Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Etätöissä  (Luettu 4020 kertaa)

Werner

  • Vieras
Etätöissä
Hei, olen Werner Enrique Bilardo.

Kyllähän se maanviljelystöissäkin näyttää etätyöt onnistuvan, etenkin näin syys-ja talviaikaan. Olen näet tehnyt parisen viikkoa ensi kesän viljelyssuunnitelmia etänä :
Ennen tapanani oli tehdä suunnitelmia keittiön sohvalla, mutta nyt olen mietiskellyt pari viikkoa ensi kevään kylvöjä peiton alla.
Nyt olen päätymäisilläni ratkaisuun, että alapeltoon kylvetäänkin kauraa ja kotopelto laitetaankin ohralle, eikä päinvastoin, kuten aikaisemmat suunnitelmani olivat. Koetan näet välttää viljelyssä monokulttuuria.

Toisaalta olen haaveillut, että Proagriasta tulisi suunnitelmia auttamaan sellainen nykytrendin mukainen neuvontaryhmä, jossa olisi eri ikäisiä ja kokoisia naisia.
Tulisi varmaankin uudenlaisia kuvakulmia ongelmienratkaisuun.

Lypsyhommiinhan minusta ei enää ole, koska selittämätön väsymys täyttää mieleni heti, kun menen navettaan. Haukotuttaa vain.
Lääkäritkään eivät ole kyenneet vielä ratkaisemaan, että mikähän se siinä navetan ilmastossa altistaa....?

 

Werner

  • Vieras
Vs: Etätöissä
Oli siinä taas eilen melkoinen discoilta. Jo lippujonosta minut haki tanssimaan sellainen yksi Ilona-niminen nainen. Hän oli kovasti estottomalla päällä, enenevästi iltaa kohti humaltuen.
Poislähtiessäni hän pyysi päästä mukaani. Hän puheli mällin nielemisestä, mutta sanoin heti :
- Etkö tiedä, kuinka vaarallista mällin nieleminen on ? Pikkusekkuni nieli joskus nuuskamällin vahingossa, ja hän sai vakavia oireita : 
 Suhteellisen lyhytaikaisen nuuskamällin nielemisen jälkeen suun limakalvolla alkoi näkyä muutoksia : Ikenet alkoivat vetäytyä ja niihin tuli niin sanottu nuuskaleesio. Nuuskan nikotiinihan aiheuttaa samanlaisia haittoja kuin tupakan nikotiini. Hermoston toiminta ja hormonitasapaino häiriintyvät, kunto heikkenee asteittain ja pikkuserkulleni  ilmentyi välittömästi unettomuutta, päänsärkyä ja hikoilua. Tunnettuahan on, että nuuskan nieleminen muuttaa jo pieninä annoksina sisäeritystoimintaa rasittaen sydäntä ja häiriten mahalaukun luonnollista toimintaa.

Lähdin yksin kotiin ja jätin Ilonan narikkaan. Hän oli ollut ilmeisesti myös vankilassa, koska oli perhonen tatuoituna niskaan.
Kaikenlaisia sitä onkin..

Werner

  • Vieras
Vs: Etätöissä
"Kauniista ulkonäöstä tuli ahdistava taakka"

Pystyn hyvin sulautumaan Kiira Korven housuihin. Itse olin näet ennen hyvinkin ruma ja mauton, mutta sain olla suht`rauhassa. Nyt, kun olen laittanut itseni viimeisen päälle timmiin kuntoon, ovat ulkonäköpaineet kasvaneet valtaisasti. Kaikki katsovat minua pitkään ja oikein odottavat, että pysyn aina nuorekkaana, tyylikkäänä ja charmanttina.

Laitoinkin Kiiralle sähköpostia ja pyysin häntä kanssani laivaristeilylle. Sain Teboililta 2 ilmaislippua, kun arvasin oikein nastojen määrän semmoisessa isossa pullossa.
Liitteeksi pistin pari kuvaa itsestäni, että Kiira näkee, että olen myös hyvännäköinen.

Voi olla, että Elvi menee lähiaikoina vaihtoon.

Tuuli

  • Vieras
Vs: Etätöissä
"Kauniista ulkonäöstä tuli ahdistava taakka"

Pystyn hyvin sulautumaan Kiira Korven housuihin. Itse olin näet ennen hyvinkin ruma ja mauton, mutta sain olla suht`rauhassa. Nyt, kun olen laittanut itseni viimeisen päälle timmiin kuntoon, ovat ulkonäköpaineet kasvaneet valtaisasti. Kaikki katsovat minua pitkään ja oikein odottavat, että pysyn aina nuorekkaana, tyylikkäänä ja charmanttina.

Laitoinkin Kiiralle sähköpostia ja pyysin häntä kanssani laivaristeilylle. Sain Teboililta 2 ilmaislippua, kun arvasin oikein nastojen määrän semmoisessa isossa pullossa.
Liitteeksi pistin pari kuvaa itsestäni, että Kiira näkee, että olen myös hyvännäköinen.

Voi olla, että Elvi menee lähiaikoina vaihtoon.

 ;D  ;D  ;D

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Etätöissä
"Kauniista ulkonäöstä tuli ahdistava taakka"

Pystyn hyvin sulautumaan Kiira Korven housuihin. Itse olin näet ennen hyvinkin ruma ja mauton, mutta sain olla suht`rauhassa. Nyt, kun olen laittanut itseni viimeisen päälle timmiin kuntoon, ovat ulkonäköpaineet kasvaneet valtaisasti. Kaikki katsovat minua pitkään ja oikein odottavat, että pysyn aina nuorekkaana, tyylikkäänä ja charmanttina.

Laitoinkin Kiiralle sähköpostia ja pyysin häntä kanssani laivaristeilylle. Sain Teboililta 2 ilmaislippua, kun arvasin oikein nastojen määrän semmoisessa isossa pullossa.
Liitteeksi pistin pari kuvaa itsestäni, että Kiira näkee, että olen myös hyvännäköinen.

Voi olla, että Elvi menee lähiaikoina vaihtoon.

Jos käy flaksi sen kiiran kaa niin,  "kuva olis kiva".
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Etätöissä
Werneri vielä etätöisä...?     ::)
Okrassa näytti pyörivän kuulat hukassa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Etätöissä
Werneri vielä etätöisä...?     ::)
Okrassa näytti pyörivän kuulat hukassa

Sanpo-Ruusenleewin mainokset kainalosa...?     ::)
Jotain järeämpää
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Ailuut

  • Vieras
Vs: Etätöissä
Werneri vois tulla kyllä uusinta lookiaan esittelemään...vieläkö tukka on sininen ???   ;D