Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oikeutta eläimille  (Luettu 14824 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Oikeutta eläimille
Tosi Opelwomen on jurrissa jatkuvasti :'(

Juu, kyl kakka vanteensa valitsee. 8)
Olin pakotettu tähän  ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Oikeutta eläimille
Tosi Opelwomen on jurrissa jatkuvasti :'(

Juu, kyl kakka vanteensa valitsee. 8)
Olin pakotettu tähän  ;D

Ase ohimolla, minkäs teet. ;D
It ain't over till the fat lady sings

ana111

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
On se toi Tapsula vaan eri veikee ukko 8) 8)

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
mielestäni olotilat ovat kaameita kyvatuila navetoil. ei ole mitän syytä olettaa että olisi toimitu oikein. likaista ja ahdasta. ei auta jos seinät ovat valkoiset koska eläimet ovat sonnassa

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
mtt on tutkinut nautaa. kanattaa lukea huolella ja miettiä onko sen paikka ahdassa likaisessa navetasa

https://portal.mtt.fi/portal/page/portal/mtt/mtt/esittely/toimipaikat/ruukki/Tietopankki/Emolehmatuotanto/6.%20Luonnollinen%20k%C3%A4ytt%C3%A4ytyminen.pdf

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
Köpi on aktivisti,ja provosoi palstalla kirjautunut käyttäjä 20.48 tänään

en vaan olen hyvällä asialla. itsellänikin eläimiä jotka laiduntavat isolla aidatulla laitumella ja saavat vietää elämänsä vapaana.

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
ahtasa kasvanut liha on stressinmakuinen eli kitkerä ja sitkeä. vapana kasvatetu nauta ja lammas on iloinen ja puhtas koko lailla.

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille


ei asia ole lässytys. vapaana liha hyvää mutta vakeudessa kasvanut pahaa. minulla on eläimet ulkona onnelisina. kanat, possut, lehmät, lampaita.

Viimeksi muokattu: 15.11.13 - klo:14:23 kirjoittanut webmaster2L

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Oikeutta eläimille
Köpi on aktivisti,ja provosoi palstalla kirjautunut käyttäjä 20.48 tänään

en vaan olen hyvällä asialla. itsellänikin eläimiä jotka laiduntavat isolla aidatulla laitumella ja saavat vietää elämänsä vapaana.
Kylmä taitaa tulla eikä siellä kuravellissä ole naudan mukava sorkkia – ruokakin on jäistä –eläinrääkkäystä?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
Köpi on aktivisti,ja provosoi palstalla kirjautunut käyttäjä 20.48 tänään

en vaan olen hyvällä asialla. itsellänikin eläimiä jotka laiduntavat isolla aidatulla laitumella ja saavat vietää elämänsä vapaana.
Kylmä taitaa tulla eikä siellä kuravellissä ole naudan mukava sorkkia – ruokakin on jäistä –eläinrääkkäystä?

ei sa olet väärässä. minun eläimet saavat suojansa metsästä puista. puite alle hyvä mennä ja pulpetikattoinen suoja jossa yksi seinä auki.

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
ei ole kun hyötyeläimiä joista saan ruokaa. mutte ne ovat aitauksessa ulkona ovat onnelisia ja niiden liha maistu maukkalta.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Oikeutta eläimille
Köpi on aktivisti,ja provosoi palstalla kirjautunut käyttäjä 20.48 tänään

en vaan olen hyvällä asialla. itsellänikin eläimiä jotka laiduntavat isolla aidatulla laitumella ja saavat vietää elämänsä vapaana.
Kylmä taitaa tulla eikä siellä kuravellissä ole naudan mukava sorkkia – ruokakin on jäistä –eläinrääkkäystä?

ei sa olet väärässä. minun eläimet saavat suojansa metsästä puista. puite alle hyvä mennä ja pulpetikattoinen suoja jossa yksi seinä auki.
” kanat, possut, lehmät, lampaita. ”  voi voi elukka parkoja – ihan tuli pahamieli – siellä ne on luonnon armoilla – raukka parat – ei tee mieli edes joulukinkkua :-\
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Oikeutta eläimille
ei ole kun hyötyeläimiä joista saan ruokaa. mutte ne ovat aitauksessa ulkona ovat onnelisia ja niiden liha maistu maukkalta.

Onhan niistä satiaisistakin kai jotain hyötyä... :o
It ain't over till the fat lady sings

Köpi

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
Köpi on aktivisti,ja provosoi palstalla kirjautunut käyttäjä 20.48 tänään

en vaan olen hyvällä asialla. itsellänikin eläimiä jotka laiduntavat isolla aidatulla laitumella ja saavat vietää elämänsä vapaana.
Kylmä taitaa tulla eikä siellä kuravellissä ole naudan mukava sorkkia – ruokakin on jäistä –eläinrääkkäystä?

ei sa olet väärässä. minun eläimet saavat suojansa metsästä puista. puite alle hyvä mennä ja pulpetikattoinen suoja jossa yksi seinä auki.
” kanat, possut, lehmät, lampaita. ”  voi voi elukka parkoja – ihan tuli pahamieli – siellä ne on luonnon armoilla – raukka parat – ei tee mieli edes joulukinkkua :-\

suojattu paikka on niille. luonnon armo on hellä. toisin kun ahtas naveta ja likaisuus

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Oikeutta eläimille
ei ole kun hyötyeläimiä joista saan ruokaa. mutte ne ovat aitauksessa ulkona ovat onnelisia ja niiden liha maistu maukkalta.

Onhan niistä satiaisistakin kai jotain hyötyä... :o
Mulle tuli kauhia ajatus mieleen noista satiaista – muistatteko tään ” yhtä puuttuu sano piru kun satiaisia laski”  Eikös agron rivistä ole poistunut joku reserviin tilapäisesti?
   cría cuervos y te sacarán los ojos