Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oikeutta eläimille  (Luettu 14819 kertaa)

antti-x

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
No sitten on ala huonossa jamassa jos pelkillä sattumaosumilla löydetään kuvattavaa.

Mutta mitä taas tosiaan on kuvattu? Navetan likaisin lehmä joka tykkää roiskia sontaa ympärilleen. Ripulilla oleva vasikka, joka muuten on puhdas ja varmaankin navetan ainut edes hännästään likainen vasikka. Siat ovat ahtaan oloisesti karsinassa. No jos karsinan toisessa päässä kuvasta pois oleva aktivisti niitä ajaa niin voi hyvinkin toiseen päähän tulla ahdasta. Kanalasta on löydetty huonossa kunnossa oleva kana. Tuhansien joukossa voi olla, vaikka ei se ole olekaan munantuottajan intresseissä ja sitä pyritään välttämään.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Oikeutta eläimille
Näennäisesti tuodaan hyvinvointikysymystä esille, mutta kuvien välistä paljastuu agenda.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Oikeutta eläimille
Yökuvilla ja päiväkuvilla on eroa kuin yöllä ja päivällä  ::) Tämä on aina hyvä muistaa..
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Oikeutta eläimille
Yökuvilla ja päiväkuvilla on eroa kuin yöllä ja päivällä  ::) Tämä on aina hyvä muistaa..

Pimeällä ja salamavalolla saadaan yöllistä vierasta säikähtäneestä elukasta raflaavia kuvia. Ja kuvan rajaus on tietysti kaiken A ja O. >:(
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Oikeutta eläimille
Yökuvilla ja päiväkuvilla on eroa kuin yöllä ja päivällä  ::) Tämä on aina hyvä muistaa..

Pimeällä ja salamavalolla saadaan yöllistä vierasta säikähtäneestä elukasta raflaavia kuvia. Ja kuvan rajaus on tietysti kaiken A ja O. >:(

Mä olen huvikseni ottanut noita omista elukoista  ;D Saa todella rumia...
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Oikeutta eläimille
Yökuvilla ja päiväkuvilla on eroa kuin yöllä ja päivällä  ::) Tämä on aina hyvä muistaa..

Pimeällä ja salamavalolla saadaan yöllistä vierasta säikähtäneestä elukasta raflaavia kuvia. Ja kuvan rajaus on tietysti kaiken A ja O. >:(

Mä olen huvikseni ottanut noita omista elukoista  ;D Saa todella rumia...


Sillähän se pohja olis pois tuolta salakuvaustouhulta. Pitäisikö tuottajien perustaa kuvasto jossa kaikki vikaiset eläimet esitellään epigriiseineen?

Ei kyllä mitään järkeä  :-\

Viimeksi muokattu: 14.11.13 - klo:13:18 kirjoittanut Guarter

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Oikeutta eläimille
Yökuvilla ja päiväkuvilla on eroa kuin yöllä ja päivällä  ::) Tämä on aina hyvä muistaa..

Pimeällä ja salamavalolla saadaan yöllistä vierasta säikähtäneestä elukasta raflaavia kuvia. Ja kuvan rajaus on tietysti kaiken A ja O. >:(

Mä olen huvikseni ottanut noita omista elukoista  ;D Saa todella rumia...


Sillähän se pohja olis pois tuolta salakuvaustouhulta. Pitäisikö tuottajien perustaa kuvasto jossa kaikki vikaiset eläimet esitellään epigriiseineen?

Voisi hyvin perustaa sivuston, jossa esiteltäiisiin hommaa päivänvalossa ja sitten rajattuina salakuvina  :) Todella hienostakin elukoista saa rumia kuvia kun leikkii valaistuksilla ja rajauksilla 
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Oikeutta eläimille


Mitä tuos muka oli vikana hyvinvoivan ja terveen näkösiä elikoita,joskus voi vasikka olla ruikulla tai hieman ahdasta kun ei teuraita haeta,ja mitä tulee paskakikkareisiinlehmissä niin paljonko sitä paskaa on oikein näiden ekohippien rasta leteissä,Kaupungilla kun ohi menee näitä rastalettejä niin kammottava löyhkä noist lähtee
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Oikeutta eläimille
oikein ***** häijy akka olis tähän tilanteeseen sopiva irti päästettävä :(

Pohjalainen nainen...
Jaa å kyllä se se Opelistin savolaismuija on kyllä paljon pahempi,kiero mieli ja vielä kiemurampi *****,se kun pyllistää niin aktivistit valittaa het ympäristöministeriöön

Onx mun muija savolainen? :o
It ain't over till the fat lady sings

ana111

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
oikein ***** häijy akka olis tähän tilanteeseen sopiva irti päästettävä :(

Pohjalainen nainen...
Jaa å kyllä se se Opelistin savolaismuija on kyllä paljon pahempi,kiero mieli ja vielä kiemurampi *****,se kun pyllistää niin aktivistit valittaa het ympäristöministeriöön

Onx mun muija savolainen? :o
Kaikkihan sen tietää

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Oikeutta eläimille
oikein ***** häijy akka olis tähän tilanteeseen sopiva irti päästettävä :(

Pohjalainen nainen...
Jaa å kyllä se se Opelistin savolaismuija on kyllä paljon pahempi,kiero mieli ja vielä kiemurampi *****,se kun pyllistää niin aktivistit valittaa het ympäristöministeriöön

Onx mun muija savolainen? :o
Kaikkihan sen tietää

Tää kyl tuli ny aivan kulman takaa... :o
It ain't over till the fat lady sings

ana111

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
Miks se ei tullu suoraan pihal,vaan kiersi ensin talon :o

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Oikeutta eläimille
Miks se ei tullu suoraan pihal,vaan kiersi ensin talon :o

Paha sanoo, olisko ollut pöhnässä tai jotain. ???
It ain't over till the fat lady sings

ana111

  • Vieras
Vs: Oikeutta eläimille
Tosi Opelwomen on jurrissa jatkuvasti :'(

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Oikeutta eläimille
Tosi Opelwomen on jurrissa jatkuvasti :'(

Juu, kyl vakka kantensa valitsee. 8)
It ain't over till the fat lady sings