Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kyntöaurat  (Luettu 58952 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kyntöaurat
Kylläpäs timppaa ahistaa :D Mistä lähtien rasvaus on ollut pahasta koneissa? Mun mielestä parempi niin että rasvaa kuin että vaihtaisi osia :o
Ihan yleisesti... onko agroluxissa ja ööverissä muuta eroa kuin laukaisulaitteisto ja kiekkoleikkureiden jousitus???

Mulla oli joskus ööverummin käännöt ja voi helvetti sitä rasvanippaviidakkoa. Yhdessä jousitetussa kiekossa yksistään on varmaan 5 rasvanippaa.

Oikeen prkl:n rasvaruljanssia.  ;D
Joo, se onkin eri tärkeää rasvata niitten ladossa trukkilavalla makaavien leikkureitten laakerit säännöllisesti.  ::)

2004 vuodesta mulla on fältin leikkurit maannu trukkilavalla suulissa.
Kui mää ain olen paras?

realisti

  • Vieras
Vs: Kyntöaurat
Tuli minusta sitten Ranskalaisen laatuauran omistaja  8) Eli noi linkissä näkyneet gregoire-bessonit on tulossa Sievin suuntaan, ja mukaan tarttui vielä täysi sarja kulutusosia kun halpoja olivat. saas nähdä pelaako yhtä hienosti kuin se toinen Ranskalainen. ;)

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Kyntöaurat
Tuli minusta sitten Ranskalaisen laatuauran omistaja  8) Eli noi linkissä näkyneet gregoire-bessonit on tulossa Sievin suuntaan, ja mukaan tarttui vielä täysi sarja kulutusosia kun halpoja olivat. saas nähdä pelaako yhtä hienosti kuin se toinen Ranskalainen. ;)


Samalla taktiikalla pelaa kun toinenkin eli työt tehdään saksalaisilla ;D ;)
Nii se on...

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Kyntöaurat
Onnea vaan "uusille" auroille... Kuvissa näytti ainakin hyvältä ja hinta jokseenkin edullinen. Eiköhän se maa tuolla käänny. Kertoileppa sitten mitenkä hyvin onnistui kauppa ja kuinka kones toimii ::)

Ileh

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Kyntöaurat
Laiskan miehen valinta; Överum Variflex

Kerran säätää niin on hyvä  ::)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kyntöaurat
Laiskan miehen valinta; Överum Variflex

Kerran tunnissa säätää niin on hyvä  ::)

 ;D
Kui mää ain olen paras?