Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitäs jätitte ostamatta saamatta jääneellä ympäristötuen loppuosalla?  (Luettu 4124 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Ässä-mesen. Eikun  hetkinen, enään mää ollutkaan Pallienpyöritteliä.  ;D

Siis onko oikeesti jollakin massit niin tiukalla, että jotain jää ostamatta?
Tuskin muilla kun meillä, joilta jää nyt toistaiseksi autoon pari talvirengasta ostamatta. Laitoin ne renkaita vaihtaessa jo uusintalistalle, mutta aattelin, et jos pari kuukautta menis. Vuotavat vaan molemmat sen verran, että vain päivän pääsee yhdellä ilmatankkauksella. Hyäv kun toimii niinkin.

Sää olet se poikkeus joka vahvistaa säännön... :P :-[
It ain't over till the fat lady sings

tr

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 316
Koskas niitä rahoja on tullu? Ei näy ainaskaan vielä tilillä. Ja VIPU ei suostu aukeemaan. Pitäs päivittää explorer8 ysiks? Viis rahoista mutta onko joku tarkastus napsahtanu kohdalle? Mitäs nyt kytätään tähän aikaan?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Mulla siirtyy rahaa hieman vähemmän "pahan päivän tilille". Mä oon jo vuosia tajunnut varautua siihen, että tuet putoavat 30%, kyl teidän muidenkin pitäisi tajuta tämä ja lopettaa tilinpäätösostosten maksimointi  ;D ;D ;D

Ei ihme että ala on itsetehdyssä kriisissä  :o Aina tuhlataan maksimin mukaan, ilman mitään tulevaisuuden suunnitelmia  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
piti ostaa joko vallu t171 tai 191 uutena no sen verran ottivat pois tuesta että täytyy tyytyä 2-3 tuhatta ajettuun jos joku  myy

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
eiköhän niitä kohta ala olla paljonkin myynnissä, saa nyt sitten nähdä onko niiden mittareissa nuin paljon, - ai niin, valtun mittariinhan kertyy.....

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Jäi uusi fendtti ostamatta.....   :'(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Koskas niitä rahoja on tullu? Ei näy ainaskaan vielä tilillä. Ja VIPU ei suostu aukeemaan. Pitäs päivittää explorer8 ysiks? Viis rahoista mutta onko joku tarkastus napsahtanu kohdalle? Mitäs nyt kytätään tähän aikaan?

Mitä rahoja sinä enää kaipaat, tänä vuona kaikki on maksettu vähän etuajassa, paitsi ne rahat jotka on siirretty maksettavaksi ensi keväänä  ???
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Tuli  siis tukirahoja vähemmän  kuin aiempina vuosina, kun se ymppituen loppuosa maksetaan vasta ensi keväänä, joten mitäs  jouduitte tänä loppuvuonna jättämään ostamatta?

*****a, pilvee, pontikkaa, persettä, piimää ja poskea.
:o Joo pitikin tilata sativan siemeniä tälläkertaa valmiin jalosteen sijaan ;)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Koskas niitä rahoja on tullu? Ei näy ainaskaan vielä tilillä. Ja VIPU ei suostu aukeemaan. Pitäs päivittää explorer8 ysiks? Viis rahoista mutta onko joku tarkastus napsahtanu kohdalle? Mitäs nyt kytätään tähän aikaan?

Mitä rahoja sinä enää kaipaat, tänä vuona kaikki on maksettu vähän etuajassa, paitsi ne rahat jotka on siirretty maksettavaksi ensi keväänä  ???

Nautapalkkiota?
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

David Brown

  • Vieras
Nettiautosta olen etsinyt Fordin Scorpiota ja Indenor koneella tietenkin. ;) :D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Nettiautosta olen etsinyt Fordin Scorpiota ja Indenor koneella tietenkin. ;) :D

Onhan noita... 16 kpl, mutta koneesta en osaa sanoa.

Kerran oli lainassa Orion, 2.0l, kova tykki. Jäi 2.0 Asconalle kuin tikku paskaan  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

krest yanin

  • Vieras
Nettiautosta olen etsinyt Fordin Scorpiota ja Indenor koneella tietenkin. ;) :D
Irmalta lupa hankinnalle?  ::)

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Nettiautosta olen etsinyt Fordin Scorpiota ja Indenor koneella tietenkin. ;) :D
Hienoa.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

tr

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 316
Eikös sitä pitäny tulla ne tilatuet ja lfa-loppuosat ja elukka-hyvinvointi ainakin?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Jäi uusi fendtti ostamatta.....   :'(

Kai ny käytetty irtois sentään?

Lainaa sellanen? Aattele, sais nauttia eturivin edelläkävijäpaikasta. Tuntikin riittäis, päivä olis jo parempaa ku ***** tai lottovoitto. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159