Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Plini Bilardo  (Luettu 7239 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Plini Bilardo
hyvin täälä pyyhkii : Toiviioo plini pilarto

Eikös plinin sukunini ollu alunperin +     ...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Werner

  • Vieras
Vs: Plini Bilardo
Plini kuvittelee olevansa Tino Antero Kokkeli, mutta kyllä hänen oikea nimensä on Plini Bilardo.
Plini hurmaantui agronetissä "TiMppa"-nimimerkin juttuihin, hän samaistui Timppaan ihan liikaakin. Plini yritti kirjautua "Timppa"-nimellä, mutta huomasikin kauhukseen, että "Timppa"-nimimerkki olikin jo varattu.

Välillä runkkaillessaankin Plini toistelee huokauksenomaisesti "Timppa, Timppa".

Eilen yllätin Plinin masturboimasta konehallista, hän ejakuloi Anita Hirvosen julisteen päälle.

Minulla on myös identtiset Siamilaiset kaksosveljet Richard ja Michel. heillä on yhteinen pää ja *****. Ihan samannäköiset kuin minä, ainoastaan luomi selässsä erottaa meitit.

Richard ja Michel olivat siis sikiöinä samassa vedessä, heille tiuli raskauden aikana kauhea riita vedestä , niin Richard löi Micheliä turpiin lähes päivittäin.
Michel sai pahoinpitelystä ainaisen mustan silmän.

Richard tykkää edelleen vedestä : Hän suoritti viime kesänä mielisairaalan altaassa uimakandidaatin tutkinnon.

Werner

  • Vieras
Vs: Plini Bilardo
Michel ei tykkää vedestä, hän oli miltei hukkua uimakandidaatin tutkinnossa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Plini Bilardo
Michel ei tykkää vedestä, hän oli miltei hukkua uimakandidaatin tutkinnossa.

Siittä on tehty biisikin...

http://www.youtube.com/watch?v=fvFqiOXp6mw
Kui mää ain olen paras?

Werner

  • Vieras
Vs: Plini Bilardo
Richardin haaveena on, että hän pääsisi Talvivaaran tulva-altaisiin polskuttelemaan koko viikoksi. Luonnolliseti hoitajien valvonnan alaisena.
Michelistä tuli "vähäjärkinen", kun Richard viime suvena vesihiihteli ilman kypärää ja kaatui. Michelin aivot, jotka ovat siis yhteisen pään sisällä, kärsivät melkoisista vaurioista.

Werner

  • Vieras
Vs: Plini Bilardo
Avannepussista vielä.
Näin torstaisin on tapana syödä hernekeittoa ja pannaria.
Niin hyvää kuin ne onkin, en niitä voi syödä.
Jos nimittäin erehdyn syömään ko. ruokaa, tulee pussiin vilinää :
Pannari yhdistettynä herneeseen aiheuttaa kovankuuloista prutinaa, saattaa kestää tuntikaupalla. Ei siis kehtaa kulkea ihmisten ilmoilla.
Se on niin kuin piereskelyä, jota ennen harrastin paljonkin, kunnes minulle asennettiin kevättalvella 1996 väliaikainen avanne.

Onpas hienoa lukea mitä olen kirjoitellut, tuota juttuahan näköjään kumpuaa koko ajan valtoimenaan. Ja kaikki totta.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Plini Bilardo
Millai kun sää esim. konttaat niin täytyykö sulla olla utareliivit sen pussin tukena?
Kui mää ain olen paras?

Werner

  • Vieras
Vs: Plini Bilardo
Joo. hertta-lehmältä jäi utareliivit joutilaaksi, kun se hätäteurastettiin.
Pikkuisen tuunattu, joustavat kumilenkit, jotka mukauttavat liivit miellyttäväksi käyttää.
Naidessa pussi pitää nostaa molemmin käsin ilmaan, kun ***** jää muuten alle piiloon.
On vaan toi oikea käsi semmoinen huonohko, kun se halkkaa koko ajan.
Käsivaiva on perua entisetä ammatistani, olin nimittäin automaalari sekä autofistaaja. Kävi niin, että Ferrex-maalin lyijymöhnä kulkeutui selkäytimeeni aiheuttaen käden jatkuvaa halkkaamista.
Jäin sairauseläkkeelle hädin tuskin 23 vuotiaana.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Plini Bilardo
Joo. hertta-lehmältä jäi utareliivit joutilaaksi, kun se hätäteurastettiin.
Pikkuisen tuunattu, joustavat kumilenkit, jotka mukauttavat liivit miellyttäväksi käyttää.
Naidessa pussi pitää nostaa molemmin käsin ilmaan, kun ***** jää muuten alle piiloon.
On vaan toi oikea käsi semmoinen huonohko, kun se halkkaa koko ajan.
Käsivaiva on perua entisetä ammatistani, olin nimittäin automaalari sekä autofistaaja. Kävi niin, että Ferrex-maalin lyijymöhnä kulkeutui selkäytimeeni aiheuttaen käden jatkuvaa halkkaamista.
Jäin sairauseläkkeelle hädin tuskin 23 vuotiaana.

Onneksi se meni sinne ytimeen, jos se olisi mennyt tuohon käteen, niin se painavana hakkaisi enemmän vahinkoa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Plini Bilardo
Werner kun saisi sen halkkauksen johdettua jalkoihin niin voisi tulla hyvä Flamencon tanssija tai steppaaja.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Plini Bilardo
Werner kun saisi sen halkkauksen johdettua jalkoihin niin voisi tulla hyvä Flamencon tanssija tai steppaaja.  ;D

Tuollaista riverdäänssiä.

http://www.youtube.com/watch?v=W22gpBv00gg
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Plini Bilardo
Werner kun saisi sen halkkauksen johdettua jalkoihin niin voisi tulla hyvä Flamencon tanssija tai steppaaja.  ;D

Sen paskapussinko ?  ???
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Plini Bilardo
Jos avannepussiin laittaisi maalia+pienen reiän, niin Werner voisi sheikkaamalla tienata ruiskumaalarina
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Plini Bilardo
Jos avannepussiin laittaisi maalia+pienen reiän, niin Werner voisi sheikkaamalla tienata ruiskumaalarina
Ruiskumaalaukseen tarvitaan kompresori .  ::) ::) ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Plini Bilardo
Jos avannepussiin laittaisi maalia+pienen reiän, niin Werner voisi sheikkaamalla tienata ruiskumaalarina
Ruiskumaalaukseen tarvitaan kompresori .  ::) ::) ::)

Wernerin verenpaine on min. 10 baria, siinä maali lentää...
It ain't over till the fat lady sings