista nimeä. Apesta puhumattakaan.Oman nimen kun sulle kertoisin, siitähän alkaisi katkeroituneen savisepon puhelinhäiriköinti. Ei kiitos.Niinkö meinaat? Etteikö täällä jo kerkeis tarpeeks? Puhelin kouraan vielä ja samalla kakkaa eetteriin koneella.... Itse asiassa, mulle soitettiin viime talvena, agrosta ja sihen liittyvistä kirjoituksista. Olin vähän aikaa et WTF? Sitten olin taas kyllä et just joo ja
Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: maajulli - 08.12.13 - klo:17:22Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:11:13No? Onko vapaaehtosia? Puskista ampumisen ja liikkuvasta ajoneuvosta pussi päässä huutelun aika on ohi?Mulle sopii.Inolla odotan maajullinkin todellista nimeä. Apesta puhumattakaan.Oman nimen kun sulle kertoisin, siitähän alkaisi katkeroituneen savisepon puhelinhäiriköinti. Ei kiitos.Niinkö meinaat? Etteikö täällä jo kerkeis tarpeeks? Puhelin kouraan vielä ja samalla kakkaa eetteriin koneella.... Itse asiassa, mulle soitettiin viime talvena, agrosta ja sihen liittyvistä kirjoituksista. Olin vähän aikaa et WTF? Sitten olin taas kyllä et just joo ja Mää oon saanut vaan mainetta ja kunniaa, kun olen kirjoitellut tätä shittiä tänne teidän iloksenne
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.12.13 - klo:17:36Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: maajulli - 08.12.13 - klo:17:22Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:11:13No? Onko vapaaehtosia? Puskista ampumisen ja liikkuvasta ajoneuvosta pussi päässä huutelun aika on ohi?Mulle sopii.Inolla odotan maajullinkin todellista nimeä. Apesta puhumattakaan.Oman nimen kun sulle kertoisin, siitähän alkaisi katkeroituneen savisepon puhelinhäiriköinti. Ei kiitos.Niinkö meinaat? Etteikö täällä jo kerkeis tarpeeks? Puhelin kouraan vielä ja samalla kakkaa eetteriin koneella.... Itse asiassa, mulle soitettiin viime talvena, agrosta ja sihen liittyvistä kirjoituksista. Olin vähän aikaa et WTF? Sitten olin taas kyllä et just joo ja Mää oon saanut vaan mainetta ja kunniaa, kun olen kirjoitellut tätä shittiä tänne teidän iloksenne Maine meni mutta kunniaa tuli.............
Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:17:38Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 08.12.13 - klo:17:36Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: maajulli - 08.12.13 - klo:17:22Lainaus käyttäjältä: SKN - 08.12.13 - klo:11:13No? Onko vapaaehtosia? Puskista ampumisen ja liikkuvasta ajoneuvosta pussi päässä huutelun aika on ohi?Mulle sopii.Inolla odotan maajullinkin todellista nimeä. Apesta puhumattakaan.Oman nimen kun sulle kertoisin, siitähän alkaisi katkeroituneen savisepon puhelinhäiriköinti. Ei kiitos.Niinkö meinaat? Etteikö täällä jo kerkeis tarpeeks? Puhelin kouraan vielä ja samalla kakkaa eetteriin koneella.... Itse asiassa, mulle soitettiin viime talvena, agrosta ja sihen liittyvistä kirjoituksista. Olin vähän aikaa et WTF? Sitten olin taas kyllä et just joo ja Mää oon saanut vaan mainetta ja kunniaa, kun olen kirjoitellut tätä shittiä tänne teidän iloksenne Maine meni mutta kunniaa tuli............. Ihan jokainen viesti harmittaa jälkikäteen tämäkin.